تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
کد خبر : 604961

آیا بانک شانس پیشی گرفتن از شیبا اینو را دارد؟

آیا بانک شانس پیشی گرفتن از شیبا اینو را دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه هیجان اخیر در بازار ارزهای دیجیتال و رشد چشمگیر میم کوین بانک (BONK)، توجه آرتور هیز، هم‌بنیانگذار صرافی رمزارزی BitMEX را هم به خود جلب کرده است. او در توییت اخیر خود، با ارائه نمودار خاصی که نوسانات سریع قیمت بانک را نشان می‌دهد، عملکرد این میم کوین را تحسین کرده

زمان مطالعه: 2 دقیقه

هیجان اخیر در بازار ارزهای دیجیتال و رشد چشمگیر میم کوین بانک (BONK)، توجه آرتور هیز، هم‌بنیانگذار صرافی رمزارزی BitMEX را هم به خود جلب کرده است. او در توییت اخیر خود، با ارائه نمودار خاصی که نوسانات سریع قیمت بانک را نشان می‌دهد، عملکرد این میم کوین را تحسین کرده است.
هیز حتی فراتر رفته و اظهار داشته که این میم کوین مبتنی بر شبکه سولانا می‌تواند از شیبا اینو پیشی بگیرد و به دومین میم کوین برتر بازار تبدیل شود.
البته لازم به ذکر است که علی‌رغم افزایش قابل‌توجه قیمت بانک در چند هفته گذشته، ارزش بازار آن در زمان نگارش این خبر، حدود ۱٫۲ میلیارد دلار است که با ارزش بازار ۶ میلیارد دلاری شیبا اینو فاصله دارد.

در این میان، ربات هوش مصنوعی ChatGPT نیز پیش‌بینی کرده که بانک این شانس را دارد که از شیبا اینو فاصله بگیرد، اما چنین رویدادی به عوامل متعددی بستگی دارد. در همین راستا، این ربات می‌گوید که میم کوین بانک سولانا ابتدا باید جامعه‌ای قوی بسازد که با جامعه‌ای که شیبا اینو قبلاً ایجاد کرده، مطابقت داشته باشد. بانک همچنین باید هیاهوی پیرامون نامش را حفظ کند و از سوی چهره‌های بانفوذ تأیید شود.
همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، یکی از دلایلی که باعث شده بانک چنین عملکرد شگفت‌انگیزی را از خود به نمایش بگذارد، ارتباط آن با سولانا است. از دیگر عوامل اصلی هم که در رشد قیمت BONK نقش داشته است، می‌توان به لیست شدن این میم کوین توسط صرافی‌های پیشرو ارزهای دیجیتال، یعنی بایننس و کوین بیس، اشاره کرد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته آیا بانک شانس پیشی گرفتن از شیبا اینو را دارد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.