تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
کد خبر : 608710

بایننس در حال بازیابی سهم بازار خود پس از جریمه ۴٫۳ میلیارد دلاری!

بایننس در حال بازیابی سهم بازار خود پس از جریمه ۴٫۳ میلیارد دلاری!

زمان مطالعه: 2 دقیقه صرافی ارز دیجیتال بایننس ماه‌ها پس از دعوی حقوقی خود با وزارت دادگستری ایالات متحده و پرداخت جریمه ۴.۳ میلیارد دلاری، شروع به بازیابی سهم خود از حجم معاملات کرده است. بر اساس داده‌های شرکت تحقیقاتی کایکو (Kaiko)، سهم بایننس از حجم معاملات، دو ماه پس از حل و فصل پرونده

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی ارز دیجیتال بایننس ماه‌ها پس از دعوی حقوقی خود با وزارت دادگستری ایالات متحده و پرداخت جریمه ۴.۳ میلیارد دلاری، شروع به بازیابی سهم خود از حجم معاملات کرده است.

بر اساس داده‌های شرکت تحقیقاتی کایکو (Kaiko)، سهم بایننس از حجم معاملات، دو ماه پس از حل و فصل پرونده وزارت دادگستری، به ۴۹ درصد افزایش یافته است. در پی این پرونده حقوقی، سهم بازار بایننس به کمترین سطح خود در سال‌های اخیر رسیده بود.binance-market-share-recovery-post-us-settlement

اگرچه بایننس سال ۲۰۲۳ را با قدرت شروع کرد، ولی سهم آن از حجم معاملات اسپات در طول سال به صورت چشمگیری کاهش یافت. سهم بازار این صرافی در شروع سال ۲۰۲۳، حدود ۵۵.۲ درصد بود، اما تا ماه سپتامبر آن سال به ۳۴.۳ درصد رسید.

در ژوئن ۲۰۲۳، شرکت تحلیلی نانسن (Nansen) گزارش داد که بایننس خروجی دارایی خالص ۲.۳۶ میلیارد دلاری را تجربه کرده است. این در حالی است که شرکت گردآورنده داده DefiLlama رقمی بزرگ‌تر، یعنی ۳.۳۵ میلیارد دلار را گزارش کرده است.

با این حال، چانگ‌پنگ‌ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیرعامل سابق بایننس، ادعا کرد که این داده‌ها ممکن است نادرست باشند؛ زیرا شرکت‌های تجزیه و تحلیل، تغییرات در دارایی‌های تحت مدیریت را به عنوان جریان خروجی اندازه‌گیری می‌کنند.

بایننس علی‌رغم کاهش سهم خود در بازار، ادعا کرده که در سال ۲۰۲۳، تعداد ۴۰ میلیون کاربر جدید به دست آورده است. این میزان تقریباً ۳۰ درصد بیشتر از کاربران جدید جذب‌شده در سال ۲۰۲۲ است.

سخنگوی بایننس عنوان کرد که این صرافی روی کاربران خود تمرکز کرده و در حال ورود به فصل جدیدی از فعالیت خود است.

وی افزود:

در بایننس، تمرکز ما همیشه بر اولویت دادن به کاربران قبل از اتخاذ هر تصمیمی است. در نتیجه، کاربران می‌توانند همچنان به پلتفرم ما اعتماد داشته باشند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته بایننس در حال بازیابی سهم بازار خود پس از جریمه ۴٫۳ میلیارد دلاری! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.