تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
کد خبر : 609521

برای اولین بار در تاریخ: بیت کوین و طلا در یک روز رکورد تاریخی خود را شکستند!

برای اولین بار در تاریخ: بیت کوین و طلا در یک روز رکورد تاریخی خود را شکستند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه برای اولین بار در تاریخ و از زمان ظهور بیت کوین (BTC) در سال ۲۰۰۹، این ارز دیجیتال و طلا به طور همزمان به رکوردهای جدیدی دست پیدا کردند. روز گذشته، ۵ مارس، قیمت بیت کوین رکورد تاریخی جدیدی را در محدوده ۶۹،۱۷۰ دلار ثبت کرد. این لحظه تاریخی در بازار

زمان مطالعه: 2 دقیقه

برای اولین بار در تاریخ و از زمان ظهور بیت کوین (BTC) در سال ۲۰۰۹، این ارز دیجیتال و طلا به طور همزمان به رکوردهای جدیدی دست پیدا کردند.

روز گذشته، ۵ مارس، قیمت بیت کوین رکورد تاریخی جدیدی را در محدوده ۶۹،۱۷۰ دلار ثبت کرد. این لحظه تاریخی در بازار کریپتو با تحولات مشابه در بازارهای مالی سنتی همزمان شد و ارزش طلا هم در همان روز به بالاترین سطح خود رسید.

بر اساس داده‌های پلتفرم TradingView، ارزش طلا در حدود ساعت ۱:۳۰ بعد از ظهر به وقت UTC در ۵ مارس رکورد تاریخی جدیدی را در بالاتر ۲،۱۳۰ دلار ثبت کرد و از بالاترین رقم قبلی خود در حدود ۲ هزار دلار که در اوایل دسامبر ثبت شده بود، فراتر رفت.

در کمتر از دو ساعت، بیت کوین نیز یک رکورد تاریخی جدید را ثبت کرد و در ساعت ۱۵:۰۰ UTC تا مرز ۶۹،۲۰۰ دلار افزایش یافت. اوج قیمتی جدید بیت کوین پس از ۸۴۷ روز به ثبت رسید.

اعضای جامعه به سرعت به این رویدادها به عنوان «روز بد دیگری برای پول فیات» اشاره کردند؛ زیرا طلا و بیت کوین اغلب به عنوان پوشش‌های بالقوه در برابر ارزهای فیات و تورم در نظر گرفته می‌شوند.bitcoin-gold-new-price-records-same-day

به گفته تحلیلگران و کارشناسان بازار، از افزایش تورم و سطح بدهی‌ها گرفته تا تنش‌های ژئوپلیتیکی جاری در خاورمیانه و اروپای شرقی، دلایل زیادی وجود دارد که در شرایط فعلی، معامله‌گران به دنبال جایگزین‌هایی برای ارزهای فیات سنتی هستند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته برای اولین بار در تاریخ: بیت کوین و طلا در یک روز رکورد تاریخی خود را شکستند! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.