تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
کد خبر : 66093

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد از مرکز مانیتورینگ همراه اول بازدید کردند

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد از مرکز مانیتورینگ همراه اول بازدید کردند

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد از مرکز مانیتورینگ همراه اول بازدید کردند دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد از مرکز مانیتورینگ همراه اول بازدید..

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد از مرکز مانیتورینگ همراه اول بازدید کردند

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد از مرکز مانیتورینگ همراه اول بازدید کردند و با جدیدترین دستاوردهای فنی این اپراتور آشنا شدند.

سیدمجید امامی (دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور) و فرشاد مهدی پور (معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) با تیم همراه روز سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ در ساختمان ستاره ونک تهران حضور یافتند و طی بازدید از مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول با جدیدترین دستاوردهای این اپراتور آشنا شدند. در این بازدید که مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول نیز حضور داشت، جدیدترین دستاوردهای فنی و وضعیت ترافیکی پلفترم های دیجیتال همراه اول به معرض نمایش درآمدند.

جزئیات بازدید از مرکز مانیتورینگ همراه اول

مدیرعامل همراه اول طی این بازدید ساختار و بدنه فنی پلتفرم‌های دیجیتالی که توسط همراه اول توسعه داده شده را تشریح کرد. وی پلتفرم شاد را به عنوان مهم‌ترین دستاوردهای این اپراتور در دوران شیوع کرونا و یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام در این دوران دانست.

از سایر مواردی که در جریان این بازدید به آنها پرداخته شد می‌توان به سبقت از رکورد ترافیکی واتساپ در کشور توسط پلتفرم شاد، رشد ۲۰ برابری میزبانی ها طی دو سال، میزبانی روزانه ۶۰۰ گیگابیت بر ثانیه‌ای سرویس‌های دیجیتال روی دیتاسنترهای توزیع شده همراه اول، کاهش مصرف سرویس‌های خارجی توسط کاربران به ۷۵ درصد و رشد سالانه ۵۰ درصدی مصرف اینترنت از سوی کاربران اشاره کرد.

لازم به ذکر است تفکیک ظرفیت هر پلتفرم و بستر زیرساختی در توسعه و غنی‌سازی ساختار شبکه ملی اطلاعات دارای نقش بسیار مهمی بوده و به همین دلیل در جریان این بازدید نیز تشریح شد. همچنین مسئولان فنی همراه اول برنامه‌های آینده این اپراتور را برای سرمایه‌گذاری‌های هوشمندانه در این مسیر را به هیئت بازدیدکنندگان ارا‌ئه دادند. هیئت بازدیدکنندگان نیز از زحمات جوانان متخصص حوزه ارتباطات کشور تشکر کردند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.