تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
کد خبر : 587611

بسته های رومینگ همراه اول ویژه جام جهانی قطر ارائه می‌شود

بسته های رومینگ همراه اول ویژه جام جهانی قطر ارائه می‌شود

بسته های رومینگ همراه اول ویژه جام جهانی قطر ارائه می‌شود بسته های رومینگ همراه اول ویژه جام جهانی قطر اعلام شد. همراه اول در کنار بسته‌های مختص اینترنت و مکالمه رومینگ، یک بسته ویژه جام جهانی نیز در نظر گرفته است. اپراتور همراه اول در کنار بسته‌های مختص اینترنت و مکالمه رومینگ خود یک

بسته های رومینگ همراه اول ویژه جام جهانی قطر ارائه می‌شود

بسته های رومینگ همراه اول ویژه جام جهانی قطر اعلام شد. همراه اول در کنار بسته‌های مختص اینترنت و مکالمه رومینگ، یک بسته ویژه جام جهانی نیز در نظر گرفته است.

اپراتور همراه اول در کنار بسته‌های مختص اینترنت و مکالمه رومینگ خود یک بسته ویژه جام جهانی برای ایرانیانی که به مناسب بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال به قطر سفر می‌کنند را در نظر گرفت.

بسته های رومینگ همراه اول ویژه جام جهانی 2022 از اواسط آبان 1401 ارائه شده و تمامی مشترکان دائمی و اعتباری از طریق اپلیکیشن همراه من، فروشگاه آنلاین همراه اول و کدهای دستوری می‌توانند این بسته‌ها را خریداری و فعال کنند. همچنین امکان قابلیت خرید برای سایر افراد نیز در تمامی این روش‌ها فراهم شده است.

بسته های رومینگ همراه اول ویژه جام جهانی

سرویس‌هایی که همراه اول برای جام جهانی در نظر گرفته از طریق شبکه تمام اپراتورهای قطر یعنی Ooredoo و Vodafone قابل استفاده خواهد بود. همچنین در میان این سرویس‌ها یک بسته ویژه 2 گیگابایت 30 روزه با هدیه 20 دقیقه مکالمه و 20 پیامک نیز در نظر گرفته شده که مشترکان می‌توانند آن را با قیمت 390 هزار تومان خریداری کنند.

از سایر بسته‌هایی که همراه اول در این طرح در نظر گرفته می‌توان به دو بسته 30 روزه با عنوان رومینگ جام جهانی و یک بسته 7 روزه مکالمه رومینگ اشاره کرد. گفتنی است همراه اول با تعریف بسته‌های کاربردی متنوع قصد دارد به خوبی به نیاز کاربران در این ایام پاسخ دهد.

اپراتور همراه اول در کنار یک بسته 30 روزه رومینگ که به شکل ویژه برای جام جهانی 2022 در نظر گرفته است، بسته‌های دیگری چون «5 گیگابایت اینترنت، 50 دقیقه مکالمه و 50 پیامک هدیه» به قیمت 990 هزار تومان، بسته رومینگ ویژه خبرنگاران، مدیران و دست اندرکاران اجرایی کشور در این رویداد شامل «20 گیگابایت اینترنت، 200 دقیقه مکالمه و 200 پیامک هدیه» با قیمت 2 میلیون و 990 هزار تومان را تدارک دیده است.

بسته مکالمه رومینگ نیز یکی دیگر از این بسته‌ها محسوب می‌شود که 90 دقیقه مکالمه رومینگی را شامل شده و برای کاربران نیز تعداد 90 پیامک هدیه را به همراه خواهد داشت. همچنین می‌توان این بسته را همراه با سایر بسته‌ها خریداری و فعال کرد. بسته‌های هدیه مکالمه و پیام همزمان با فعال‌سازی بسته اینترنت توسط سیستم برای مشترکان به شکل خودکار فعال خواهد شد و پایان آنها روی ادامه بسته اینترنت تاثیری نخواهد گذاشت.

مشترکان با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 10 ستاره 2913 ستاره 2022 مربع وارد منوی خرید می‌شوند و می‌توانند بر اساس نیاز خود بسته‌های اینترنتی و مکالمه‌ای ویژه جام جهانی 2022 را خریداری کنند.

افزایش شانس در قرعه کشی با خرید هر بسته رومینگ

همراه اول امکانی را فراهم کرده تا مشترکان با خرید بسته های رومینگ همراه اول در قرعه کشی ویژه 11 توپ طلا شرکت داده شوند و امتیاز خود را افزایش دهند. همچنان بر اساس توافقی که با اپراتورهای کشور قطر انجام شده، تعرفه رومینگ بین‌الملل با تخفیف ویژه برای مکالمه با ایران، مکالمه دریافتی از ایران و همچنین مکالمه داخلی با شماره‌های قطر دقیقه‌ای 9 هزار تومان، ارسال پیامک 2 هزار تومان و اینترنت به ازای هر مگابایت 2 هزار تومان محاسبه می‌شود.

مشترکان باید پیش از خروج از ایران بسته های رومینگ همراه اول برای جام جهانی را فعال سازند و با کد دستوری ستاره 10 ستاره 2911 مربع از فعال بودن سرویس رومینگ خود اطمینان حاصل کنند. ضمن اینکه اگر در کشور قطر قصد دارند با شماره‌های ایرانی تماس برقرار کرده یا پیامک ارسال کنند، باید در ابتدای شماره مورد نظر رقم 0098 را نیز درج کنند.

هزینه‌های رومینگ را در قطر مدیریت کنید

گفتنی است تماس میان دو همراه اول در کشور قطر برای هر دو طرف هزینه به همراه خواهد داشت؛ شخص گیرنده تماس هزینه تماس خروجی و شخص دریافت‌کننده تماس نیز هزینه تماس دریافتی را باید بپردازد.

همچنین استفاده از سرویس‌های انتظار مکالمه (Call Waiting)، انتقال مکالمه (Call Forward) و پیامگیر صندوق صوتی (VMS) نیز برای مشترکان هزینه به همراه دارد. از این رو اگر به استفاده از این سرویس‌ها نیازی ندارید، با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 10 ستاره 24 مربع می‌توانید از منوهای 1، 2 و 3 آنها را غیرفعال سازید.

با این راهکارها هزینه‌های اینترنت رومینگ را مدیریت کنید

از آنجایی که بسته‌های اینترنتی عادی که کاربران در ایران خریداری می‌کنند در زمان استفاده از سرویس رومینگ غیرفعال می‌شود، از این رو بهتر است برای مدیریت مصرف اینترنت دانلود و بروزرسانی برنامه‌ها و تنظیمات گوشی را از حالت خودکار خارج سازید. همچنین توصیه می‌شود هنگام استفاده از اینترنت در مکان‌های عمومی و زمانی که از اینترنت سیم کارت استفاده نمی‌کنید، گزینه Mobile Data و Data Roaming را در تنظیمات گوشی غیرفعال کنید.

علاوه بر این، مواردی چون قرض دادن گوشی به افراد ناشناس، استفاده گوشی توسط افراد ناآگاه نظیر کودکان یا قرار دادن گوشی در حالت هات اسپات نیز باعث افزایش هزینه‌های ناخواسته خواهد شد. طبق توصیه همراه اول، مشترکانی که قصد سفر به قطر را دارند بهتر است با فعالسازی PIN CODE سیم كارت و تعریف رمز گوشی از هر نوع سوءاستفاده احتمالی در زمان سرقت یا گم شدن گوشی جلوگیری کنند.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.