تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
کد خبر : 44995

برای لاغری چه روش هایی وجود دارد؟

برای لاغری چه روش هایی وجود دارد؟

فهرست۱ کرایولیپولیز جزو انواع روش های لاغری محسوب می شود؟۲ دستگاه لاغری موضعی کویتیشن ۳ دستگاه لاغری اوندا یکی از متد های لاغری مناسب۴ ورزش یکی از انواع متدهای لاغری انواع متدهای لاغری امروزه توسط پزشکان مختلفی صورت می گیرد. همچنین دستگاه های مختلفی برای انواع روش های لاغری افراد وجود دارد. البته روش های طبیعی …

انواع متدهای لاغری امروزه توسط پزشکان مختلفی صورت می گیرد. همچنین دستگاه های مختلفی برای انواع روش های لاغری افراد وجود دارد. البته روش های طبیعی نیز برای لاغری وجود دارند. به صورت معمول این روش ها را بسیاری از افراد نادیده می گیرند. ورزش و پیاده روی یکی از این روش های طبیعی به حساب می آید. متاسفانه بسیاری از افراد نسبت به این روش ها لاغری آشنایی بسیار کمی دارند. علاوه بر این موارد بحث رژیم غذایی بسیار داغ است. شما بعد از این انجام این عمل ها باید رژیم غذایی خود را زیر نظر پزشک انجام دهید. در واقع بدون نظر پزشک وزن شما به حالت عادی بر می گردد. پزشکان نیز برنامه های مختلفی را برای بیماران خود در نظر می گیرند. اما بیمار نیز باید این برنامه ها را به طور دقیق رعایت کند.

 

کرایولیپولیز جزو انواع روش های لاغری محسوب می شود؟

کرایولیپولیز یکی از انواع روش های لاغری به حساب می آید. این دستگاه از سرما برای شکستن سلول های چربی استفاده می کند. سلول های چربی افراد مختلف بر خلاف سایر سلول ها به سرما حساس هستند. این روش یکی از محبوب ترین روش ها برای درمان لاغری موضعی به حساب می آید. نواحی انباشته از چربی از جمله مناطق مناسب برای استفاده از این دستگاه است. در این متد نیازی به بی حسی وجود ندارد. سلول های چربی بین چهار تا شش ماه به طور کامل از بین می روند. تا زمان حذف کامل تود چربی مورد نظر نیز بیش از بیست درصد کاهش می یابد. بعد از انجام این روش محدودیتی برای فعالیت وجود ندارد. همچنین بیماران درد بسیار کمی در خود احساس می کنند. احساس کوفتگی مانند انجام بعد از تمرینات ورزشی به شما دست می دهد. در صورت حس درد باید در اسرع وقت با جراح پلاستیک خود تماس حاصل گردد.

دستگاه لاغری موضعی کویتیشن

یکی دیگر از انواع متدهای لاغری استفاده از دستگاه کویتیشن است. در این روش از امواج فراصوت و رادیویی برای شکستن چربی ها بدن فرد بیمار استفاده می گردد. در این روش بر روی ارگان و سلول های اطراف هیچ تاثیری انجام نمی شود. سلول های چربی به صورت کاملا طبیعی از بدن فرد دفع می شوند. این روش مزایای زیادی نسبت به بقیه روش ها دارد. با استفاده از کویتیشن بیمار مورد نظر هیچ دردی را حس نمی کند. بر خلاف دیگر روش های لاغری هیچ درد، زخم، خونریزی، عفونت و غیره حاصل نمی شود. در این متد لاغری نیازی به هیچ نوع ریکاوری ندارید. نتایج درمان با این روش معمولا در هفتاد و دو ساعت بعد از درمان آشکار می گردد. همچنین با استفاده از این روش پوست فرد مورد نظر به هیچ وجه شل نمی شود.  مادران باردار و شیرده نباید از این روش استفاده کنند.

 

دستگاه لاغری اوندا یکی از متد های لاغری مناسب

یکی دیگر از انواع روش های لاغری دستگاهی به اسم اوندا است. این دستگاه از مدرن ترین محصولات برای لاغری محسوب می شود. اوندا اثر سه گانه چربی سوزی، سفتی پوست و رفع سلولیت را انجام می دهد. با استفاده از ان به هیچ وجه به بافت های اطراف آسیبی نمی رسد. مزایای مثبتی در این روش وجود دارد. لاغری با این دستگاه در سریع ترین زمان ممکن صورت می گیرد. این دستگاه کاملا بدون عوارض است. با استفاده از آن سایز شما به طور قابل توجهی کاهش می یابد. این روش یکی از بی خطر ترین روش ها انواع متدهای لاغری است. با استفاده از اوندا سلولیت و شلی پوست به صورت کامل برطرف می گردد. همچنین با استفاده از آن درمان در جلسات کمی انجام می شود.

لاغری

ورزش یکی از انواع متدهای لاغری

ورزش یکی از انواع متدهای لاغری به حساب می آید. در واقع این روش یکی از طبیعی ترین روش ها برای لاغری است. ورزش های هوازی سریع ترین ورزش ها برای کاهش وزن محسوب می گردد. می توان برای انجام این ورزش ها به باشگاه ها مختلف رجوع کنید. البته در صورت وضع مالی مناسب می توان از مربی خصوصی ورزش نیز کمک گرفت. این نوع مربیان برای لاغری شما از روش های گوناگونی استفاده می کنند. مربیان موجب انگیزه شما را برای لاغری افزایش می دهند. در واقع این افراد برای افزایش روحیه مثبت بسیار تاثیرگذار هستند. مربی ورزش در کنار ورزش در مورد خوردن غذاهای مختلف راهنمایی های زیادی به شما می دهد. شما بر اساس راهنمایی های این فرد کالری مناسب خود را مصرف می کنید. مربی ورزش در این راه وزن فعلی شما، قد، جنسیت و عادات شما را نیز به دقت زیر نظر می گیرد.

جمع بندی

روش های لاغری در حال حاضر بسیار متنوع شده اند. امروزه انواع متدهای لاغری توسط پزشکان مختلف انجام می شود. دستگاه های مختلفی نیز برای عمل لاغری وجود دارد. یکی از جدیدترین این دستگاه ها کرایولیپولیز است. این دستگاه از سرما برای شکستن سلول های چربی استفاده می کند. این روش یکی از محبوب ترین روش ها برای لاغری به حساب می آید. بی حسی موضعی در این روش وجود ندارد. با استفاده از دستگاه کویتیشن نیز می توان وزن خود را کاهش داد. دستگاهی به اسم اوندا نیز یکی از مدرن ترین روش ها برای لاغری است. نیازیتو یکی از بهترین دایرکتوری های کشور در زمینه لاغری و انواع متدهای کاهش وزن می تواند با معرفی مراکز تخصصی و حرفه ای شما را کمک و راهنمایی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به آدرس اینترنتی niazito.com مراجعه فرمایید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.