تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
کد خبر : 72580

با خدمات ویپ در تمامی استانها بدون هزینه دارای شعبه های متعدد شوید

با خدمات ویپ در تمامی استانها بدون هزینه دارای شعبه های متعدد شوید

شما نیز به عنوان یک مدیر کسب و کار یا کارشناس فروش علاقه‌مند هستید  در کل کشور و کل مناطق تهران فعالیت کنید اما اولین نگرانی تان این است که برای  مشتری مداری آیا زیرساخت مناسب  را در زمینه ارتباط با مشتری در تماس تلفنی رعایت کرده ام یا نه ؟ مشتریان ناراضی شما هم …

شما نیز به عنوان یک مدیر کسب و کار یا کارشناس فروش علاقه‌مند هستید  در کل کشور و کل مناطق تهران فعالیت کنید اما اولین نگرانی تان این است که برای  مشتری مداری آیا زیرساخت مناسب  را در زمینه ارتباط با مشتری در تماس تلفنی رعایت کرده ام یا نه ؟ مشتریان ناراضی شما هم از خطوط تلفن و  پشتیبانی های تلفنی ناراضی هستند ؟ نمی‌توانید نظارت کافی روی تماس های کارمندان تان  با مشتری ها داشته باشید؟ تمایل به بروزرسانی سانترال خود دارید و اطلاعاتی راجع به اجرای ویپ و مزایای فراوان ان شنیده اید اما نگران هزینه  راه اندازی ویپ و پشتیبانی های آن هستید ؟ بخاطر هزینه ناچار به خرید سانترال استوک هستید ولی نگران گارانتی و پشتیبانی آن هستید ؟

 آیا می دانستید با خدمات ویپ توسط کارشناس ویپ امکان اضافه کردن چندین شعبه به کسب و کارتان به صورت تلفنی و رایگان را خواهید داشت . همچنین به راحتی با گزارش گیری تماس ها و تماس های هدفمند و ضبط مکالمات و افزایش خطوط تلفن در داخل و خارج از کسب و کارتان به راحتی به فروش بهتر و نظارت بر روی مشتری مداری  کارمندان کمک کنید  و مهترین نکته با اجرای ویپ همیشه در دسترس باشید  بدون اینکه مشتری متوجه عدم حضور کارشناس در شعبه باشد .

ارتباط نماگستر به عنوان نماینده فروش تلفن ویپ و با داشتن کارشناسان مجرب  به شما تضمین میدهد با خدمات ویپ در کسب کار خود ۵۰ درصد در هزینه هایتان صرفه جویی کنید . و همچنین از پشتیبانی ویپ سالانه نیز بر خوردار شوید. ( ۰۲۱۴۵۲۱۵)

با خدمات ویپ در تمامی استانها بدون هزینه دارای شعبه های متعدد شوید

چرا نصب و خرید سانترال را از شرکت ارتباط نماگستر انجام دهیم؟

  1. در صورت عقد قراداد نگهداری پشتیبانی سالانه و بازدید ماهیانه و بروزرسانی و عیب یابی را خواهید داشت
  2. علاوه بر خرید انواع تلفن سانترال و تلفن ویپ و تلفن آی پی فون به راحتی میتوانید تلفن استوک آنها را نیز خریداری کنید
  3. نصب و عیب یابی توسط کارشناسانی صورت میگیرد که دارای گواهی حسن انجام کار از تمامی مراکزی هستند که در ۲۰ سال گذشته کار کرده اند .
  4. مدیران این شرکت سالها در مخابرات فعالیت کرده اند
  5. علاوه بر خدمات سانترال میتوانید به راحتی خدمات سیستم حفاظتی و خدمات شبکه خود را نیز به آنها بسپارید .
  6. مشتری های ثابت این شرکت که دارای قراداد سالانه هستند از شرکت مطرح و سازمان مطرح هستند که داخل رزومه و سایت این شرکت به صورت کامل امده .

با خدمات ویپ در تمامی استانها بدون هزینه دارای شعبه های متعدد شوید

پشتیبانی و گارانتی سانترال  استوک را فقط با یک تماس با کارشناس و نصاب سانترال ارتباط نما گستر دریافت کنید .

اولین دغدغه تمام کسب و کارها برای ارتباط تمام شعبه های شان و تماس های هدفمند با مشتریان خرید سانترال پاناسونیک ی میباشد که تمام امکانات را داشته باشد و هر آنچه  بخواهیم به تعداد داخلی آن اضافه کنند . از طرفی هم با افزایش قیمت دلار نگران قیمت سانترال پاناسونیک و خرید سانترال استوک  می باشد. و نمیتوانند سانترال استوک و تلفن استوک اعتماد کنند .

ارتباط نما گستر علاوه بر فروش دستگاه سانترال پاناسونیک و کارت سانترال پاناسونیک و مرکز تلفن ویپ اقدام به فروش سانترال استوک می کند .شما میتوانید با  خرید سانترال استوک  یکسال ضمانت از شرکت ارتباط نماگستر دریافت کنید . به گزارش کارشناس سانترال ارتباط نما گستر از آنجا که سال‌ها در زمینه مخابرات  فعالیت کرده اند با اطمینان به شما مشتریان عزیز تضمین میدهند که  به دلیل ساختار محکم سانترال امکان خرابی سانترال خیلی کم میباشد و می توانید با خیال راحت خرید سانترال استوک خود را انجام دهید و نگران قیمت دستگاه سانترال دست دوم نباشید .

 

مشاوره رایگان ویپ و سانترال

 

بسیاری از اوقات پیش می آید که سانترال های قدیمی نیاز به بروزرسانی یا نظافت یا عیب یابی یا اضافه شدن امکانات یا تعویض مرکز تلفن سانترال به مرکز تلفن ویپ دارند اما شما نمی دانید باید برای مشاوره به کجا مراجعه کنیم. ارتباط نما گستر با داشتن کارشناسان مجرب در حوزه مخابرات با بیش از ۱۰۰ پروژه مختلف در استان های مختلف در مراکز مختلف در هنگام خرید سانترال در صورت تمایل قرارداد نگهداری سانترال منعقد می کند و به صورت ماهانه بازدید و در صورت نیاز به روز رسانی را انجام میدهد.  همچنین حتی اگر قرارداد پشتیبانی و نگهداری منعقد نشده باشد با مشاوره رایگان به صورت تلفنی یا حضوری کارشناس اعزام میشود.

شماره های لازم برای مشاوره رایگان و اعزام کارشناس سانترال که هم میتوانید از طریق واتساپ پیگیری کنید هم از طریق تلفنی

مهندس خسروی :۰۹۱۲۴۲۳۲۰۹۹

مهندس جمالی :۰۹۱۲۳۱۷۰۸۵۲

مهندس سجادی :۰۹۱۲۸۹۹۱۰۴۱

سوالات متداول

هزینه راه اندازی ویپ برای شرکت کوچک چه میزان میباشد؟

با توجه به امکانات مورد نیاز و زیر ساخت شرکت قیمت بر اورد میشود اگر سرور از قبل موجود باشد هزینه متفاوت میباشد .

آیا سانترال استوک هم مشمول گارانتی و پشتیبانی میباشند ؟

بله خود شرکت گارانتی یکساله میدهد و همچنین در صورت نیاز پشتیبانی سالانه صورت میگیرد.

آیا در همه استانها خدمات مخابرات صورت میگرد ؟

بله در تمامی مناطق تهران از جمله

خدمات ویپ در غرب تهران

خدمات ویپ در جنوب تهران

خدمات ویپ در شرق تهران

خدمات ویپ در شمال تهران

و همچنین در تمامی استان ها خدمات ویپ و سانترال انجام میگیرد

خدمات ویپ در کرج

خدمات ویپ در مشهد

خدمات ویپ در اصفهان

و ……………..

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.