تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 609867

بلاکچینی کاردانو، آرامگاهی بزرگ برای ارزهای دیجیتال مرده!

بلاکچینی کاردانو، آرامگاهی بزرگ برای ارزهای دیجیتال مرده!

زمان مطالعه: 2 دقیقه بر اساس گزارش اخیر پلتفرم آلفا کوئست (AlphaQuest)، حداقل ۷۴ درصد از پروژه‌های موجود در اکوسیستم کاردانو مرده‌اند. با توجه به آمار، این بلاکچین در بین ۱۰ زنجیره‌ بزرگ از لحاظ بیشترین تعداد “کوین مرده” قرار دارد. تحلیلگر خبرگزاری Altcoin Buzz، گزارش آلفا کوئست را تجزیه و تحلیل کرده و نشان

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارش اخیر پلتفرم آلفا کوئست (AlphaQuest)، حداقل ۷۴ درصد از پروژه‌های موجود در اکوسیستم کاردانو مرده‌اند. با توجه به آمار، این بلاکچین در بین ۱۰ زنجیره‌ بزرگ از لحاظ بیشترین تعداد “کوین مرده” قرار دارد.

تحلیلگر خبرگزاری Altcoin Buzz، گزارش آلفا کوئست را تجزیه و تحلیل کرده و نشان داده که ۷۲ درصد از تمام پروژه‌های ارز دیجیتال ایجاد شده در روند صعودی ۲۰۲۰-۲۰۲۱ مرده‌اند.

این تحلیلگر در ادامه افزود که اکوسیستم‌های کاردانو و ترا در بین ۱۰ دسته برتر از لحاظ بیشترین کوین مرده قرار دارند و میانگین عمر اکثر این پروژه‌های مرده تنها سه سال بوده است.

آلفا کوئست پروژه‌های ارز دیجیتال را با استفاده از چهار معیار حجم معاملات یا نقدینگی کم، حساب‌های X (توییتر) غیرفعال یا حذف‌شده، وب‌سایت‌های از کار افتاده و حذف شدن از پلتفرم کوین مارکت کپ، بررسی و طبقه‌بندی کرده است. جزئیات بیشتر گزارش نشان می‌دهد که اکثر پروژه‌های تحت بررسی در سال ۲۰۲۳ مرده‌اند.

سال گذشته با تقریبا ۶۰ درصد کوین‌ مرده‌، یک سال بحرانی برای پروژه‌های ارز دیجیتال بوده است. در این دوره، ۹۳ درصد از پروژه‌ها حجم معاملات و نقدینگی پایینی داشتند و ۵۸ درصد آنها هم دارای حساب کاربری یا وب‌سایت حذف‌شده یا غیرفعال بودند.

بررسی بیشتر گزارش نشان می‌دهد که ۷۵ درصد از پروژه‌های مرده مربوط به بخش بازی‌های ویدیویی و موسیقی بوده است. همچنین، ۷۵ درصد از استیبل کوین‌های دارای پشتوانه دارایی نیز با شکست مواجه شده‌اند.

علاوه بر این، ۵۱ درصد از پروژه‌های متاورسی نیز مرده محسوب می‌شوند. با وجود پروژه‌های شکست‌خورده فراوان در اکوسیستم کاردانو، آلفا کوئست اشاره کرد که چندین پروژه دیگر مانند وان‌چین (WanChain) که یک راه‌حل همکاری بین بلاکچینی غیرمتمرکز است، عملکرد خوبی داشته و به شهرت قابل‌توجهی دست یافته‌ است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته بلاکچینی کاردانو، آرامگاهی بزرگ برای ارزهای دیجیتال مرده! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.