تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
کد خبر : 23815

طرح دیوارنگاری با موضوع شهید صدر و شهید شاه آبادی در منطقه ۳ اجرا شد/ اجرای طرح دیوارنگاری با موضوع شهدا در منطقه ۳

طرح دیوارنگاری با موضوع شهید صدر و شهید شاه آبادی در منطقه ۳ اجرا شد/ اجرای طرح دیوارنگاری با موضوع شهدا در منطقه ۳

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، زهرا ظاهری نقاش دیواری درباره این اثر، گفت: طرح دیوارنگاری با موضوع شهید صدر در چهارمین دوسالانه دیوارنگاری شهر تهران پذیرفته شد و این طرح دو سال پیش جز طرح های برگزیده بود در نتیجه قرار شد این طرح در منطقه ۳، اتوبان …

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، زهرا ظاهری نقاش دیواری درباره این اثر، گفت: طرح دیوارنگاری با موضوع شهید صدر در چهارمین دوسالانه دیوارنگاری شهر تهران پذیرفته شد و این طرح دو سال پیش جز طرح های برگزیده بود در نتیجه قرار شد این طرح در منطقه ۳، اتوبان شهید صدر اجرا شود.

ظاهری در ادامه بیان کرد: قبلا روی این دیوار طرح شهید شاه آبادی کشیده شده بود به همین دلیل تصمیم گرفتیم طرح چهره هر دو شهید بزرگوار اجرا شود. در ابتدا قرار بود هر دو طرح هاشوری باشد ولی بعد طرح شهید شاه آبادی تغییر کرد البته هر دو طرح با هم هماهنگ هستند.

این هنرمند نقاش در ادامه تاکید کرد: طرح شهید شاه آبادی یک طرح رئالیستی است و با فیلتر نقاشی کار شده است و طرح شهید صدر حالت هاشوری دارد و از رنگ مشکی استفاده شده است.

وی در پایان گفت: اجرای طرح این دیوارنگاری ششم تیر ماه به اتمام رسید و خوشبختانه با همکاری سازمان زیباسازی این دیوار به طرح این دو شهید بزرگوار مزین شده است.

انتشار: کوروش جم

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.