تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۴:۵۱
کد خبر : 65676

قابلیت ویرایش تصاویر در نسخه اندرویدی واتساپ ارتقا پیدا می‌کند

قابلیت ویرایش تصاویر در نسخه اندرویدی واتساپ ارتقا پیدا می‌کند

قابلیت ویرایش تصاویر در نسخه اندرویدی واتساپ ارتقا پیدا می‌کند به زودی قابلیت ویرایش تصاویر نسخه اندرویدی واتساپ – WhatsApp ارتقا پیدا می‌کند و امکان تار کردن تصاویر هم مثل نسخه آیفون به آن..

قابلیت ویرایش تصاویر در نسخه اندرویدی واتساپ ارتقا پیدا می‌کند

به زودی قابلیت ویرایش تصاویر نسخه اندرویدی واتساپ – WhatsApp ارتقا پیدا می‌کند و امکان تار کردن تصاویر هم مثل نسخه آیفون به آن اضافه خواهد شد.

کمپانی متا درست مثل دو اپلیکیشن فیسبوک و اینستاگرام، در حال غنی‌سازی پیام رسان واتساپ خودش با امکانات جدید است. ویژگی‌های جدیدی در راه اضافه شدن به این برنامه است. به طور مثال یکی از قابلیت‌های آینده واتساپ یک پخش‌کننده سراسری پیام است که به شما اجازه می‌دهد حتی وقتی اپلیکیشن را هم عوض می‌کنید، فایل صوتی همچنان در واتساپ پخش شود. متا می‌خواهد رابط کاربری اختصاصی پیام‌های صوتی را اصلاح کند که هدف اصلی آن، استفاده آسان‌تر از مکالمات گروهی است.

ارتقا قابلیت ویرایش تصاویر و امکان محو عکس/ویدیو

و اضافه شدن امکانات جدید همچنان ادامه خواهد داشت. به تازگی نسخه آزمایشی جدیدی برای واتساپ اندروید با شماره نسخه ۲.۲۲.۳.۵ منتشر شده است. این نسخه قابلیت ویرایش تصاویر و فایل‌های ویدیویی را در اختیار کاربران نسخه اندروید واتساپ می‌گذارد. ما این اطلاعات را مدیون وب‌سایت WABetaInfo هستیم که این فرصت را داشته تا پیش از نهایی شدن، بتواند این قابلیت را آزمایش کند. طبق ادعای این وب‌سایت، دو ابزار جدید به ابزارهای واتساپ افزوده می‌شود که یکی براش‌های جدید و دیگری قابلیتی برای محو کردن تصاویر هستند.

ارتقا قابلیت ویرایش تصاویر واتساپ

اولین ویژگی جدید این اپلیکیشن، قابلیت طراحی و ویرایش تصاویر در اپلیکیشن پیام‌رسان واتساپ را بهبود می‌بخشد. واتساپ در نسخه فعلی فقط یک براش را در ویرایشگر داخلی خودش ارائه می‌کند. اما در این نسخه آزمایشی آن به سه براش خوب، متوسط و درشت و همچنین کاملاً ساده تبدیل شده است. این براش‌ها در کنار گزینه تغییر رنگ خط فعلی قرار خواهند گرفت. شاید این در مقایسه با ویرایشگران تصاویری که در گوشی‌های هوشمند وجود دارد حرفی برای گفتن نداشته باشد؛ اما بودن آن بهتر از نبودنش است.

دومین قابلیت هم چیز کاملاً جدیدی نیست؛ چرا که در حال حاضر نسخه آی او اسی واتساپ آن را ارائه می‌کند. این یک قابلیت تار کردن تصویر است که به شما اجازه می‌دهد کل یا بخشی از یک عکس یا حتی ویدیو را تار کنید. این ابزار کاربردی به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به یک اپلیکیشن جانبی بتوانید فوراً در یک عکس یا ویدیو، شخص یا جسمی که نمی‌خواهید نمایان باشد را تار کنید.

در حال حاضر این قابلیت‌ها در دسترس کاربران نسخه‌های آزمایشی واتساپ قرار گرفته‌اند؛ اما به زودی در اختیار عموم کاربران قرار خواهند گرفت.

منبع :gizchinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.