تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
کد خبر : 74211

بازیکن تیم ملی که به خاطر جراحی بینی از اردو جا ماند

بازیکن تیم ملی که به خاطر جراحی بینی از اردو جا ماند

شنیده اید که می گویند دیر رسیدن بهتر از زشت رسیدن است ؟! این اصطلاح امروزه مصداق های بارز زیادی دارد. مثل دانشجویانی که حتی در صورتی که می دانند به کلاسشان دیر می رسند اما ترجیح می دهند زمان بیشتری را صرف آراستن خود بکنند یا اینکه یک بازیکن تیم ملی به خاطر عمل جراحی …

شنیده اید که می گویند دیر رسیدن بهتر از زشت رسیدن است ؟! این اصطلاح امروزه مصداق های بارز زیادی دارد. مثل دانشجویانی که حتی در صورتی که می دانند به کلاسشان دیر می رسند اما ترجیح می دهند زمان بیشتری را صرف آراستن خود بکنند یا اینکه یک بازیکن تیم ملی به خاطر عمل جراحی بینی قید تیم ملی را بزند. به طور کلی آراسته بودن و زیبا به نظر رسیدن نه تنها بد نیست بلکه امر پسندیده ای هم هست و افراد مرتب و زیبا در جامعه مورد قبول تر واقع می شوند ؛ حداقل در نگاه اول ! اما حواستان باشد نباید این مسئله به قدری اولویت پیدا کند که به خاطر آن بهترین شانس های زندگی تان را از دست بدهید. هر چیزی در حد معقول می تواند نتیجه بسیار رضایت بخشی را به همراه داشته باشد. شما هم روی صورت تان جراحی زیبایی مثل عمل بینی انجام داده اید ؟! اگر این امر را تجربه کرده باشید یا حتی شخصی از دور و بری هایتان این پروسه را انجام داده باشد متوجه تغییر شگفت انگیز و فوق العاده آن و افزایش اعتماد به نفسی که به همراه دارد شده اید. جراحی بینی امروزه اینقدر فراگیر شده است که همه جامعه اعم از افراد معمولی یا ورزشکاران و فوتبالیست ها را هم تحت تاثیر قرار داده. زیبایی تا حدی بر اعتماد به نفس اثر گذار است که حتی بعضی از افرادی که یک بار دماغشان را عمل کرده باشند اما نتیجه باب میل شان نباشد ، به سراغ عمل بینی ترمیمی می روند.

 

چرا بین این همه عمل زیبایی ، جراحی بینی محبوب تر است که حتی باعث می شود بازیکن تیم ملی به خاطر آن از اردو جا بماند ؟

این سوال ممکن است برای خیلی ها پیش آمده باشد ؛ حتی خود شما ممکن است روزی به این مسئله فکر کرده باشید. به نتیجه ای هم رسیدید ؟ اگر کنجکاوی تان نسبت به این قضیه گل کرده است ، پس ما چرا این مسئله را به شما می گوییم. شما وقتی به چهره یه شخص نگاه می کنید ، اگر بینی بسیار نامتقارن و ناهماهنگی بر روی صورت او قرار گرفته باشد ، فوراً به چشم شما می آید و توجه تان را به قدری جلب می کند که حتی باعث می شود زیبایی های دیگر چهره شخص در نظر شما نیایند. حتی بعضی مواقع امکان دارد به طور ناخودآگاه نسبت این موضوع یک واکنش ناگهانی نشان دهید و شخص مقابل هم متوجه آن شود و البته اثر منفی واکنش را احساس کند. خوب پس شخص به فکر می افتد که چرا این مشکل را برطرف نکنم و به همان زیبایی و اعتماد به نفسی که دلم می خواهد نرسم !؟ در این شرایط به دکتر علی جاودانی مراجعه می کند و تصمیم به عمل کردن بینی اش می گیرد. متوجه شدید چی شد ؟ در یک کلام بگوییم که دماغ عضو برجسته ای است و هر چه زیباتر و خوش فرم تر باشد ، جذابیت چهره هم بالا می رود. داشتن صورتی زیبا و گیرا هم که خواسته همه آدم هاست ؛ پس طبیعی است که جراحی بینی عمل بسیار محبوبی تلقی شود.

جدا از مسئله زیبایی ، به عملکرد بینی هم اگر بخواهیم فکر کنیم ، متوجه می شویم که از این جنبه هم جراحی کردن دماغ پر طرفدار است. ما با نفس کشیدن زنده ایم ؛ با نفس کشیدن اکسیژن را به بدن و قلب رسانده و به فعالیت ارگان های حیاتی بدن کمک می کنیم. خوب اگر این نفس قطع شود ، زندگی ما نیز به پایان می رسد. اولین عضوی که مسئول اکسیژن رسانی مطلوب به بدن است ، چیست ؟! بله دقیقا درست است ، دماغ ! حالا فکر کنید بینی مشکلاتی داشته باشد که نتواند عمل تنفس را به درستی به انجام برساند. خب چه می شود ؟ وقتی نتوانیم درست نفس بکشیم و از اکسیژن کافی استفاده کنیم ، انجام خیلی از کارها ، حتی کارهای ساده هم برای مان مشکل می شود. همین الان جلوی ورود هوا از یکی از سوراخ های بینی تان را ببندید و سعی کنید برای مدتی راه بروید و کارهای روزانه تان را انجام دهید. ببینید چقدر زمان از شما می گیرد ، در قیاس با موقعی که به طور نرمال تنفس می کنید. در این شرایط سخت است که حتی به طور کامل تمرکز کنید و این متن را بخوانید ؛ چه برسه به فعالیت های فیزیکی ! در این وضعیت حتی اگر یک ورزشکار به خاطر اینکه تنفس بهتری داشته باشد ، پیش بهترین جراح بینی برود و دماغش را عمل کند ، حتی اگر از اردو تیم ملی هم جا بماند ارزشش را دارد ؛ چون با اینکار کیفیت زندگی اش را بالا برده و حتی می تواند باعث بالارفتن توانایی او در ورزشی که به آن مشغول است ، شود.

بازیکن تیم ملی که به خاطر جراحی بینی از اردو جا ماند

آیا لازم است همه ما عمل بینی انجام دهیم ؟

متوجه هستید که جراحی بینی هم با هدف زیبایی انجام می شود و هم درمانی. در مورد زیبایی باید بگوییم که این تصمیم شماست ؛ اگر فکر می کنید نسبت به فرم دماغتان احساس رضایت ندارید و تغییر دادن آن باعث ایجاد حس بهتر در شما می شود ، با بهترین جراح بینی مشورت کنید و برای عمل بینی اقدام نمایید. در موارد درمانی هم که به خاطر سلامتی تان و داشتن یک زندگی نرمال باید حتما به مشکلات فانکشنال بینی تان توجه داشته و نسبت به درمان ان بی تفاوت نباشید. شاید شما به این حالت عادت کرده باشید اما زمانی که عمل می کنید و تمامی مشکلات دماغ برطرف می شود ، تازه متوجه می شوید که آن موقع برای یک نفس کشیدن عادی چقدر سختی می کشیدید . کسانی که عمل بینی ترمیمی انجام داده اند به خوبی متوجه این امر هستند. چون که ممکن است این افراد بعد از جراحی اولیه مشکلاتی را تجربه کنند که پیش از این به آن ها مبتلا نبوده اند. بنابراین با انجام جراحی بینی ترمیمی مجدداً به یک بینی نرمال و فانکشنال دست پیدا می کنند. البته فراموش نکنید در این زمینه با یک شخص متخصص مشورتی داشته باشید.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.