تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳
کد خبر : 609142

بهترین برندهای سیستم کنفرانس برای کنفرانس‌های خبری و تبلیغاتی

بهترین برندهای سیستم کنفرانس برای کنفرانس‌های خبری و تبلیغاتی

امروزه سیستم کنفرانس یکی از مهم ترین تجهیزات صوتی در هر سازمان و شرکتی برای برگزاری همایش‌ها و جلسات می‌باشد. همانطور که می‌دانیم کیفیت برگزاری جلسات رابطه مستقیمی با وضوح صدا و کیفیت سیستم کنفرانس دارد. شما می توانید با انتخاب برندی مناسب و استاندارد، سطح رضایت شرکت‌کنندگان در جلسه را تا حد زیادی بالا

امروزه سیستم کنفرانس یکی از مهم ترین تجهیزات صوتی در هر سازمان و شرکتی برای برگزاری همایش‌ها و جلسات می‌باشد. همانطور که می‌دانیم کیفیت برگزاری جلسات رابطه مستقیمی با وضوح صدا و کیفیت سیستم کنفرانس دارد. شما می توانید با انتخاب برندی مناسب و استاندارد، سطح رضایت شرکت‌کنندگان در جلسه را تا حد زیادی بالا ببرید. بنابراین آشنایی با بهترین برندهای سیستم کنفرانس به شما کمک می کند تا انتخاب مناسبی جهت تجهیز سالن کنفرانس خود داشته باشید.

سیستم کنفرانس، خود شامل اجزایی است که همگی در کیفیت و وضوح صدا بسیار تاثیر دارند. این تجهیزات شامل کنسول یا میکروفن ریاست جلسه، میکروفن کنفرانس اشخاص، کابل‌های ارتباطی سیستم کنفرانس و منبع تغذیه میکروفن کنفرانس می‌باشند. میکروفن کنفرانس اشخاص با توجه به تعداد حضار در جلسه تعیین می‌گردد و ریاست جلسه با توجه به امکاناتی که در کنسول خود دارد می تواند به راحتی جلسه را کنترل کند.

 

در ادامه به بررسی بهترین برندهای سیستم کنفرانس می‌پردازیم.

سیستم کنفرانس برند D&D

سیستم کنفرانس D&Dاز محبوب‌ترین برندهای سیستم کنفرانس صوتی می‌باشد. این برند تمامی انتظاراتی که یک شرکت یا سازمان از سیستم کنفرانس دارد را برآورده می‌کند. برند D&D در زمینه تولید سیستم‌های کنفرانس فعالیت می‌کند و با توجه به اهمیت کارایی و کیفیت بالای این تجهیزات صوتی کمپانی D&D محصولات خود را با تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید می‌کند.

D&D یکی از بهترین برندهای سیستم کنفرانس است که قابلیت های مختلف و زیادی در مدل‌های متنوع دارد. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به نظم‌دهی و مدیریت نوبت سخنرانان حاضر در جلسه، پشتیبانی از تعداد زیادی یونیت میکروفن، رای‌گیری، قابلیت ترجمه همزمان، سازگاری با انواع سیستم استاندارد کنفرانس، ضبط کردن جلسات و پشتیبانی از داده‌ها اشاره کرد.

سیستم کنفرانس برند آسیا امپ

شرکت آسیا امپ با نام انگلیسی AAP PRO یکی از پرفروش ترین و بهترین برندهای سیستم کنفرانس است. علت پرفروش بودن این برند در بازارهای ایران، قیمت مناسب همراه با کیفیت بالا می‌باشد. سیستم کنفرانس برند آسیا امپ دارای قابلیت اتوترک است و با تصال به دوربین امکان فیلمبرداری از جلسات را فراهم می‌کند. وقتی میکروفن کنفرانس روشن می‌شود، دوربین بصورت خودکار به سمت سخنران می‌چرخد و تصویر او را بر روی صفحه نمایش نشان می‌دهد.

سیستم کنفرانس این برند دارای حق تقدم میکروفن کنفرانس ریاست نسبت به میکروفن اشخاص است. این قابلیت امکان مدیریت سخنرانی را با قطع و وصل کردن میکروفن کنفرانس افراد حاضر در جلسه فراهم می‌کند. آسیا امپ یک برند تایوانی با 20 سال سابقه تولید است، ولی در حال حاضر محصولات این کمپانی در چین تولید می‌شود.

سیستم کنفرانس برند بوش Bosch

برند بوش یکی از معتبرترین برندها در زمینه تولید لوازم خانگی است. این کمپانی در زمینه تجهیزات صوتی، که یکی از بهترین برندهای سیستم صوتی کنفرانس می‌باشد، سهم بزرگی را نیز در بازار به خود اختصاص می‌دهد. این برند با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌های دنیا، سیستم‌های کنفرانس را با کیفیت و استانداردی بالا، طراحی و تولید کرده است. برند بوش در کنار کیفیت بالا، قیمتی مقرون به صرفه دارد.

در هنگام خرید می‌توانید از عملکرد صحیح و نصب راحت آن مطمئن باشید. این برند این اطمینان را به خریدار می‌دهد که سال‌های طولانی بدون نیاز به تعویض میکروفن‌ کنفرانس از آن استفاده نماید.

معیارهای انتخاب بهترین برند سیستم صوتی کنفرانس

انتخاب بهترین برند سیستم کنفرانس جهت تجهیز کردن سالن جلسات، امری بسیار مهم است. کیفیت برگزاری جلسات تماما با کیفیت سیستم کنفرانس مرتبط است. بنابراین برای انتخاب بهترین برندهای سیستم صوتی کنفرانس باید معیارهایی را در نظر بگیریم که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

کیفیت صدا

صدایی که توسط میکروفن کنفرانس تولید می‌شود باید واضح و بدون نویز باشد. اگر سیستم کنفرانس باکیفیتی را انتخاب کرده باشید، می‌توانید تا حد زیادی از تداخلات احتمالی در جلسات جلوگیری کنید. میکروفن کنفرانس یکی از اجزای مهم در سیستم کنفرانس است که نقش بسزایی در ایجاد صدایی با کیفیت دارد. یک میکروفن کنفرانس باکیفیت، نویزهای محیط را کاهش می‌دهد و بر روی صدای سخنران تمرکز می‌کند. بنابراین در هنگام انتخاب باید اطمینان حاصل کنید که سیستم کنفرانسی که انتخاب کرده‌اید دارای میکروفن‌های باکیفیت و بلندگوهای واضح و قوی است.

بهترین برندهای سیستم کنفرانس برای کنفرانس‌های خبری و تبلیغاتی

پوشش فضای سالن جلسات

سیستم صوتی کنفرانس باکیفیت و کارآمد باید بدون افت فشار صوتی در فاصله‌های دور قادر به پوشش صوتی فضای سالن جلسات باشد. اتاق جلسات بزرگتر نیازمند میکروفن‌های کنفرانس قوی‌تر نیز می‌باشد. بنابراین کسب شناخت از بهترین برندهای سیستم صوتی کنفرانس جهت انتخابی مناسب و برگزاری جلسات باکیفیت بسیار حائز اهمیت است.

سازگاری با دیگر تجهیزات

یکی دیگر از معیارهای مهم در شناخت و انتخاب سیستم کنفرانس مناسب، قابلیت سازگاری آن با تجهیزات و دستگاه‌های کنترلی دیگر مانند تلفن‌ها، کامپیوترها و دوربین‌های ویدئویی است. بنابراین قبل از انتخاب سیستم کنفرانس از قابلیت اتصال و هماهنگی آن با دیگر تجهیزات اطمینان حاصل کنید.

کنترل و مدیریت آسان

یکی از مهم‌ترین معیارها در بررسی بهترین برندهای سیستم کنفرانس توجه به مدیریت و استفاده آسان از امکانات و قابلیت‌هایی نظیر کنترل و مدیریت جلسه، اتصالات و تنظیمات صدا می‌باشد. اینکه بتوانید به راحتی یونیت خود را به عنوان رییس جلسه و یونیت میکروفن اشخاص را کنترل کنید تاثیر مستقیمی بر مدیریت گفتگو و کیفیت برگزاری در جلسات دارد.

قابلیت گسترش سیستم کنفرانس

اگر قصد دارید در آینده سیستم کنفرانس خود را بسط و گسترش دهید، باید قبل از انتخاب، اطمینان حاصل کنید که سیستم کنفرانس از افزودن میکروفن‌ها و بلندگوهای دیگر پشتیبانی می‌کند.

قابلیت اتصال به نرم‌افزارهای کنفرانس محبوب

قبل از انتخاب برند سیستم کنفرانس باید به این نکته توجه کنید که آیا قابلیت اتصال به نرم افزارهای محبوب و به‌روز دنیا جهت برقراری کنفرانس را دارد یا خیر. از این نرم افزارها می‌توان به Skype، Zoom،Microsoft Teams، Goto meetings و Vidyo Cloud اشاره کرد.

بهترین برندهای سیستم کنفرانس برای کنفرانس‌های خبری و تبلیغاتی

پشتیبانی از ترجمه همزمان

یکی از مهمترین معیارها در جهت بررسی و انتخاب بهترین برندهای سیستم کنفرانس مخصوصا در شرکتها و سازمان‌های بین المللی، توجه به پشتیبانی از ترجمه همزمان است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی ما می‌توانیم به راحتی با افراد غیر‌ هم‌زبان خود وارد جلسات تجاری یا آموزشی آنلاین شویم. بنابراین اگر در جلسات و کنفرانس‌های شما افرادی با زبان‌های مختلف شرکت می‌کنند، باید به این تکته توجه داشته باشید که سیستم کنفرانس انتخابی شما از ترجمه همزمان جهت درک بهتر مفاد جسات برای دیگر افراد، پشتیبانی می‌کند.

طراحی، تجهیز و نصب و راه‌اندازی

طراحی یک سیستم کنفرانس مناسب یک کار تخصصی است که به تجربه و شناخت بالا نیاز دارد. خرید بهترین برندهای سیستم کنفرانس در حالیکه به صورت حرفه‌ای و درست نصب نشوند کارایی لازم را نخواهند داشت. متخصصان تیم ویس‌کده آماده مشاوره رایگان و ارائه خدمات در زمینه تجهیز، طراحی و نصب سیستم صوتی کنفرانس برای جلسات و همایش‌های شما می‌باشند.

کلام آخر

اینکه یک شرکت کوچک باشید و یا یک شرکت و سازمان بین المللی، کیفیت برگزاری جلسات بر روی کسب و کار و معاملات شما تاثیر مستقیم دارد. همانطور که گفتیم انتخاب برند مناسب، کیفیت جلسات و کنفرانس‌های شما را تضمین می‌کند. اکنون که با بهترین برندهای سیستم کنفرانس آشنا شدید، می‌توانید مناسب‌ترین گزینه را برای تجهیز سالن جلسات خود از فروشگاه آنلاین ویس‌کده با مناسبنرین قیمت خرید کنید. در صورت نیاز به مشاوره، طراحی و تجهیز، نصب و راه‌ا ندازی با ویس‌کده تماس بگیرید. تیم تخصصی ویس‌کده بصورت 24 ساعته آماده همکاری و ارائه خدمات می‌باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.