تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸
کد خبر : 8058

پردیس تئاتر تهران برای مخاطبان جنوب شهر برنامه دارد

پردیس تئاتر تهران برای مخاطبان جنوب شهر برنامه دارد

پردیس تئاتر تهران برای مخاطبان جنوب شهر برنامه دارد همزمان با آغاز دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مدیر هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از نمایش های ویژه پردیس تئاتر تهران برای میزبانی از شهروندان جنوب و شرق تهران خبر داد. – اخبار فرهنگی – به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، روابط عمومی پردیس تئاتر تهران خبر داد با آغاز ویژه برنامه های دهه فجر و سالگرد روزهای پیروزی انقلاب اسلامی حسین عالم بخش (مدیر هنرهای نمایشی سازمان و پردیس تئاتر تهران) از تدارک نمایش هایی مناسب خانوده ها و کودکان برای اجرا در سالن های مختلف پردیس تئاتر تهران خبر داد.
نمایش «صورت های تاریک» به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س)، در پردیس تئاتر تهرانعالم بخش در تشریح این برنامه ها گفته است سه نمایش مخصوص مخاطب کودک و نوجوان که هم در نوبت صبح و هم بعد ازظهر روی صحنه خواهد رفت در کنار نمایشی مخصوص خانوداه ها که از تولیدات هنرجویان مدرسه تئاتر پردیس و با هنرنمایی توان یابان ذهنی و حرکتی است از جمله برنامه های پردیس تئاتر تهران برای این روزها خواهد بود.
مدیر پردیس تئاتر تهران همچنین گفته در کنار تولیدات نمایشی ..

پردیس تئاتر تهران برای مخاطبان جنوب شهر برنامه دارد

همزمان با آغاز دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مدیر هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از نمایش های ویژه پردیس تئاتر تهران برای میزبانی از شهروندان جنوب و شرق تهران خبر داد.

پردیس تئاتر تهران برای مخاطبان جنوب شهر برنامه دارد – اخبار فرهنگی –

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، روابط عمومی پردیس تئاتر تهران خبر داد با آغاز ویژه برنامه های دهه فجر و سالگرد روزهای پیروزی انقلاب اسلامی حسین عالم بخش (مدیر هنرهای نمایشی سازمان و پردیس تئاتر تهران) از تدارک نمایش هایی مناسب خانوده ها و کودکان برای اجرا در سالن های مختلف پردیس تئاتر تهران خبر داد.

نمایش «صورت های تاریک» به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س)، در پردیس تئاتر تهران

عالم بخش در تشریح این برنامه ها گفته است سه نمایش مخصوص مخاطب کودک و نوجوان که هم در نوبت صبح و هم بعد ازظهر روی صحنه خواهد رفت در کنار نمایشی مخصوص خانوداه ها که از تولیدات هنرجویان مدرسه تئاتر پردیس و با هنرنمایی توان یابان ذهنی و حرکتی است از جمله برنامه های پردیس تئاتر تهران برای این روزها خواهد بود.

مدیر پردیس تئاتر تهران همچنین گفته در کنار تولیدات نمایشی امسال با سایر نهادها و ارگان ها برای برگزاری ویژه برنامه هایی به مناسب این ایام همکاری و مشارکت داشتیم که در جای خود توسط این ارگانها اطلاع رسانی خواهد شد.

این نمایش ها عبارتند از:

  • نمایش «جک و لوبیا سحرآمیز» به کارگردانی «علیرضا دهقانی» از ۱۲ تا ۳۰ بهمن در تماشاخانه استاد نصیریان ساعت ۱۹ و صبح ها ویژه مدارس و مهدکودک ها
  • نمایش «خرگوش دانا و گرگ بد گنده» به کارگردانی «ایرج صادقی» از ۱۲ تا ۳۰ بهمن در تماشاخانه استاد مشایخی ساعت ۱۷ و صبح ها ویژه مدارس و مهدکودک ها
  • نمایش «غول چراغ نفتی» به کارگردانی «مجتبی اژدری» از ۲۰ بهمن در تماشاخانه استاد کشاورز ساعت ۳۰/۱۷ و صبح ها ویژه مدارس و مهدکودک ها
  • نمایش «عروسی خون» (برداشتی آزاد از نمایشنامه فدریکو گارسیا لورکا) نویسنده و کارگردان: بابک تن از تولیدات مدرسه تئاتر پردیس تئاتر تهران و با مشارکت آکادمی هنر ارمغان و به همت توان یابان ذهنی و حرکتی از ۲۵ بهمن در تماشاخانه محمود استاد محمد هر شب ساعت ۳۰/۱۸

شهروندان مناطق شرقی و جنوب تهران می توانند در این ایام از نمایش ها و برنامه های سینما مدرن پردیس با تسهیلات ویژه استفاده کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.