تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
کد خبر : 608375

افشای ناگفته‌ها: بنیانگذار سلستیا یک هکر بوده است!

افشای ناگفته‌ها: بنیانگذار سلستیا یک هکر بوده است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه مصطفی البسام، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل سلستیا، اخیراً اطلاعاتی را در مورد سال‌های اولیه فعالیت خود به عنوان هکر به اشتراک گذاشته است. سازمان سیا (CIA) و کلیسای وستبرو (Westboro) از جمله اهدافی هستند که وی در آن زمان مورد حمله قرار داده بود. البسام طی یک پست، سابقه هکری

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مصطفی البسام، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل سلستیا، اخیراً اطلاعاتی را در مورد سال‌های اولیه فعالیت خود به عنوان هکر به اشتراک گذاشته است. سازمان سیا (CIA) و کلیسای وستبرو (Westboro) از جمله اهدافی هستند که وی در آن زمان مورد حمله قرار داده بود.

البسام طی یک پست، سابقه هکری خود در سال‌های نوجوانی و فعالیتش به عنوان بخشی از گروه هکری LulzSec را افشا کرد. در طول این مدت، او در حملات سایبری مختلف، از جمله یک حمله DDoS (منع سرویس توزیع‌شده) مهم علیه وب‌سایت سازمان سیا شرکت داشته است.

وی همچنین عنوان کرد که کلیسای وستبرو را در یک برنامه زنده رادیویی هک کرده است.گروه LulzSec طی سالیان گذشته، چندین سازمان بزرگ از جمله سیا، آژانس جرایم سازمان‌یافته بریتانیا، فاکس و سونی را نیز هک کرده است.

البسام که قبلاً در فضای مجازی با نام مستعار tFlow شناخته می‌شد، در سن ۱۸ سالگی، به ۲۰ ماه حبس تعلیقی و ۳۰۰ ساعت کار اجتماعی رایگان محکوم شد.

البسام در مصاحبه‌ای با دیلی میل در سال ۲۰۱۶ برچسب هکر کلاه سفید یا کلاه سیاه را نادرست دانست و عنوان کرد که معتقد است فعالیت هکری مانند سایر فعالیت‌های انسانی طیفی از سیاه تا سفید را در بر می‌‌گیرد.

البسام گفت:

اکثر بانک‌های بریتانیا حتی رمزگذاری HTTPS را به درستی در وب‌سایت خود پیاده‌سازی نمی‌کنند. از نظر من کل سیستم کارت‌های اعتباری آسیپ‌پذیر است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته افشای ناگفته‌ها: بنیانگذار سلستیا یک هکر بوده است! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.