تاریخ انتشار : شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶
کد خبر : 60367

از مهارت های هفت گانه آرایش و پیرایش زنانه چه می دانید؟

از مهارت های هفت گانه آرایش و پیرایش زنانه چه می دانید؟

فهرست۱ مهارت های هفت گانه آرایش و پیرایش۱.۱ ۱. اصلاح ابرو و صورت۱.۲ ۲. کوتاهی مو۱.۳ ۳. رنگ مو۱.۴ ۴. پاکسازی پوست۱.۵ ۵. مانیکور و پدیکور۱.۶ ۶. شینیون مو۱.۷ ۷. آرایش صورت۲ آشنایی با آموزشگاه آرایشگری رز سرخ به حرفه آرایشگری علاقه مند هستید و قصد دارید یک سالن آرایشی افتتاح کنید؟ دوست دارید تمام …

به حرفه آرایشگری علاقه مند هستید و قصد دارید یک سالن آرایشی افتتاح کنید؟ دوست دارید تمام مهارت های آرایشگری را به بهترین شکل بیاموزید و بتوانید به یک آرایشگر حرفه ای و موفق تبدیل شوید؟ بهترین راه برای رسیدن به این هدف شرکت در دوره آموزش آرایش و پیرایش یا یادگیری مهارت های هفتگانه آرایشگری زنانه است. شما می توانید دوره آموزش آرایش و پیرایش را در یک آموزشگاه آرایشگری حرفه ای بگذارنید، یا مهارت های هفتگانه را به صورت جداگانه آموزش ببینید و پس از دریافت مدرک فنی و حرفه ای هریک به صورت جداگانه، برای افتتاح سالن خود اقدام کنید.

اگر درباره این مهارت ها اطلاعات کافی ندارید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. ما تمام این مهارت ها را معرفی کرده و هریک را به صورت جداگانه برای شما توضیح می دهیم.

مهارت های هفت گانه آرایش و پیرایش

دوره آموزش آرایش و پیرایش شما را با تمام مهارت های مهمی که یک آرایشگر باید بداند آشنا می کند. کسی که می خواهد آرایشگاه تاسیس کند، باید با تمام تکنیک های آرایش چهره، کوتاهی مو، رنگ و مش، مانیکور و پدیکور و … آشنا باشد تا بتواند تمام نیازهای مشتری های خود را برآورده کند. در ادامه ۷ مهارت لازم برای تبدیل شدن به یک آرایشگر حرفه ای و تاسیس سالن آرایشگری را معرفی می کنیم:

۱. اصلاح ابرو و صورت

این مهارت هم در دوره آرایش و پیرایش و هم به صورت جداگانه در دوره آموزش اصلاح و ابرو آموزش داده می شود. شما در این دوره با انواع پوست، انواع روش های اصلاح صورت مانند بند، تیغ، اپیلیدی، موم، شمع و … آشنا می شوید. همچنین پس از شناخت فرم های مختلف چهره، با مدل ابروی مناسب برای هر فرم چهره و نحوه قرینه سازی ابروها آشنا شده و روش های اصلاح ابرو مانند قیچی، موچین، بند و … را می آموزید.

۲. کوتاهی مو

برای آموزش کوتاهی مو شما ابتدا باید انواع جنس مو و فرم صورت را بشناسید. در این صورت می توانید تشخیص بدهید چه مدل مویی برای کدام فرم صورت مناسب است. پس از آن با ابزارها و تکنیک های کوتاهی مو آشنا شده و انواع مدل های کوتاهی را به صورت عملی یاد می گیرید.

از مهارت های هفت گانه آرایش و پیرایش زنانه چه می دانید؟

۳. رنگ مو

شما با کسب این مهارت در انتخاب رنگ مو با توجه به سن و رنگ پوست مسلط می شوید. همچنین، انواع تکنیک های رنگ مو مانند مش، هایلایت، بالیاژ، آمبره، سامبره و … را به طور کامل می آموزید. یکی از مهارت های بسیار مهم دیگری که در این دوره آموزش می بینید، نحوه پاک کردن رنگ از روی مو می باشد.

۴. پاکسازی پوست

شناخت ساختار پوست، انواع پوست و مشکلات پوستی، ساخت ماسک های گیاهی و شیمیایی برای روشن شدن پوست، درمان انواع جوش، پاکسازی پو لایه برداری، از بین بردن لکه های پوستی و … از مباحث مهمی است که در دوره پاکسازی پوست آموزش می بینید.

۵. مانیکور و پدیکور

مانیکور و پدیکور از گذشته در میان خانم ها طرفدارهای بسیار داشته است. این مهارت امروزه به صورت تخصصی به ۳ دوره آموزش پدیکور، کاشت ناخن، و طراحی ناخن تقسیم شده است. با یادگیری این مهارت شما می توانید ناخن های مشتری ها را سوهان بکشید، آن ها را مرتب و یکدست کنید، پوست های اضافی اطراف ناخن را بگیرید، و ناخن را با لاک یا برق ناخن تزئین کنید.

۶. شینیون مو

خانم ها برای اینکه در مراسم های مختلف موهای مرتب و زیبایی داشته باشند، به یک شینیون کار ماهر نیاز دارند. علاقه مندان به این حرفه، در این دوره می آموزند که چگونه موها را آماده کنند و سشوار بکشند، بهترین مدل را برای مشتری انتخاب کنند، آن را روی موها پیاده کنند، و از انواع سنجاق و فیکاستور برای محکم کردن کار استفاده کنند. هنرجویان در این دوره با تمام مدل ها و تکنیک های روز شینیون مو آشنا می شوند.

۷. آرایش صورت

اولین قدم برای یادگیری آرایش و گریم صورت، شناخت پوست و فرم صورت است که در دوره های آموزشی مربوطه به طور کامل آموزش می بینید. سپس با ابزارها و لوازم آرایشی مانند کرم پودر، کانسیلر، پرایمر، ریمل، خط چشم و … آشنا می شوید و نحوه اصولی کار با آن ها را فرا می گیرید. با یادگیری این مهارت به راحتی می توانید انواع آرایش ها را روی صورت مشتری های خود پیاده کنید.

از مهارت های هفت گانه آرایش و پیرایش زنانه چه می دانید؟

آشنایی با آموزشگاه آرایشگری رز سرخ

همانطور که در این مطلب اشاره شد، برای اینکه بتوانید مجوز تاسیس سالن آرایشگری خود را دریافت کنید، باید همه این هفت مهارت را آموزش دیده و مدرک فنی و حرفه ای مربوط به آن را دریافت کنید. تمام این مهارت ها تنها در یک آموزشگاه آرایشگری خوب به صورت حرفه ای آموزش داده شده و هنرجو برای ورود به بازار کار آماده می شود. بنابراین، برای رسیدن به تسلط کامل به تمام این تخصص ها، باید از ابتدا درست انتخاب کنید. انتخاب آموزشگاه برای کسب مهارت و موفقیت شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زیرا مربی باتجربه، متد آموزشی به روز، ابزار آموزشی با کیفیت، برگزاری کلاس های عملی و … از موارد ضروری آموزش آرایشگری هستند که باید در انتخاب خود مد نظر قرار دهید.

برای رسیدن به این منظور، توصیه ما شرکت در دوره های آموزش آرایشگری رز سرخ است. این آموزشگاه تمام دوره های آموزشی مهم وپرطرفدار را با بهترین و جدیدترین متدهای آموزشی و با کمک کارآزموده ترین مربیان برگزار می کند. از جمله دوره های مهمی که در این آموزشگاه برگزار می شود می توان به دوره آموزش خودآرایی، کاشت مژه، لیفت ابرو، پاکسازی پوست، لیزر موهای زائد و … اشاره کرد.

از ویژگی های منحصر به فرد دیگر این آموزشگاه پشتیبانی طولانی مدت از هنرجویان حتی پس از اتمام دوره آموزشی است. همچنین، شهریه مناسب و مقرون به صرفه، برگزاری کلاس ها به صورت خصوصی، نیمه خصوصی، و گروهی، و تشکیل کلاس ها در روزهای تعطیل باعث شده است علاقه مندان زیادی این آموزشگاه را انتخاب کنند.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.