تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
کد خبر : 65667

انگلستان به دنبال قانون گذاری سیستم مالی غیرمتمرکز (دیفای) است

انگلستان به دنبال قانون گذاری سیستم مالی غیرمتمرکز (دیفای) است

انگلستان به دنبال قانون گذاری سیستم مالی غیرمتمرکز (دیفای) است به نظر می‌رسد که قانون گذاران و نهادهای نظارتی بریتانیا به دنبال قانون گذاری سیستم مالی غیرمتمرکز و ارزهای دیجیتال در آینده نز..

انگلستان به دنبال قانون گذاری سیستم مالی غیرمتمرکز (دیفای) است

به نظر می‌رسد که قانون گذاران و نهادهای نظارتی بریتانیا به دنبال قانون گذاری سیستم مالی غیرمتمرکز و ارزهای دیجیتال در آینده نزدیک هستند.

قانون گذاری سیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) و ارزهای دیجیتال از هدف‌های آتی بریتانیای کبیر است. والتر بلومبرگ، تحلیلگر بازار سرمایه، با انتشار یک توییت گزارش داد که قانون گذاران همچنین پیشنهاد کرده‌اند تا ارجاعات به بلاک چین را از تعریف دارایی‌های رمزنگاری حذف کنند، اما نحوه چگونگی آن را هنوز مشخص نکرده‌اند.

علاوه بر ارزهای دیجیتال، امور مالی غیرمتمرکز نیز قانونمند سازی خواهند شد، اما دارایی‌های دیفای به‌ جای یک چارچوب نظارتی جهانی، به‌صورت مورد به مورد در نظر گرفته می‌شوند. دلیل اصلی این مقررات و قانونمند سازی، کمبود اطلاعات و تبلیغات گمراه‌ کننده است که برای مشتریانی که از خدمات و برنامه‌های مرتبط با بلاک چین استفاده می‌کنند، خطراتی ایجاد می‌کند.

همچنین به طول کامل معلوم نیست که منظور قانون گذاران از حذف ارجاعات به بلاک چین از تعریف دارایی‌های رمزنگاری به دلیل ماهیت جدایی ناپذیر فناوری‌ها چیست. پیش از این، ارتباط بریتانیای کبیر با ارزهای دیجیتال و بلاک چین یک راز تلقی می‌شد، زیرا کسب‌ و کارهای مختلف ارزهای دیجیتال را به عنوان روشی برای پرداخت می‌پذیرفتند، مانند کافی شاپ Chai Ada در غرب لندن.

منبعU.Todayمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.