تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
کد خبر : 609160

بیت‌کوین و دوج‌کوین از سرویس پرداخت کوین‌بیس حذف شدند، ولی شیبا نه! علت چیست؟

بیت‌کوین و دوج‌کوین از سرویس پرداخت کوین‌بیس حذف شدند، ولی شیبا نه! علت چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه در اتفاقی جالب، شیبا اینو (SHIB) از رقیب خود یعنی دوج کوین (DOGE) پیش افتاده است. این پیشرفت پس از تصمیم کوین بیس مبنی بر حذف توکن‌های کریپتویی که از مدل UTXO (خروجی خرج‌نشده تراکنش) استفاده می‌کنند، از جمله بیت کوین، از سرویس پرداخت خود رخ داده است. لورن داولینگ (Lauren

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در اتفاقی جالب، شیبا اینو (SHIB) از رقیب خود یعنی دوج کوین (DOGE) پیش افتاده است. این پیشرفت پس از تصمیم کوین بیس مبنی بر حذف توکن‌های کریپتویی که از مدل UTXO (خروجی خرج‌نشده تراکنش) استفاده می‌کنند، از جمله بیت کوین، از سرویس پرداخت خود رخ داده است.

لورن داولینگ (Lauren Dowling)، مدیر محصولات کوین‌بیس، اخیرا اعلام کرد که پشتیبانی از بیت کوین و سایر توکن‌های مبتنی بر UTXO از سرویس پرداخت کوین‌بیس حذف خواهد شد.

مدل UTXO توسط ارزهای دیجیتالی مانند دوج کوین، لایت کوین و بیت کوین کش که همگی فورک‌های بیت کوین هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در سال ۲۰۲۱، دوج کوین به سرویس پرداخت کوین‌بیس اضافه شد و از آن زمان، پیشرفت بزرگی در جهت پذیرش این میم کوین رخ داده است. تصمیم اخیر کوین‌بیس بدون شک برای جامعه دوج کوین، ناامیدکننده خواهد بود.

در مقابل، شیبا اینو که با عنوان قاتل دوج کوین نیز شناخته می‌شود، از استاندارد توکنی ERC-۲۰ استفاده می‌کند و به همین دلیل، در کوین‌بیس باقی مانده است.

گفته می‌شود توکن‌های ERC-۲۰ راهی برای سرعت بخشیدن به فرآیند پرداخت مشتریان هستند. این اقدام، در واقع بخشی از تصمیم کوین‌بیس برای تبدیل سرویس پرداخت خود به یک پروتکل پرداخت غیرمتمرکز زنجیره‌ای باز است که از قراردادهای هوشمند و سایر ابزارهای سازگار با ماشین مجازی اتریوم استفاده می‌کند.

از طرف دیگر، ادغام صرافی GroveX با شیباریوم، شراکت با K۹ Finance و همچنین ساخته شدن پروژه‌های بسیاری روی این بلاکچین لایه ۲، موجب پذیرش گسترده‌تر آن خواهد شد.

از نظر لوسی (Lucie)، مدیر بازاریابی شیبا، بلاکچین شیباریوم جایگاه خود را در حوزه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) نیز پیدا کرده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته بیت‌کوین و دوج‌کوین از سرویس پرداخت کوین‌بیس حذف شدند، ولی شیبا نه! علت چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.