تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
کد خبر : 65941

سامسونگ با این ویدیو قلب شما را هدف گرفته است

سامسونگ با این ویدیو قلب شما را هدف گرفته است

سامسونگ با این ویدیو قلب شما را هدف گرفته است سامسونگ یک ویدیو زیبا با نام We are behind every wish منتشر کرده است. این ویدیو به گونه‌ای آماده شده که کاربران را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
گویا..

سامسونگ با این ویدیو قلب شما را هدف گرفته است

سامسونگ یک ویدیو زیبا با نام We are behind every wish منتشر کرده است. این ویدیو به گونه‌ای آماده شده که کاربران را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

گویا اپل تنها شرکتی نیست که می‌تواند با یک تبلیغ تلویزیونی قلب شما را تحت تاثیر قرار دهد. روز جمعه سامسونگ یک ویدیو تقریبا ۳ دقیقه‌ای با عنوان We are behind every wish منتشر کرد. با توجه به اینکه رویداد گلکسی آنپکد بعدی نزدیک است، سامسونگ با این ویدیو کاربران را به خرید محصولاتش ترغیب می‌کند.

ویدیو تبلیغاتی احساسی سامسونگ در آستانه رویداد گلکسی آنپکد

سامسونگ

ویدیو درباره یک مادربزرگ است که ظاهرا از آلزایمر رنج می‌برد. نوه وی هر روز به او سر می‌زند تا مطمئن شود که خوب است. وقتی ویدیو آغاز می‌شود، می‌بینیم که مادربزرگ در حال نقاشی کردن است و نوه با تحسین به او نگاه می‌کند؛ اما وقتی که نوه می‌خواهد آنجا را ترک کند، متوجه می‌شویم که پیرزن نمی‌تواند نام او را به خاطر آورد.

زن جوان که الینا نام دارد وارد ماشین خود می‌شود و به مادرش خبر می‌دهد که حال پیرزن خوب است و در حال نقاشی کردن است. در ادامه می‌بینیم که یک روز دیگر الینا وارد خانه مادربزرگش می‌شود و به قسمت‌های مختلف خانه سرک می‌کشد. در همین حین، وی ناگهان تعدادی نقاشی پیدا می‌کند که مادربزرگش قبلا از او کشیده است.

الینا در ادامه کاری را می‌کند که هر نوه خوبی انجام می‌دهد. او گوشی گلکسی خود را در می‌آورد و از آنها عکس میگیرد. بله، الینا یک ایده خاص دارد. به همین خاطر لپ تاپ خود را باز می‌کند تا روی ایده جذابش کار کند. روز بعد الینا به سراغ مادربزرگش می‌رود و به او می‌گوید: «می‌خواهم یک چیزی را نشانت دهم»

سامسونگ

روی دیوار خانه یک گالری هنری مجازی از آثار مادربزرگ نمایش داده می‌شود که در آن افراد (البته مجازی) علاقه‌مند به هنر حضور دارند. ظاهرا این گالری مجازی به صورت آنلاین استریم می‌شود؛ زیرا در گوشه تصویر نظرات افراد واقعی را مشاهده می‌کنیم. الینا به مادربزرگش می‌گوید که این هدیه اوست.

هر دو لبخند می‌زنند و دوربین روی نقاشی الینا که در مرکز صفحه است، زوم می‌کند. در پایان نیز عبارت «ما در پس آرزوهای شما هستیم» روی صفحه نقش می‌بندد. صفحه رسمی سامسونگ در توضیح ویدیو اینگونه ادامه می‌دهد:

وقتی نوآوری با نیمه‌هادی‌های ما همراه می‌شود، رویا‌ها و آرزوها می‌توانند به واقعیت تبدیل شوند. از گوشی‌های موبایل و متاورس گرفته تا هوش مصنوعی و ربات‌ها همه به لطف نوآوری‌های مهم در صنعت نیمه‌هادی‌ها ممکن شده‌اند. هر آرزویی که دارید با ما ممکن می‌شود.

از آنجایی که در این ویدیو به محصول خاصی اشاره نشده است، می‌توانست در طول مراسم گلکسی آنپکد در ۲۰ بهمن ماه پخش شود. در طی این مراسم سامسونگ می‌خواهد از سری گلکسی اس ۲۲ رونمایی کند. سری گوشی‌های پرچمدار سامسونگ برای سال ۲۰۲۲ از سه نسخه استاندارد، پلاس و اولترا تشکیل شده‌اند.

در این میان گلکسی S22 اولترا از همه خاص‌تر است؛ زیرا هم قرار است بهترین‌های سامسونگ را در خود جای داهد و هم با طراحی خاصی که دارد دل طرفداران سری گلکسی نوت را به دست آورد.

منبع :Phone Arenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.