تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
کد خبر : 608124

آیا شرکت در دوره‌های آموزشی، تضمینی برای ورود به بازار کار دارد؟

آیا شرکت در دوره‌های آموزشی، تضمینی برای ورود به بازار کار دارد؟

حتما برای شما هم پیش آمده که دنبال یک کار مناسب و پردرآمد باشید و به دلیل مهارت نداشتن در زمینه‌های خاص نتوانید یک کار خوب پیدا کنید. امروزه پیدا کردن یک کار مناسب هدف بسیار زیاد است زیرا امروزه دوره‌های آموزشی زیادی به منظور یاد دادن مهارت‌های مربوط به شغل‌های مختلف برگزار می‌شود که

حتما برای شما هم پیش آمده که دنبال یک کار مناسب و پردرآمد باشید و به دلیل مهارت نداشتن در زمینه‌های خاص نتوانید یک کار خوب پیدا کنید. امروزه پیدا کردن یک کار مناسب هدف بسیار زیاد است زیرا امروزه دوره‌های آموزشی زیادی به منظور یاد دادن مهارت‌های مربوط به شغل‌های مختلف برگزار می‌شود که می‌توانید با شرکت در آن به راحتی مهارت‌های لازم را کسب نمایید.

برای مثال پوزیشن‌های شغلی مانند رئیس دفتری، اکانت منیجر و منابع انسانی به عنوان مشاغل پردرآمد هستند که شما می‌توانید به راحتی و با مهارت‌های لازمی که به شما آموزش داده می‌شود، در این زمینه‌ها فعالیت نمایید.

به همین منظور توصیه می‌شود که در دوره‌های مجموعه آموزشی برنادل برای یادگیری این مهارت‌ها شرکت کنید تا بتوانید به بازار کار وارد شده و درآمد خوبی به دست آورید. دوره‌های آموزشی برنادل تضمین ورود شما به بازارکار را می‌دهد و با گذراندن دوره‌های برنادل، شما به طور قطع به شرکتی معتبر برای کار معرفی خواهید شد.

از طرف دیگر شاید به عنوان یک کارفرما نگران باشید که افرادی که در این جایگاه استخدام می‌کنید، صلاحیت و مهارت لازم در این زمینه را نداشته باشند. برگزاری دوره برنادل بسیاری از دغدغه‌ها و نگرانی‌های شما چه به عنوان کارفرما و کارمند را از بین خواهد برد.

استخدام رئیس دفتر

شغل مسئول دفتر بسیار شبیه به منشی بوده و در خیلی از موارد ممکن است این دو مورد را با هم اشتباه بگیرید. بر خلاف این تصور، شرکت در دوره‌های آموزشی به شما کمک می‌کند تا تفاوت مسئول دفتر و منشی را بشناسید. شرکت در دوره‌های آموزشی برنادل به شما کمک می‌کند تا تمام آنچه که برای شغل منشی و مسئول دفتر لازم است را بیاموزید و به عنوان یک فرد مسلط و حرفه‌ای وارد سازمان شوید. از مهمترین وظایف مسئول دفتر و منشی می‌توان به ارائه گزارش‌های معتبر، تماس با سایر واحدها و ثبت نامه‌های دریافتی و ارسالی سازمان اشاره کرد.

استخدام اکانت منیجر

یکی از شغل‌هایی که امروزه تمامی سازمان‌ها به آن نیازمند هستند، اکانت منیجر است. شما به عنوان اکانت منیجر در سازمان جایگاه شغلی مهمی داشته و به عنوان یک راهنمای ارتباط با مشتریان شناخته می‌شوید.

در واقع اکانت منیجر به کسی گفته می‌شود که بتواند نیازهای مشتریان را شناسایی کرده و به دنبال رفع آن باشد. اکانت منیجر باید هم ذهن تحلیل‌گر داشته باشد و بتواند نیاز مشتری را درک کند و هم بتواند برنامه‌ریزی کند و با ابزارهای مدیریت پروژ به خوبی آشنا باشد تا بتواند مشتری را زودتر به نتیجه مطلوبش برساند.

دقت کنید که شما به عنوان کارفرما می‌توانید افرادی را به عنوان اکانت منیجر در سازمان خود استخدام کنید که در دوره‌های آموزشی برنادل شرکت کرده و تمامی مهارت‌ها را یاد گرفته‌اند.

شرکت در دوره‌های آموزشی برنادل به شما کمک می‌کند تا ریز و درشت اصول اکانت منیجر را یاد بگیرید و در راستای اهداف سازمان از آن استفاده کنید. برقراری ارتباط پایدار و مناسب با مشتریان مجموعه، دریافت بازخورد از مشتریان، بررسی رفتار مشتری و درک خواسته‌ها، پیگیری امور مشتریان و آماده‌سازی گزارش و ارائه آن به مشتری از مهمترین وظایف اکانت منیجر است.

استخدام منابع انسانی

بخش منابع انسانی یکی از بخش‌های مهم در هر شرکت و سازمان است. مهمترین وظیفه و مسئولیت منابع انسانی مصاحبه و استخدام نیروی کاری در سازمان است. شرکت در دوره‌های آموزشی منابع انسانی کمک زیادی به رفع دغدغه‌ها می‌کند. در واقع با توجه به اینکه این بخش یکی از نیازهای هر شرکت است، استخدام کارجویان در این بخش در سطح گسترده‌ای انجام می‌شود. بنابراین با شرکت در دوره‌های آموزشی منابع انسانی می‌توان به عنوان یک نیروی فعال در سازمان استخدام شد.

اگر شما به عنوان یک کارفرما و صاحب کسب و کار شناخته می‌شوید می‌توانید افرادی را در مجموعه خود استخدام کنید که در این دوره شرکت کرده و به عنوان یک فرد حرفه‌ای و ماهر عمل می‌کنند.

از مهمترین وظایف منابع انسانی می‌توان به مواردی از جمله، برنامه‌ریزی، تجزیه و تحلیل و طراحی شغل و استخدام نیرو‌های جدید اشاره کرد. علاوه بر جذب و استخدام، وظیفه نگهداشت و همچنین بررسی عملکرد پرسنل و بررسی نیازمندی‌ها مثل دوره‌های آموزشی و تجهیزات و … را هم به عهده دارد، در واقع می‌توان گفت وظیفه نیازسنجی بر عهده منابع انسانی است.

آیا شرکت در دوره‌های آموزشی، تضمینی برای ورود به بازار کار دارد؟2

مصاحبه رئیس دفتر، اکانت منیجر و منابع انسانی چه فرآیندی دارد؟

به طور معمول در دوره‌های آموزشی رئیس دفتر، منابع انسانی و اکانت منیجر در مورد فرایند استخدام نیز صحبت خواهد شد. مصاحبه این سه عنوان شغل از سمت سازمان‌های مختلف یکسان نبوده اما می‌توان گفت که تقریبا فرایند شبیه به هم را طی می‌کند.

فرایند استخدام این سه عنوان شغل به گونه‌ای است که ابتدا مصاحبه تلفنی و سپس مصاحبه حضوری انجام می‌شود. در مصاحبه حضوری معمولا سوالات از پیش تعیین شده و سپس بعد از بررسی پاسخ شما به این سوالات، در مورد استخدام شما تصمیم‌گیری خواهد شد. به طور معمول در استخدام سوالات زیر پرسیده می‌شود:

 

  • تجربه‌های قبلی شما در زمینه شغل مربوطه چیست؟
  • چه چیزی شما را به سمت این شغل کشانده و شما را به انجام این کار ترغیب می‌کند؟
  • اولویت‌های خود در شرکت را چگونه انجام می‌دهید؟
  • چطور مدیران خود را از برنامه‌های شرکت آگاه می‌کنید؟
  • از چه نرم‌افزار‌هایی برای کار خود استفاده می‌کنید؟
  • چطور یک برنامه‌ریزی مفید برای کار خود طراحی می‌کنید؟
  • در شغل قبلی خود معمولا رسیدگی چه اموری را انجام می‌دادید؟
  • تا الان چه نوع مکاتبات و مدارکی را آماده کرده‌اید؟
  • چطور یک پروژه پیچیده را کنترل می‌کنید؟
  • چه کارهایی برای حفظ اطلاعات محرمانه شرکت انجام می‌دهید؟
  • زمانی که با یک چالش روبه‌رو شوید چطور آن را حل می‌کنید؟

شرکت در دوره آموزشی برنادل (با تضمین ورود به بازار کار)

امروزه رشته‌ها و شغل‌های زیادی وجود دارند که برای کار کردن در حوزه آن لازم نیست سابقه کار و مهارت‌های خیلی زیاد داشته باشید. بلکه با یادگیری چند مهارت می‌توانید به راحتی به بازار کار وارد شوید.

شرکت در دوره‌های آموزشی برنادل به شما کمک می‌کند تا بتوانید تسلط و مهارت کافی در این زمینه را به طور کامل یاد بگیرید. در واقع شرکت در دوره‌های آموزشی برنادل تضمین ورود شما به بار کار است. در پایان این دوره به شما مدرک فنی حرفه‌ای برنادل داده می‌شود که می‌توانید با استفاده از آن در شرکت‌ها و هلدینگ های بزرگ استخدام شوید.

تمامی سرفصل‌های که در این دوره آموزش داده می‌شود مطابق با آخرین نیازهای بازار کار بوده و آپدیت آن کاملا رایگان است. لازم به ذکر این که شرکت در دوره‌های آموزشی برنادل محدود به زمان و مکان خاصی نبوده و شما می‌توانید از هر نقطه‌ای که در آن حضور دارید در این کلاس‌ها شرکت کنید. مهمترین ویژگی این دوره امکان پرداخت هزینه به صورت اقساطی است.

آیا شرکت در دوره‌های آموزشی، تضمینی برای ورود به بازار کار دارد؟3

جمع‌بندی

امروزه تمامی ادارات، شرکت‌ها و سازمان‌ها برای انجام امور خود به افراد توانمندی مانند شما نیاز دارند. شما می‌توانید با شرکت در دوره‌های آموزشی برنادل توانمندی و مهارت‌های خود را به حداکثر رسانده و به راحتی به بازار کار وارد شوید

ما در این مطلب ضمن معرفی چند پوزیشن شغلی پردرآمد، چگونگی انجام مصاحبه و نکات مربوط به دوره برنادل را برای شما بیان کردیم. امید است که با طرح این مطلب توانسته باشیم به شما در این زمینه یاری رسانده باشیم و با دوره‌های آموزشی برنادل، به شما در پیدا کردن شغل مورد نظر خود کمک کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.