تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
کد خبر : 55561

۵۲۴ اثر متقاضی شرکت در جشنواره فیلم کودک و نوجوان ۳۴

۵۲۴ اثر متقاضی شرکت در جشنواره فیلم کودک و نوجوان ۳۴

۵۲۴ اثر متقاضی شرکت در جشنواره فیلم کودک و نوجوان ۳۴ – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، با پایان مهلت ارسال آثار بخش ملّ..

۵۲۴ اثر متقاضی شرکت در جشنواره فیلم کودک و نوجوان ۳۴ – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، با پایان مهلت ارسال آثار بخش ملّی، ۴۳۸ فیلم متقاضی حضور در سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان شدند که این تعداد نسبت به دوره گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

از ۴۳۸ فیلم متقاضی حضور در بخش ملی این دوره جشنواره، ۲۴۸ فیلم در بخش «فیلم کوتاه داستانی»، ۱۱۹ فیلم در بخش «پویانمایی کوتاه»، ۳۰ فیلم در بخش «بلند داستانی»، ۱۴ فیلم در بخش «سینمایی»، ۱۲ عنوان در بخش «وب‌سری» و ۱۵ عنوان در بخش «کرونا-روایت» به دبیرخانه جشنواره رسیدند.

گفتنی‌است؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آثار در جشنواره، ۳۱ مرداد ماه سال ۱۴۰۰ بود.

همچنین در بخش بین‌الملل جشنواره، ۴۴ فیلم سینمایی (شامل ۲۰ انیمیشن و ۲۴ فیلم بلند سینمایی) از ۳۰ کشور و ۴۲ فیلم کوتاه (شامل ۱۴ انیمیشن و ۲۸ کوتاه داستانی ) از ۲۱ کشور تا تاریخ یکم شهریورماه ۱۴۰۰ (۲۳ آگوست ۲۰۲۱) ارائه شده و مهلت ارائه اثر به این بخش تا ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ (۱۵ سپتامبر ۲۰۲۱) ادامه خواهد داشت.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، در دو بخش مسابقه ایران و مسابقه بین‌الملل، برگزار خواهد شد.

خاطرات نخستین معاون سینمایی ارشاد ـ ۱ | حضرت امام پذیرش مسئولیت را بر من تکلیف کرد/ مرحوم خلخالی بر اساس اطلاعات غلط حکم اعدام مرا داد/ قبل از ممنوع‌الخروجی بی‌صدا از کشور خارج شدم+ فیلم"گشت‌ و گذار در جنگل ۲" ساخته می‌شودواکسیناسیون کرونا نتوانست در فروش هالیوود اثرگذار باشد/ مرد آبنباتی با ۲۲ میلیون دلار در باکس آفیس اول شد

انتهای پیام/

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.