تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
کد خبر : 71282

آسیاب عطاری بست ۱۰۰ گرمی

آسیاب عطاری بست ۱۰۰ گرمی

فهرست۱ فرق آسیاب گهواره ای ایرانی و وارداتی:۲ آسیاب  عطاری بست ۱۰۰ گرم BEST100۲.۱ مزایای آسیاب نیمه صنعتی Best مدل ۱۰۰۳ کاربرد آسیاب بست ۱۰۰ گرم مدل BEST100 :۳.۱ توضیحات تکمیلی درباره آسیاب گهواره ای Best 100۴ نکات مهم و اساسی برای انتخاب آسیاب۴.۰.۱ ۳. مخزن استیل۴.۰.۲ ۴. جنس تیغه های زاپاس آسیاب دستگاهی است …

آسیاب دستگاهی است که می توان به کمک آن مواد مختلف را خرد و یا پودر کرد. در این مطلب به توضیح آسیاب هایی خواهیم پرداخت که مواد غذایی مانند انواع ادویه جات سخت، گیاهان خشک و … را آسیاب می کنند. همچنین درباره آسیاب گهواره ای best100 نیز توضیح خواهیم داد.

آسیاب ها، اندازه، ابعاد، اشکال و … متفاوتی دارند. این دستگاه ها تمام اتوماتیک هستند و به هیچ وجه گرد و غبار تولید نمی کنند. از دیگر ویژگی های مثبت این دستگاه ها این است که از هدر رفتن محصولات نسبت به آسیاب های ورودی خروجی دار جلوگیری می کنند.

در ادامه ارائه اطلاعات درباره آسیاب گهواره ای صنعتی، باید گفت که به منظور استفاده در صنایع غذایی، این دستگاه ها را معمولاً از جنس استیل یا آلومینیوم درست می کنند، همچنین باید دقت کرد، تیغه های آسیاب از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و تیغه های برندهای معتبر هرگز دچار شکستگی یا ساییدگی نشوند.

فرق آسیاب گهواره ای ایرانی و وارداتی:

 

تفاوت اصلی مدل های ایرانی و خارجی در نوع مخزن آسیاب میباشد . در مدل های خارجی آسیاب گهواره ای از مخزن ضد ضدبه استیل و تیغه های استیل حرارت دیده و ضد سایش استفاده میشود ولی به دلیل عدم توانایی ساخت مخزن استیل با کیفیت در داخل از دیگ زودپزهای خارجی با تیغه و موتور ساخت چین استفاده میشود که عدم استاندارد بودن محصول نهایی باعث نیاز به تکان دادن مرتب اسیاب هنگام خردایش می باشد.

 

آسیاب  عطاری بست ۱۰۰ گرم BEST100

آسیاب صنعتی ۱۰۰ گرمی best، دو موتور با توانایی بسیار بالا ( ۲۵ هزار دور در دقیقه )، در آسیاب کردن انواع دانه ها و هسته های سفت دارند. برای مثال با این دستگاه می توان موادی مانند هسته خرما، هسته سنجد، تمامی حبوبات، انواع خشکبار، دانه هل، چوب دارچین، زنجبیل خشک شده، زعفران، انواع دانه های قهوه و… را آسیاب کرد.  بدنه این آسیاب، از استیل ۴۰۳ ساخته شده است. این استیل کیفیت بالایی دارد و ضد ضربه می باشد.

همچنین این استیل به حفظ اصول بهداشتی دستگاه بسیار کمک می کند و نظافت آن نیز بسیار ساده تر است. آسیاب گهواره ای مدل best100 دارای میکروسوئچ، برای افزایش ایمنی در زمان کار با آن می باشد. نحوه کار این میکروسوئیچ ها به این گونه است که تا درب آسیاب کاملا بسته نشود، موتور آسیاب عمل نمی کند.

این مدل آسیاب گهواره ای، گزینه ی بسیار مناسبی برای عطاری ها، کسب و کار های بسته بندی خانگی و کافی شاپ ها است. در کافی شاپ ها برای خرد کردن دانه های قهوه، از این مدل آسیاب استفاده می کنند.

 

مزایای آسیاب نیمه صنعتی Best مدل ۱۰۰

* پودر و خرد کردن انواع مواد سفت و سخت و نرم

* این دستگاه قدرت و سرعت بسیار بالا و فوق العاده ای دارد.

* این مدل آسیاب، مواد را بدون هیچ گونه گرد و غبار پودر می کنند. همچنین باعث هدر رفتن مواد هم نمی شود.

* قدرت موتور این دستگاه هم بسیار بالا است، و حدود ۷۰۰ وات قدرت دارد.

* از ویژگی های بسیار خوب این آسیاب، وجود کلید حرارتی آن است. این کلید باعث خاموش کردن اتوماتیک دستگاه می شود و زمانی که بیش از حد از دستگاه استفاده شود و روی آن فشار بیاید، دستگاه خاموش می شود.

* همانطور که گفته شد، بدنه استیل آن باعث بهداشتی بودن آن می شود.

* این دستگاه دارای سیستم ترکیبی تیغه، برای آسیاب کردن مواد با بهترین عملکرد است.

 

آسیاب عطاری بست 100 گرمی2

کاربرد آسیاب بست ۱۰۰ گرم مدل BEST100 :

این دستگاه، در موارد مختلفی استفاده می شود. برخی از کاربرد های آن عبارت اند از:

 

۱. عطاری ها

معمولا در عطاری ها برای پودر و آسیاب کردن انواع ادویه جات، هل، هلیله، دارچین، زنجبیل و … از این آسیاب استفاده می شود. همچنین برای پودر کردن پسته، شکر و نشاسته هم از آن استفاده می شود.

۲. آشپزخانه ها

در آشپزخانه ها برای پودر کردن موادی مانند هل، لیمو، زیره، زعفران و … استفاده می شود.

۳. آزمایشگاه ها

در آزمایشگاه ها برای خرد کردن انواع مواد شیمیایی و گیاهی موارد دیگر استفاده می شود.

۴. منازل

برخی افراد در خانه های خود نیز از این مدل آسیاب استفاده می کنند. معمولا برای خرد کردن ادویه جات، مواد شیرینی پزی و آشپزی و … کاربرد دارد.

۵. قنادی ها

در قنادی ها اصولا استفاده از آسیاب بسیار پرکاربرد است.

۶. داروسازی

در صنعت داروسازی برای تولید قرص ها و پودر ها از این مدل آسیاب استفاده می کنند.

۷. شکلات و یستنی فروشی ها

۸. مراکز تولید آرد

در مراکز تولید آرد، برای تولید آرد گندم، جو و … می توان از این دستگاه استفاده کرد.

۹. کافی شاپ ها

برای آسیاب انواع قهوه از این آسیاب استفاده می شود.

 

توضیحات تکمیلی درباره آسیاب گهواره ای Best 100

 

* اندازه تقریبی این آسیاب ۱۴۰*۱۴۰*۳۲۰ است.

* وزن تقریبی این آسیاب ۲۵۰۰ گرم است.

* توان مصرفی: ۷۰۰ وات

* ظرفیت آسیاب: ۱۰۰ گرم

* قابلیت تنظیم سرعت را ندارد.

* جنس تیغه های این مدل استیل آبکاری شده است.

* قفل ایمنی دارد.

* امکان آسیاب دانه های چرب را تنها بعد از تیز کردن تیغه دارد.

* امکان جداکردن کاسه را ندارد.

* آسیاب های نیمه صنعتی BEST مدل ۱۰۰ برای دانه های متبلور مانند نبات یا قند و شکر قابل استفاده میباشد و کامل آنهارا آرد میکند. همچنین باید مواد ریخته شده داخل آسیاب باید کاملا خشک باشد.

* آسیاب صنعتی مدل best 100 قابلیت خرد کردن و پودر کردن حداکثر ۱۰۰ گرم، مواد سخت را دارد. مخزن تمام استیل آن باعث شده تا مقاومت بسیار بالایی در برابر خردایش داشته باشد.

آسیاب عطاری بست 100 گرمی3 

نکات مهم و اساسی برای انتخاب آسیاب

 

۱. درب گیره ای در مقایسه با درب پیچی

درب های گیره ای هیچوقت به دلیل گیر کردن ادویه جات در آن قفل نمی شود و گیر نمی کند. این نوع درب ها کارکرد بسیار حرفه ای دارند. در اصل درب های پیچی آسیاب، بعد از چند ماه استفاده و به دلایل مختلف قابل استفاده نیستند.

۲. نوع موتور

در بازار، افرادی حضور دارند که ادعای قطعات ایتالیایی، آلمانی و … را دارند. اما باید این نکته را بدانید که تمامی آسیاب های وارداتی، در اصل ساخت چین هستند. آسیاب های بست اصل نیز به سفارش کشور کره و ساخت چین می باشد. اما باید بدانید که برند بست یک برند درجه یک چینی است که ضمانت نیز دارد.

۳. مخزن استیل

باید توجه داشته باشید که مخزن آسیاب، بهتر است که استیل باشد. چراکه مخزن های آهنی و آلومینیومی و یا چدنی چندان خوب نیستند و کیفیت لازم را ندارند.

مخزن آسیاب بست از نوع بسیار با کیفیت است که به دلیل تکنولوژی نانو استنلس استیل، قابل تولید در ایران نیست. قدرت این برند لسیار بالا است و توان خورد کردن محصولات سخت، حتی مواد معدنی را نیز دارد.

۴. جنس تیغه های زاپاس

تیغه های زاپاس آسیاب بست در تمامی سایز ها وجود دارند و جنس و کیفیت بسیار بالاتری در مقایسه با اکثر برند های درجه ۳ یا ۴ چینی دارند. این زاپاس ها از جنس تیغه فابریک به صورت آبکاری و حرارت دیده شده می باشد و برخلاف دیگر برند ها، تنها یک ورق پانچ نیستند.

۵. سرعت گردش موتور

باید توجه داشته باشید که سرعت گردش تمامی آسیاب های ایرانی و خارجی گهواره ای ۲۵۰۰۰ دور در دقیقه می باشد. اعدادی که بیشتر از این مقدار است، تنها برچسب است و درست نیست.

برای مشاهده کامل مقاله و دریافت مشاوره رایگان با گروه صنعتی اویل تک وارد شوید.

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.