تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
کد خبر : 12855

"بوستان سعدی" سریال انیمیشنی شد

"بوستان سعدی" سریال انیمیشنی شد

“بوستان سعدی” سریال انیمیشنی شد پخش انیمیشن “بوستان سعدی” از امروز آغاز می‌شود. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجموعه انیمیشن “بوستان سعدی” شامل حکایاتی زیبا از بوستان سعدی برای مخاطب کودک و نوجوان است که با تکنیک دو بعدی به کارگردانی ملوس مراد در ۲۶ قسمت ۱۰ دقیقه‌ای و در مرکز پویانمایی صبا تولید شده و هر روز ساعت ۷:۴۵ و ۱۷:۴۵ از شبکه امید پخش می‌شود.
مجموعه “بوستان سعدی” داستان‌هایی است که بر اساس حکایات، پندها و اندرزهایی برگرفته از بوستان، اثر ارزنده سعدی شیرازی تهیه شده است در این مجموعه تلاش شده تا در متن اصلی کمترین دخل و تصرف صورت گیرد.
در این مجموعه، سعدی نظاره‌گر داستان است و نقش راوی را در داستان ایفا می‌کند و اشعاری را می‌خواند، مردم کوچه بازار به طور سنتی طراحی و نقاشی شده‌اند اما برای ارتباط بهتر مخاطب با شخصیت‌های داستانی از دیالوگ‌های عامیانه‌تری استفاده شده است.
این مجموعه برای کودک و نوجوان و آشنایی بیشتر این قشر با هنرمندان و شاعران فارسی‌زبان و پی بردن به فرهنگ و زبان گذشتگان ساخته شده و آثار این هنرمندان به لحاظ تأثیرگذاری بیشتر بصری، به صورت انیمیشن ساخت..

"بوستان سعدی" سریال انیمیشنی شد

پخش انیمیشن "بوستان سعدی" از امروز آغاز می‌شود.

"بوستان سعدی" سریال انیمیشنی شد – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجموعه انیمیشن "بوستان سعدی" شامل حکایاتی زیبا از بوستان سعدی برای مخاطب کودک و نوجوان است که با تکنیک دو بعدی به کارگردانی ملوس مراد در ۲۶ قسمت ۱۰ دقیقه‌ای و در مرکز پویانمایی صبا تولید شده و هر روز ساعت ۷:۴۵ و ۱۷:۴۵ از شبکه امید پخش می‌شود.

مجموعه "بوستان سعدی" داستان‌هایی است که بر اساس حکایات، پندها و اندرزهایی برگرفته از بوستان، اثر ارزنده سعدی شیرازی تهیه شده است در این مجموعه تلاش شده تا در متن اصلی کمترین دخل و تصرف صورت گیرد.

در این مجموعه، سعدی نظاره‌گر داستان است و نقش راوی را در داستان ایفا می‌کند و اشعاری را می‌خواند، مردم کوچه بازار به طور سنتی طراحی و نقاشی شده‌اند اما برای ارتباط بهتر مخاطب با شخصیت‌های داستانی از دیالوگ‌های عامیانه‌تری استفاده شده است.

این مجموعه برای کودک و نوجوان و آشنایی بیشتر این قشر با هنرمندان و شاعران فارسی‌زبان و پی بردن به فرهنگ و زبان گذشتگان ساخته شده و آثار این هنرمندان به لحاظ تأثیرگذاری بیشتر بصری، به صورت انیمیشن ساخته می‌شود. در این کار سعی شده است که سادگی فضا و شخصیت‌ها به لحاظ زمانی کاملاً در طراحی‌ها رعایت شود. چهره‌ها، تن‌پوش‌ها و حتی نوع چیدمان وسایل زندگی و نوع بازارها و محیط شهر و کاخ‌های آن زمان حاکی از زندگی در قرن هفتم دارد.

داستان این مجموعه حاوی پیام‌ها و پندهایی است که در خور فهم کودکان و نوجوانان است.

اولین تصاویر از سریال نوروزی تلویزیون/ "کامیون" از اول تا پایان فروردین ۱۳۹۹مهران غفوریان و مجید صالحی از امشب به تلویزیون می‌آیندادامه طرح آموزش تلویزیونی در ماه مبارک رمضان ۱۳۹۹/ پاسخ زنده معلمان به سؤالات درسی دانش‌آموزان

برخی از عوامل این مجموعه عبارتند از نویسندگان: مجید راستی، علی صمیمی زاد، با بازبینی جلال الدین اکرمی؛ انیماتورها: بهنام برنجی، نگین طاهری، سعید جلالیه، شهلا قاسمیان، جواد ابراهیم خانی، آرزو صائب؛ موسیقی: فرهاد هراتی و دیگر هنرمندان…

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.