تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
کد خبر : 608800

آدرس‌های فعال سولانا به بالاترین حد خود رسید!

آدرس‌های فعال سولانا به بالاترین حد خود رسید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه طبق داده‌های The Block، کاربران جدید شبکه پیشرو لایه ۱ سولانا (SOL)، با افزایش همراه بوده و تعداد آدرس‌های منحصربه‌فرد ایجاد‌شده در این شبکه در ژانویه به بالاترین حد خود رسیده است.بر اساس داده‌ها، تعداد آدرس‌های جدید ایجادشده در سولانا در دوره ۳۱ روزه ژانویه بالغ بر ۱۱.۸۱ میلیون آدرس، بالاترین

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق داده‌های The Block، کاربران جدید شبکه پیشرو لایه ۱ سولانا (SOL)، با افزایش همراه بوده و تعداد آدرس‌های منحصربه‌فرد ایجاد‌شده در این شبکه در ژانویه به بالاترین حد خود رسیده است.solana-sets-a-new-record-in-january-thanks-toبر اساس داده‌ها، تعداد آدرس‌های جدید ایجادشده در سولانا در دوره ۳۱ روزه ژانویه بالغ بر ۱۱.۸۱ میلیون آدرس، بالاترین میزان از مه ۲۰۲۲، بوده است. این نرخ نشان‌دهنده رشد ۱۸ درصدی از ۱۰ میلیون آدرس جدید بوده که SOL در ماه دسامبر ثبت کرده است.

همان‌طور که در اخبار قبلی رمزارز نیوز گزارش شد، یک ایردراپ از توکنJUP، توکن بومی صرافی ژوپیتر (Jupiter) که مبتنی بر شبکه سولانا است، به ارزش ۳.۶ میلیون دلار بین ۲۷۶۰۰ آدرس کیف پول توزیع شد. در روز ایردراپ، تعداد روزانه آدرس‌های فعال در شبکه سولانا به بالاترین حد خود رسید.

اگرچه افزایش تقاضا برای شبکه سولانا در ژانویه نمایان بود، اما حوزه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) آن نتوانست از این موضوع سود ببرد. طبق داده‌های CryptoSlam، حجم فروش NFT در شبکه سولانا در ژانویه کاهش یافت.

در دوره مورد بررسی، حجم فروش NFT در سولانا ۲۳۹ میلیون دلار بود که نسبت به حجم فروش ۳۶۵ میلیون دلاری ثبت‌شده در دسامبر، ۳۵ درصد کاهش داشت. در واقع، این شکاف در حجم فروش ماه به ماه در سولانا به دلیل تفاوت در کل معاملات NFT انجام‌شده در دو ماه بود.

از سوی دیگر، حوزه مالی غیرمتمرکز (DeFi) سولانا در ژانویه رشدی خوبی را ثبت کرد و بر اساس داده‌های DefiLlama، ارزش کل قفل‌شده (TVL) در شبکه SOL در ژانویه ۱۱ درصد افزایش یافت.

TVL شبکه سولانا در روز سال نو ۱.۴۱ میلیارد دلار بود، اما تا ۳۱ ژانویه، به ۱.۶ میلیارد دلار صعود کرد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته آدرس‌های فعال سولانا به بالاترین حد خود رسید! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.