تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۴۷
کد خبر : 609074

ایستگاه بعدی بیت ‌کوین کجاست؟ تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند!

ایستگاه بعدی بیت ‌کوین کجاست؟ تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه به دنبال افزایش اخیر قیمت بیت کوین، اکنون این سوال برای سرمایه‌گذاران پیش آمده که آیا این روند صعودی همچنان ادامه خواهد داشت یا خیر. بیت کوین در حال حاضر بالای سطح ۵۲ هزار دلار معامله می‌شود و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن از ۴۰ میلیارد دلار فراتر رفته است.یکی از

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به دنبال افزایش اخیر قیمت بیت کوین، اکنون این سوال برای سرمایه‌گذاران پیش آمده که آیا این روند صعودی همچنان ادامه خواهد داشت یا خیر. بیت کوین در حال حاضر بالای سطح ۵۲ هزار دلار معامله می‌شود و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن از ۴۰ میلیارد دلار فراتر رفته است.
یکی از تحلیلگران مطرح بازار با نام مستعار Titan of Crypto، پیش‌بینی‌ خود برای قیمت بیت ‌کوین را در توییتی به اشتراک گذاشته است. او می‌گوید: «سطح ۵۵،۴۰۰ دلار می‌تواند هدف بعدی باشد!» به گفته این تحلیلگر، اگر کندل هفتگی بیت کوین بالای ۵۰،۹۰۰ دلار بسته شود، هدف بعدی ۵۵،۴۰۰ دلار خواهد بود.

اگرچه این تحلیلگر پیش‌بینی می‌کند که این هدف در صورت بسته شدن کندل هفتگی بالای ۵۰،۹۰۰ دلار محقق خواهد شد، اما او همچنین اشاره کرده که هدف ۵۵،۴۰۰ دلاری حتی قبل از تعطیلات آخر هفته نیز قابل‌دستیابی است. او در پیش‌بینی قبلی خود، اهداف قیمتی ۴۸،۸۰۰ و ۵۰،۹۰۰ دلار را برای بیت کوین تعیین کرده بود.
مایکل ون دی پوپ، یکی دیگر از تحلیلگران مشهور نیز نظرات خود را در مورد بیت کوین به اشتراک گذاشته است. ون دی پوپ هدف قیمتی مشخصی را برای بیت کوین مشخص نکرده، اما سخنان او حاکی از یک حرکت صعودی است. این تحلیلگر با اشاره به جریان ورودی عالی به ETFهای بیت کوین، از عبارت «فوق صعودی» برای قیمت این ارز دیجیتال استفاده کرده و گفته که روند صعودی ادامه خواهد داشت. با این حال، ون دی پوپ همچنین اشاره کرده که احتمال اصلاح قیمت قبل از ادامه روند صعودی وجود دارد.
طبق گزارش‌ها، ETFهای اسپات بیت کوین در ۱۴ فوریه بیش از ۳۳۹ میلیون دلار ورودی خالص داشتند. در ۱۳ فوریه، این رقم حدود ۶۳۱ میلیون دلار بود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ایستگاه بعدی بیت ‌کوین کجاست؟ تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.