تاریخ انتشار : شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۴:۵۵
کد خبر : 66293

رونمایی از خودرو FMC T5 فردا موتورز ؛ زمان عرضه، ‌قیمت، مشخصات و امکانات

رونمایی از خودرو FMC T5 فردا موتورز ؛ زمان عرضه، ‌قیمت، مشخصات و امکانات

رونمایی از خودرو FMC T5 فردا موتورز ؛ زمان عرضه، ‌قیمت، مشخصات و امکانات خودرو FMC T5 فردا موتورز رسما در ایران رونمایی شد. در ادامه، زمان عرضه، قیمت، مشخصات و امکانات این کراس اوور جدید را..

رونمایی از خودرو FMC T5 فردا موتورز ؛ زمان عرضه، ‌قیمت، مشخصات و امکانات

خودرو FMC T5 فردا موتورز رسما در ایران رونمایی شد. در ادامه، زمان عرضه، قیمت، مشخصات و امکانات این کراس اوور جدید را بررسی می‌کنیم.

شرکت خودروسازی فردا موتورز مدتی است که تصاویر تبلیغاتی خودرو جدید خود برای بازار ایران را منتشر کرده بود و حالا این خودرو به صورت رسمی در ایران رونمایی شد. روز گذشته، جمعه هشتم بهمن ۱۴۰۰، کراس اوور FMC T5 فردا موتورز رسما برای بازار ایران معرفی شد و این گروه خودرویی، زمان عرضه، قیمت، مشخصات و امکانات آن را اعلام کرد.

خودرو FMC T5

در ماه‌های گذشته شرکت خودروسازی فردا تصاویری را منتشر کرده بود و از عرضه محصولی جدید و متفاوت خبر داد. حالا مراسمی با حضور اصحاب رسانه در روز جمعه برگزار شد و مدیران این شرکت ضمن رونمایی از FMC T5، اعلام کردند این کراس اوور زیبا، خوش‌چهره و جذاب با قیمتی کمتر از رقبای هم‌رده خود در بازار ایران به فروش می‌رسد.

خودرو FMC T5

رضا آریان نژاد، مدیر بازاریابی فرداموتورز در این مراسم اظهار کرد این کراس اوور جدید با قیمت ۹۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد تومان در بازار کشورمان عرضه می‌شود. وی افزود، مدیران گروه خودرویی فردا تمام تلاش خود را کردند تا محصولی با امکانات مناسب و قیمتی پایین‌تر از سایر رقبا را برای بازار ایران انتخاب کنند تا مشتریان عزیز امکان خرید محصولی در خور را داشته باشند. آریان نژاد اضافه کرد:

فردا موتور در حال بازارسنجی و انجام مراحل اولیه آغاز عرضه محصول به بازار است و قیمت قطعی کراس اوور T5 همزمان با آغاز فروش این محصول در ماه آینده از سوی فرداموتورز اعلام خواهد شد.

معرفی خودرو FMC T5 فردا موتورز

کراس اوور فردا T5 دارای ابعادی معادل طول ۴۴۶۰ میلی‌متر، عرض ۱۸۲۰ میلی‌متر و ارتفاع ۱۷۲۰ میلی‌متر بوده و در رده کراس اوورهای بزرگ قرار می‌گیرد. فاصله بین دو محور خودرو نیز ۲۷۰۰ میلی‌متر است که موجب شده فضای پای مناسب و قسمت بار بزرگی در اختیار شما قرار بگیرد. این خودرو به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربورشارژ مجهز شده که حداکثر قدرت ۱۵۶ اسب بخار را تولید می‌کند. نیروی تولیدی توسط این پیشرانه به وسیله گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک AT کمپانی DAE با فناوری آیسین ژاپن به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. مصرف سوخت ۷.۴ لیتر در هر صد کیلومتر و استاندارد آلایندگی یورو ۵ از دیگر ویژگی‌های این خودرو محسوب می‌شود.

خودرو FMC T5

محصول جدید فردا موتورز از امکانات ایمنی نظیر سیستم حفظ تعادل EDP/TSC/VSC، ترمز ضد قفل ABS، سیستم‌های کمکی ترمز EBD/CBD/CBC، شش کیسه هوای ده نقطه‌ای، سیستم کنترل فشار باید تایرها، سامانه اخطار تصادف از جلو و سیستم ایمنی جعبه فرمان در تصادف‌ها بهره می‌برد.

خودرو FMC T5

از جمله تجهیزات و امکانات رفاهی FMC T5 می‌توان به سیستم ورود و استارت بدون کلید، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک کابین، سیستم مولتی مدیا با نمایشگر ۱۲ اینچی لمسی، سنسور پارک، دوربین دنده عقب و خطوط راهنما، رادار تصادفات و خطوط، ریموت سانروف و شیشه‌های خودرو یا پاور ویندوز، صندلی قابل تنظیم هشت حالته برقی‌، ایزوفیکس صندلی کودک و صندوق عقب بازشوی برقی اشاره کرد.

خودرو FMC T5

فرمان کمکی برقی، گرم‌کن صندلی‌های جلو، سامانه کنترل حرکت در سربالایی، سقف پانوراما، تهویه اتوماتیک دوگانه، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی، دوربین ثبت وقایع، نورپردازی کابین، سنسور نور و سامانه پاکسازی هوای کابین و یونیزاسیون هوا از دیگر امکانات فردا T5 به شمار می‌روند.

خودرو FMC T5

همانطور که گفته شد، FMC T5 فردا موتورز با قیمت ۹۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد تومان از ماه آینده به فروش می‌رسد و شرکت خودرویی فردا قصد دارد سالانه ۴ هزار تا ۶ هزار دستگاه از این خودرو را به تولید برساند. از جمله رقبای این خودرو می‌توان به جک اس ۵ فیس لیفت، بهمن فیدلیتی و چری تیگو ۷ اشاره کرد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.