تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
کد خبر : 609779

بایننس کوین و پنکیک سواپ در حال فتح قله تاریخی!

بایننس کوین و پنکیک سواپ در حال فتح قله تاریخی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه بازارهای ارز دیجیتال پس از عقب‌نشینی گسترده در معاملات روز گذشته، در حال تثبیت و تلاش برای جمع‌آوری نیرو است. در این بین، بایننس‌کوین (BNB) که از نظر ارزش بازار در رتبه‌ چهارم قرار دارد، با عبور از مرز ۶۰۰ دلار، تنها ۱۱ درصد با بالاترین قیمت تاریخی خود فاصله دارد.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازارهای ارز دیجیتال پس از عقب‌نشینی گسترده در معاملات روز گذشته، در حال تثبیت و تلاش برای جمع‌آوری نیرو است. در این بین، بایننس‌کوین (BNB) که از نظر ارزش بازار در رتبه‌ چهارم قرار دارد، با عبور از مرز ۶۰۰ دلار، تنها ۱۱ درصد با بالاترین قیمت تاریخی خود فاصله دارد.

اکنون بایننس کوین در تلاش است تا مقاومت کلیدی‌ خود را با پشتوانه احساسات مثبت حاکم بر بازار و قدرت خریداران، پشت سر بگذارد. در این میان اما فشار فروشندگان برای کاهش قیمت وجود دارد و شاخص DMI احتمال یک عقب‌نشینی جزئی را نشان می‌دهد.binancecoin-bnb-price-inches-close-to-its-ath-is-pancakeswap-cake-the-next-one

یکی از توکن‌های مهم حوزه دیفای، پنکیک ‌سواپ (CAKE)، طی روزهای اخیر عملکرد درخشانی داشته است. برخی از تحلیلگران بر این باورند که قیمت CAKE به زودی از روند صعودی بایننس‌ کوین پیروی خواهد کرد.

PancakeSwap، پلتفرم دیفای متعلق به صرافی بایننس، با عملکرد عالی توکن بومی خود یعنی CAKE، توجهات را به خود جلب کرده است. قیمت این توکن نسبت به پایین‌ترین سطوح خود، بیش از ۳۵۰ درصد و از ابتدای ماه جاری، بیش از ۷۰ درصد افزایش یافته است.

با توجه به این روند صعودی، به نظر می‌رسد که CAKE نیز مانند BNB، پتانسیل دستیابی به بالاترین قیمت تاریخی جدید در ماه‌های آینده را داشته باشد.

قیمت CAKE در حال حاضر درون یک کانال موازی صعودی در حال معامله است و اکنون به میانه کانال رسیده است. شاخص RSI نیز با حفظ روند صعودی خود، به محدوده‌ بالایی رسیده که احتمال یک عقب‌نشینی جزئی را قوت می‌بخشد.

اکنون انتظار می‌رود قیمت CAKE کمی از سطوح فعلی خود کاهش یابد. با این حال، این افت احتمالی می‌تواند زمینه‌ساز ورود حجم قابل توجهی از خریداران شود و قیمت را به سطوح بالاتر از ۷.۳ دلار برساند.binancecoin-bnb-price-inches-close-to-its-ath-is-pancakeswap-cake-the-next-one

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته بایننس کوین و پنکیک سواپ در حال فتح قله تاریخی! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.