تاریخ انتشار : شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۲۸
کد خبر : 609230

استارک‌نت برنامه آزادسازی توکن‌ها را تغییر داد؛ قیمت STRK شروع به افزایش کرد!

استارک‌نت برنامه آزادسازی توکن‌ها را تغییر داد؛ قیمت STRK شروع به افزایش کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه توکن STRK پروژه استارک‌نت (Starknet) روز پنج‌شنبه و پس از اینکه شرکت توسعه‌دهنده آن، استارک‌ور (StarkWare) موافقت کرد تا تعداد توکن‌های اختصاص داده شده به تیم را که قرار است قفلشان در ماه آوریل باز شود، کاهش دهد، به میزان قابل‌توجهی افزایش یافت. استارک‌ور پیش‌تر به دلیل برنامه بازگشایی توکن‌های STRK

زمان مطالعه: 2 دقیقه

توکن STRK پروژه استارک‌نت (Starknet) روز پنج‌شنبه و پس از اینکه شرکت توسعه‌دهنده آن، استارک‌ور (StarkWare) موافقت کرد تا تعداد توکن‌های اختصاص داده شده به تیم را که قرار است قفلشان در ماه آوریل باز شود، کاهش دهد، به میزان قابل‌توجهی افزایش یافت. استارک‌ور پیش‌تر به دلیل برنامه بازگشایی توکن‌های STRK جدید خود مورد انتقاد شدید جامعه قرار گرفته بود.
این بیانیه پس از آن منتشر شد که پروژه لایه دوم اتریوم استارک‌نت در هفته گذشته بیش از ۷۰۰ میلیون توکن را به کاربران اولیه، مشارکت‌کنندگان و سایر گروه‌های هدف ارسال و همچنین افشا کرد که توسعه‌دهندگان و سرمایه‌گذاران ممکن است بتوانند تا اوایل ماه آینده شروع به فروش بیشتر توکن‌های تخصیص‌یافته خود کنند.

این تیم در ایمیل جدید خود گفت: «پس از گوش دادن به بازخورد دوستان و همکاران، ما در حال تغییر برنامه بازگشایی قفل توکن‌ها برای مشارکت‌کنندگان و سرمایه‌گذاران اولیه استارک‌ور هستیم تا آن را تدریجی‌تر کنیم.»
طبق این بیانیه، بر اساس برنامه جدید، به جای ۱۳٫۴ درصد برنامه‌ریزی شده (۱٫۳۴ میلیارد توکن)، تنها قفل ۰٫۶۴ درصد از ۱۰ میلیارد توکن اولیه در ۱۵ آوریل باز خواهد شد. باز کردن تدریجی قفل توکن‌ها با نرخ ۰٫۶۴ درصد (۶۴ میلیون توکن) ماهانه تا ۱۵ مارس ۲۰۲۵ ادامه خواهد داشت و پس از آن، به ۱٫۲۷ درصد (۱۲۷ میلیون توکن) ماهانه برای ۲۴ ماه آینده تا ۱۵ مارس ۲۰۲۷ تغییر خواهد کرد.
قیمت ارز دیجیتال STRK که پیش‌تر به دلیل انتقادات شدید جامعه، بیش از ۵۰ درصد سقوط کرده بود، به دنبال انتشار این خبر افزایش یافت. در زمان نگارش این خبر، STRK با قیمت ۲٫۰۹ دلار معامله می‌شود که در مقایسه با ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱۰ درصد رشد دارد.
استارک‌نت برنامه آزادسازی توکن‌ها را تغییر داد؛ قیمت STRK شروع به افزایش کرد!

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته استارک‌نت برنامه آزادسازی توکن‌ها را تغییر داد؛ قیمت STRK شروع به افزایش کرد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 19 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.