تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
کد خبر : 604963

برداشت صدها میلیارد شیبا از بایننس توسط خالق ترون! چه خبری در راه است؟

برداشت صدها میلیارد شیبا از بایننس توسط خالق ترون! چه خبری در راه است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه جاستین سان، چهره محبوب دنیای کریپتو و خالق ترون، مقدار قابل‌توجهی از میم کوین‌ شیبا اینو (SHIB) را از صرافی بایننس خارج کرده و با این کار، سر و صدای زیادی در بازار ایجاد کرده است.طبق گزارش‌ها، یک آدرس ارز دیجیتال متعلق به بنیانگذار ترون، بیش از ۵۷۷ میلیارد SHIB، به

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جاستین سان، چهره محبوب دنیای کریپتو و خالق ترون، مقدار قابل‌توجهی از میم کوین‌ شیبا اینو (SHIB) را از صرافی بایننس خارج کرده و با این کار، سر و صدای زیادی در بازار ایجاد کرده است.
طبق گزارش‌ها، یک آدرس ارز دیجیتال متعلق به بنیانگذار ترون، بیش از ۵۷۷ میلیارد SHIB، به ارزش تقریبی ۶ میلیون دلار را از بایننس برداشت کرده است. البته او این کار را در دو مرحله انجام داده است. در مرحله اول، این کیف پول در تاریخ ۱۸ دسامبر، ۵۰۰ میلیارد شیبا را برداشت کرد. امروز ۱۹ دسامبر نیز، کیف پول مذکور نسبت به برداشت ۷۷ میلیارد SHIB اقدام کرد. این اقدام جاستین سان توجه زیادی را به خود جلب کرده؛ چون این اولین بار است که این کیف پول با وجود فعال بودن برای بیش از دو سال، توکن‌های SHIB را دریافت می‌کند.

اما علت این کار چیست؟ شاید ساده‌ترین حدس و گمان این باشد که جاستین سان یک حرکت قابل‌توجه را برای قیمت SHIB پیش‌بینی می‌کند و توکن‌های مذکور را برای بهره‌مندی از چنین حرکتی جمع‌آوری کرده است.
علت احتمالی دیگر این است که او می‌خواهد با اکوسیستم شیبا اینو در ارتباط باشد. بدیهی است که به دست آوردن توکن‌های این پروژه، یک راه ایده‌آل برای تحت تاثیر قرار دادن جامعه و هموار کردن راه برای چنین مشارکت‌هایی است.
در این میان، برخی نیز حدس می‌زنند که این انتقال قابل‌توجه می‌تواند برای آمادگی جهت یک توکن‌سوزی عظیم باشد.
به طور کلی، خروج چنین مقدار قابل‌توجهی از SHIB از یک صرافی محبوب، یک سیگنال صعودی برای این میم کوین در نظر گرفته می‌شود؛ چراکه این بدان معناست که توکن‌های کمتری برای معامله در دسترس هستند و این موضوع می‌تواند بر قیمت SHIB تأثیر مثبت بگذارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته برداشت صدها میلیارد شیبا از بایننس توسط خالق ترون! چه خبری در راه است؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.