تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
کد خبر : 66091

ویدیوی تست قدرت موتور تویوتا لندکروزر سری ۳۰۰ ؛ آیا تویوتا در مورد توان موتور لندکروز جدید راست گفته است؟

ویدیوی تست قدرت موتور تویوتا لندکروزر سری ۳۰۰ ؛ آیا تویوتا در مورد توان موتور لندکروز جدید راست گفته است؟

ویدیوی تست قدرت موتور تویوتا لندکروزر سری ۳۰۰ ؛ آیا تویوتا در مورد توان موتور لندکروز جدید راست گفته است؟ ویدیوی تست قدرت موتور تویوتا لندکروزر سری ۳۰۰ منتشر شد، آیا تویوتا در مورد توان موت..

ویدیوی تست قدرت موتور تویوتا لندکروزر سری ۳۰۰ ؛ آیا تویوتا در مورد توان موتور لندکروز جدید راست گفته است؟

ویدیوی تست قدرت موتور تویوتا لندکروزر سری ۳۰۰ منتشر شد، آیا تویوتا در مورد توان موتور لندکروز جدید راست گفته است؟

تویوتا نسل جدید لندکروزر LC300 را با پیشرانه اقتصادی‌تر و مدرن‌تر V6 معرفی کرد تا این شاسی بلند محبوب ژاپنی برای همیشه با پیشرانه‌های V8 دیزلی و بنزینی خداحافظی کند. تویوتا لندکروزر LC300 در حال حاضر در دو مدل دیزلی و بنزینی با موتور V6‌ توربوشارژر به تولید می‌رسد. از زمان عرضه لندکروزر LC300 تا به امروز ویدیوهای مختلفی از تست داینو این شاسی بلند منتشر شد که در ادامه می‌توانید جدیدترین تست داینو تویوتا لندکروزر GR اسپرت ۲۰۲۲ را مشاهده کنید.

تست قدرت موتور تویوتا لندکروزر سری ۳۰۰

تویوتا لندکروزر GR اسپرت ۲۰۲۲ از لحاظ قدرت مشابه سایر تریم‌ها است. این مدل از موتور ۳.۳ لیتری دیزلی با یک جفت توربوشارژر بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۳۰۵ اسب بخار و گشتاور ۷۰۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. طبق نتایج آزمایش داینو، پیشرانه V6 دیزلی قدرتی برابر با ۲۷۵ اسب بخار و گشتاور ۶۴۱ نیوتن‌ متر را به چرخ‌ها انتقال می‌دهد که با توجه به قاعده تلفات ۱۰ درصدی پیشرانه باید گفت تویوتا در مورد مشخصات این پیشرانه صادق بوده است.

اخیرا مدل بنزینی لندکروزر LC300 هم تست داینو را پشت سر گذاشت؛ پیشرانه ۳.۵ لیتی بنزینی این خودرو به شکل رسمی قدرتی برابر با ۴۰۹ اسب بخار و گشتاور ۶۵۰ نیوتن‌متر را ارائه می‌دهد که نتایج تست داینو نیز قدرت ۳۷۰ اسب بخاری و گشتاور ۵۳۴ نیوتن‌متری آن را نشان دادند.

تویوتا لندکروزر

پس از انجام تست داینو، لندکروزر GR اسپرت ۲۰۲۲ در پیست مورد آزمایش قرار گرفت و توانست ظرف مدت ۷.۲۶ ثانیه از صفر به سرعت ۶۰ مایل بر ساعت برسد. هرچند میان لندکروزر GR اسپرت ۲۰۲۲ و دیگر تریم‌های این شاسی بلند از لحاظ فنی تفاوتی وجود ندارد، اما مدل Gazoo Racing‌ از سیستم تثبیت کننده سیستم تعلیق دینامیکی جنبشی کنترل شده الکترونیکی تویوتا (E-KDSS)، سیستم تعلیق متغیر تطبیقی ارتقا پیدا کرده و قفل دیفرانسیل الکترونیکی جلو و عقب بهره می‌برد.

منبعmotor1منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.