تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
کد خبر : 608270

اختصاص ۴۰۰ میلیون دلار برای رشد شبکه هدرا!

اختصاص ۴۰۰ میلیون دلار برای رشد شبکه هدرا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه شورای هدرا که مسئول نظارت بر این شبکه را دارد، رسماً تصمیم خود را برای اختصاص ۴.۸۶ میلیارد HBAR (معادل ۴۰۸.۲ میلیون دلار) به منظور پیشبرد توسعه بیشتر و تقویت حاکمیت غیرمتمرکز در شبکه اعلام کرد. اکثر این تخصیص، یعنی ۴.۲۴۸ میلیارد HBAR، برای حمایت از ابتکارات فعلی مانند بنیاد هدرا،

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شورای هدرا که مسئول نظارت بر این شبکه را دارد، رسماً تصمیم خود را برای اختصاص ۴.۸۶ میلیارد HBAR (معادل ۴۰۸.۲ میلیون دلار) به منظور پیشبرد توسعه بیشتر و تقویت حاکمیت غیرمتمرکز در شبکه اعلام کرد. اکثر این تخصیص، یعنی ۴.۲۴۸ میلیارد HBAR، برای حمایت از ابتکارات فعلی مانند بنیاد هدرا، انجمن هشگراف و مؤسسه علمی DLT در نظر گرفته شده است.
این حرکت در راستای هدف هدرا برای تقویت بنیان خود است. شایان ذکر است که در سال ۲۰۲۳، شبکه هدرا شاهد بیش از ۳۳ میلیارد تراکنش در دنیای واقعی بود.
علاوه بر تسهیل رشد اکوسیستم، بخشی از HBARهای تخصیص‌یافته به مبلغ ۶۱۴.۰۶ میلیون دلار، برای پوشش هزینه‌های عملیاتی شورای هدرا و جبران خسارت اولیه به خریداران قرارداد ساده برای توکن‌های آینده (SAFT) اختصاص خواهد یافت. این تخصیص استراتژیک نه تنها از ابتکارات فعلی پشتیبانی می‌کند، بلکه عملکرد و توسعه پایدار شبکه هدرا را نیز تضمین می‌نماید.

طبق این پست، بتسابه بوتاتیس، مدیر ارشد مالی شورای هدرا، اشاره کرد که کمک‌های مالی برای بنیاد HBAR و انجمن هشگراف برای پرداخت در سه‌ماهه اول ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است. به طور همزمان، بنیاد علمی DLT با رسیدن به نقاط عطف حیاتی در طول سال، کمک هزینه دریافت خواهد کرد. در واقع، این رویکرد امکان حمایت هدفمند و مؤثر از طرح‌های مربوطه در اکوسیستم هدرا را فراهم می‌کند.
در همین حال، بوتاتیس بر سهم حیاتی شرکای این اکوسیستم در تسریع پذیرش گسترده هدرا تأکید کرد.
همچنین در ۱۱ ژانویه، بنیاد HBAR و بنیاد آلگوراند (ALGO) مشترکاً DeRec Alliance را با چهره‌های کلیدی از اکوسیستم‌های خود معرفی کردند. هدف اصلی این اتحاد، ایجاد یک سیستم بازیابی غیرمتمرکز برای دارایی‌های دیجیتال است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته اختصاص ۴۰۰ میلیون دلار برای رشد شبکه هدرا! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.