تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 608519

احتمال تخلیه ۲۰۰ هزار بیت کوین به بازار در ۶۰ روز آینده؛ ترس بازار را فرا گرفت!

احتمال تخلیه ۲۰۰ هزار بیت کوین به بازار در ۶۰ روز آینده؛ ترس بازار را فرا گرفت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه کالین وو، یکی از چهره‌های برجسته در فضای ارزهای دیجیتال، گزارش داده که صرافی مت گاکس (Mt. Gox) اخیراً یک فرآیند تأیید ایمیل را برای کاربران آغاز کرده و به دنبال تأیید مالکیت حساب‌های تعیین‌شده به عنوان آدرس پرداخت بیت‌ کوین (BTC) و بیت ‌کوین کش (BCH) است.این اقدام در حالی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کالین وو، یکی از چهره‌های برجسته در فضای ارزهای دیجیتال، گزارش داده که صرافی مت گاکس (Mt. Gox) اخیراً یک فرآیند تأیید ایمیل را برای کاربران آغاز کرده و به دنبال تأیید مالکیت حساب‌های تعیین‌شده به عنوان آدرس پرداخت بیت‌ کوین (BTC) و بیت ‌کوین کش (BCH) است.
این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که در دسامبر ۲۰۲۳ برخی از طلبکاران این صرافی، دریافت غرامت در قالب ین ژاپن را از طریق حساب‌های پی‌پال (PayPal) خود گزارش کردند. پیش‌ از آن، نوبواکی کوبایاشی، سرپرست و متولی پرداخت بدهی‌های مت گاکس، در ایمیلی گفته بود که با توجه به تعداد زیاد طلبکاران، انواع مختلف بازپرداخت‌ها و زمان‌های مختلف مورد نیاز برای آماده‌سازی و پردازش بازپرداخت‌ها، انتظار می‌رود که طرح بازپرداخت بدهی این صرافی تا سال ۲۰۲۴ ادامه یابد.

آخرین ایمیل‌های صرافی مت گاکس به عرضه قابل‌توجه بیت کوین در بازار اشاره دارد که باعث ترس، عدم اطمینان و شک معامله‌گران شده است. در حالی که برآوردها متفاوت است (از ۱۴۲ هزار تا ۲۰۰ هزار بیت کوین)، اما فعالان بازار می‌گویند که شمارش معکوس برای انتشار احتمالی ۲۰۰ هزار بیت کوین ظرف ۶۰ روز آینده آغاز شده است.
آنچه که شرایط را پیچیده‌تر می‌کند، این است که مت گاکس ۱۴۳ هزار بیت کوین کش هم دارد که گمانه‌زنی‌ها را در مورد تأثیر ترکیبی انتشار BTC و BCH بر پویایی بازار، تشدید کرده است. با توجه به اینکه ۶۹ میلیارد ین دیگر هم تحت کنترل این صرافی است، پتانسیل اقدامات آتی آن برای تأثیرگذاری بر احساسات گسترده‌تر بازار، توجه زیادی را به خود جلب کرده است.
در زمان نگارش این خبر، بیت کوین با قیمت ۳۹،۱۵۰ دلار معامله می‌شود که یک افت ۴٫۵ درصدی نسبت به روز گذشته دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته احتمال تخلیه ۲۰۰ هزار بیت کوین به بازار در ۶۰ روز آینده؛ ترس بازار را فرا گرفت! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.