تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۷:۵۱
کد خبر : 39910

ارتفاع موج در خلیج‌فارس تا ۱.۵ متر می‌رسد

ارتفاع موج در خلیج‌فارس تا ۱.۵ متر می‌رسد

ارتفاع موج در خلیج‌فارس تا ۱.۵ متر می‌رسد ایسنا/بوشهر بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از اول وقت فردا با افزایش تدریجی سرعت جریانات جنوبی که در شمال خلیج فارس و سپس در سواحل استان و تداوم ورزش آن ..

ارتفاع موج در خلیج‌فارس تا ۱.۵ متر می‌رسد

ارتفاع موج در خلیج‌فارس تا ۱.۵ متر می‌رسد

ایسنا/بوشهر بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از اول وقت فردا با افزایش تدریجی سرعت جریانات جنوبی که در شمال خلیج فارس و سپس در سواحل استان و تداوم ورزش آن طی روزهای پنجشنبه و جمعه دریا در این مدت مواج و متلاطم خواهد بود.

همچنین جریانات جنوبی افزایش دمای هوا در سطح استان ایجاد گرد و خاک نیز دور از انتظار نیست. بر اساس پیش‌بینی ۲۴ ساعته وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر از ساعت ۱۱ امروز آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی برای ورزش بالای فردا در برخی نقاط به صبحگاهی و افزایش سرعت باد پیش بینی می شود.

جهت وزش باد امروز غالباً شمال غربی تا شمال شرقی و فردا جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و امروز در فراساحل جنوبی ۴۲ کیلومتر در ساعت است.

ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و طی امروز در فراساحل جنوبی گاهی ۱۵۰ سانتیمتر و از فردا در شمال خلیج فارس ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

به گزارش ایسنا، فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۰:۱۷ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۳:۵۵ دقیقه بامداد، جزر دوم ساعت ۸:۲۸ و مد دوم ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.