تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲
کد خبر : 71508

ادیت فیلم با VN و CapCut

ادیت فیلم با VN و CapCut

برنامه VN Video Editor برنامه VN Video Editor Mod Apk یکی از بهترین ابزارهای ویرایش ویدیو است که با ارائه ابزار و ویژگی های بسیاری به شما کمک می کند تا فیلم های فوق العاده ساخته و یا آنها را ویرایش کنید. به طور کلی VN Mod Apk بهترین ابزار میکس و مونتاژ برای فیلمسازان …

برنامه VN Video Editor

برنامه VN Video Editor Mod Apk یکی از بهترین ابزارهای ویرایش ویدیو است که با ارائه ابزار و ویژگی های بسیاری به شما کمک می کند تا فیلم های فوق العاده ساخته و یا آنها را ویرایش کنید. به طور کلی VN Mod Apk بهترین ابزار میکس و مونتاژ برای فیلمسازان و عکاسان است.

مهم ترین نکته ای که در این برنامه به کمک شما می آید این است که می توانید همه پروژه ها را بدون واترمارک ویرایش کرده و بسازید. البته این برنامه برای کار کردن نیاز به تمرین دارد و سادگی مانند برنامهInshot pro apk  و Kinemaster را ندارد. این نرم افزار تمامی ویژگی ها را در اختیار شما قرار می دهد تا خواسته های خود را برآورده کنید تا استعداد خود را در ویرایش فیلم ها قرار دهید. این برنامه دارای ابزارهای ضروری مانند پیرایش، برش، بزرگنمایی، تقسیم، و بسیاری موارد دیگر است. این عملکردها را می توان در پایین صفحه برنامه پیدا کنید. این برنامه همچنین حاوی چندین افکت ویدیویی است و این برنامه همچنین حدود ۶۰ فیلتر منحصر به فرد با بیش از ۲۱ حالت انتقال را به شما ارائه می دهد. توسط Vn App می توانید مستقیماً ویدیوهای ویرایش شده خود را در برنامه های مختلف رسانه های اجتماعی مانند Facebook apk، توییتر، Instagram mod apk و غیره به اشتراک بگذارید. همچنان میتوانید با افکتهای زیبا و اضافه کردن موسیقی دلخواه از عکسهای خود اسلاید شوهای زیبا بسازید.

پلیر قدرتمند MX Player

MX Player یک پلتفرم استریم و پخش ویدیوی هندی است که توسط MX Media and Entertainment  با نام J2 INTERACTIVE توسعه یافته و در فروشگاه و اپ استور گوگل پلی منتشر شده است و آنها همچنان ویژگی های جدید بیشتری را برای به دست آوردن و حفظ مخاطب به ام ایکس پلیر اضافه می کنند. این پخش کننده بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. این پلتفرم در اندروید،iOS  و وب سایت Dlandroid موجود است. پخش کننده MX  محبوب ترین و تاثیرگذارترین پخش کننده رسانه برای تلفن های همراه Android است. پلیر MX Player Pro Apk یکی از برنامه هایی است که به طور مداوم در حال پیشرفت و آپدیت شدن است. Hardware acceleration یا شتاب سخت افزاری ویژگی منحصر به فرد آن است که امکان کار با چندین هسته پردازنده را امکان پذیر می کند.

ادیت فیلم با VN و CapCut

ویرایش فایل های ویدیویی در CapCut

برنامه  CapCutبرای کات و برش فایل های ویدئویی و صوتی استفاده می شود. می توانید ویدیو و صدای خود را بر اساس مدت زمان یا قسمت دلخواه کاهش دهید. Cop cut یک برنامه ویدیو برش فوق العاده برای اندروید است. Capcut Mod Apk دارای ویژگی های زیادی در رابط کاربری خود است که به شما کمک می کند تا هر اندازه ای از فیلم ها و فایل های صوتی را برش دهید. Capcut Apk به شما امکان می دهد طیف وسیعی از فایل های ویدیویی یا صوتی خود را انتخاب کرده و چندین گزینه برش مانند trim، crop، split و … روی آن اعمال کنید.

چگونه توسط Capcut App موسیقی و فایل ویدیویی را برش دهیم ؟

  • اپلیکیشن cap cut را باز کنید.
  • فایل موردنظر را انتخاب کرده
  • از منوی بالا گزینه “بیشتر” را انتخاب کنید.
  • گزینه “Trim” را از منوی “بیشتر” انتخاب کنید.
  • روی دکمه start در منوی trim کلیک کنید.

یکی از بهترین مزایای این برنامه رایگان اندروید این است که می توانید مستقیماً ویدیوهای ایجاد شده خود را در سایت های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.