تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
کد خبر : 608253

اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۲۱ دی ۱۴۰۲)

اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۲۱ دی ۱۴۰۲)

زمان مطالعه: 3 دقیقه اوکی اکسچنج صرافی اوکی اکسچنج اعلام کرد رمزارزهای XAI و BOB را به لیست ارزهای خود اضافه کرده است. او ام پی فینکس صرافی او ام پی فینکس اعلام کرد که به دلیل هاردفورک و ارتقاء شبکه اپتیمیزم، واریز و برداشت رمزارز OP در تاریخ ۲۱ دی ماه از ساعت ۱۸

زمان مطالعه: 3 دقیقه

اوکی اکسچنج

صرافی اوکی اکسچنج اعلام کرد رمزارزهای XAI و BOB را به لیست ارزهای خود اضافه کرده است.

اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۲۱ دی ۱۴۰۲)

او ام پی فینکس

صرافی او ام پی فینکس اعلام کرد که به دلیل هاردفورک و ارتقاء شبکه اپتیمیزم، واریز و برداشت رمزارز OP در تاریخ ۲۱ دی ماه از ساعت ۱۸ در این صرافی بسته خواهد شد و پس از انجام به‌روزرسانی، مجدداً فعال خواهد شد. این صرافی بیان داشت که خرید و فروش این ارز در بازارهای معاملاتی همچنان امکان‌پذیر خواهد بود.

ارز پلاس

صرافی ارزپلاس اعلام کرد که همگام با بازارهای جهانی، ارزهای محبوب و ترند بازار، زی‌کی‌فیر (ZKF)، کوجیرا (KUJI) و اسلیپلس (AI) را به صرافی خود اضافه کرده است. کاربران این صرافی از این پس می‌توانند در بخش معامله سریع، اقدام به خرید و فروش این ارزها کنند.

اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۲۱ دی ۱۴۰۲)

بیت۲۴

صرافی بیت ۲۴ امروز در بیانه‌ای نسبت به ادعاها و شایعات مطرح شده در روزهای گذشته واکنش نشان داد. این صرافی در بیانیه‌ی تاکید کرد که هیچ گونه دسترسی غیر مجاز به هیچ یک از داده‌های حساس کاربران وجود نداشته است و از عموم مردم و کاربران تقاضا کرد اطلاعات و اخبار دقیق را از منابع معتبر دنبال کنند.

اکسکوینو

صرافی اکسکوینو در نظر دارد به کاربرانی که افراد بیشتری را به گروه گفت‌وگو تلگرام این صرافی دعوت کنند، هر هفته بیش از یک‌ میلیون شیبا هدیه دهد.

اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۲۱ دی ۱۴۰۲)

سرمایکس

پلتفرم خرید و فروش سرمایکس در نظر دارد به مناسبت ششمین سال فعالیت خود، رویداد فصلِ نو سرمایکس را که دارای بخش‌هایی از جمله، رونماییِ از خدمات و ویژگی‌های جدید این صرافی است را در تاریخ یکشبنه ۲۴ دی رونمایی کند.

تبدیل

صرافی تبدیل در کانال تلگرام خود اعلام کرد به کاربرانی که تا پایان روز جمعه ۲۲ دی، در صفحه کافه بازار اپلیکیشن تبدیل، اقدام به ثبت نظر کنند به قید قرعه ۲ دلار هدیه خواهد داد.

اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۲۱ دی ۱۴۰۲)

راستین

صرافی راستین اعلام کرد که ارزهای نیوترون (NTRN)، ریف (RIF)، الفیوم (ALPH)، کوجیرا (KUJI) و زی کِی فِیر (ZKF) را به صرافی خود اضافه کرده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۲۱ دی ۱۴۰۲) اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.