تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸
کد خبر : 69539

۵مدل تراریوم‌های شیک

۵مدل تراریوم‌های شیک

فهرست۱ ۵ مدل تراریوم‌های شیک۱.۱ آباژور تراریومی، محصولی شیک و کاربردی۱.۲ تراریوم آمازون، محصولی شیک و زیبا۱.۳ تراریوم مدل هگزا شیک ترین تراریوم۱.۴ تراریوم دل سوپر بتا۱.۵ تراریوم جزیره‌ای۱.۶ قیمت تراریوم۱.۷ در انتخاب مدل تراریوم‌های شیک به چه نکاتی توجه کنیم؟ آیا قصد خرید تراریوم دارید؟ آیا می‌خواهید در فصل بهار خانه متفاوت داشته باشید …

آیا قصد خرید تراریوم دارید؟ آیا می‌خواهید در فصل بهار خانه متفاوت داشته باشید و تغییر و تحولات طبیعت را به خانه خود را نیز وارد کنید؟ در ادامه مدل‌های شیک تراریوم را برای شما معرفی می‌کنیم و شما می‌توانید با توجه به برخی از مهم ترین فاکتور‌ها به دنبال خرید بهترین تراریوم باشید. اگر قصد دارید تراریوم (باغ شیشه‌ای) زیبایی بخرید حتما تا پایان مقاله با ما همراه باشید. در ادامه ۵ مدل شیک تراریوم را برایتان معرفی می کنیم که می‌تواند در سایزهای مختلف و برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

یکی از نکات و سوالات بسیار مهمی که معمولا از سوی مشتریان مطرح می‌شود این است که قیمت تراریوم در چه محدوده ای قرار دارد؟ پاسخ به این سوال کاملاً سخت و پیچیده است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر می‌خواهید از قیمت تراریوم مطلع شوید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

مدل‌های شیک تراریوم در سایز و ابعاد مختلف بازار عرضه می‌شود و شما می‌توانید سایزهای مختلف آن را در فروشگاه گل و گیاه گلوریا مشاهده کنید. تراریوم محفظه شیشه‌ای است که زندگی گیاهی و جانوری را در دل خود جای می‌دهد. در واقع نمایشگاه جانداران زمینی است که می‌تواند جنبه‌های متفاوتی را از زندگی گیاهان برایتان نمایش دهد. و می‌تواند امکان رشد گیاهان مختلفی فراهم کند. شما می‌توانید بدون نگرانی به دنبال گلخانه مینیاتوری باشید و تراریوم‌های زیبایی را خریداری نمایید.

۵ مدل تراریوم‌های شیک

آباژور تراریومی، محصولی شیک و کاربردی

یکی از محصولاتی که در دسته مدل تراریوم‌های شیک قرار می‌گیرد آباژور تراریوم می‌باشد. این محصولات کاملا کاربردی هستند و طراحی بسیار شیک چشم‌نوازی برخوردار هستند. آباژورهای تراریوم علاوه بر اینکه انرژی بسیار وصف ناپذیر را به محیط اطراف خودشان ساطع می‌کند کاملا شیک و زیبا و کاربردی می‌باشد. شما می‌توانید همواره اتاق خواب فرزندانتان را با وجود تراریوم شیک و زیبا تر کنید. می‌توانید آباژور تراریومی را در سایزهای مختلف مشاهده کرده و آن را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

تراریوم آمازون، محصولی شیک و زیبا

در میان محصولات تراریوم یکی از مدل‌های تراریومی که کاملا شیک و زیبا است و می‌تواند آشپزخانه خانه و محل کار شما را دگرگون کند تراریوم آمازون می‌باشد. این محصول از محفظه شیشه ای کاملا شفاف و برخوردار است و در آن گیاهانی که به کار رفته است که با یکدیگر کاملا هماهنگ هستند و می‌توانند فضای پر انرژی را در خانه شما فراهم کند. همچنین محفظه شیشه ای تراریوم به گونه‌ای است که در پوش در بالای آن قرار گرفته است شما به راحتی می‌توانید آبیاری گیاهان را انجام دهید.

تراریوم مدل هگزا شیک ترین تراریوم

یکی از شیک ترین تراریوم‌ها که در مدل تراریوم‌های شیک قرار می‌گیرد تراریوم هگزا می‌باشد. این تراریوم در محفظه شیشه‌ای هندسی شکل طراحی شده است و جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. این تراریوم سایز متوسط است و شما می‌توانید آن را بر روی میز اداری خود، میز کار یا حتی قفسه‌های کتابخانه قرار دهید. اگر به دنبال خرید تراریوم شیک هستید تراریوم مدل هگزا به شما پیشنهاد می‌دهیم. این تراریوم بهترین پیشنهاد برای خرید هدیه تبلیغاتی است زیرا از یک سو قیمت مناسبی دارد و از سوی دیگر کاملا شیک و کاربردی است.

مدل تراریوم‌های شیک2

تراریوم دل سوپر بتا

همانطور که پیشتر گفتیم تراریوم‌ها در سایزها و ابعاد مختلف تولید می‌شوند. شما می‌توانید تراریوم کوچک خریداری کنید یا به فکر خرید تراریوم بزرگ باشید. تراریوم مدل سوپر بتا سایز بزرگ دارد و برای شما همچون اکواریوم کوچکی عمل می‌کند که می‌تواند اکوسیستم زنده گیاهان را در خانه و محل کار شما جای دهد.

مدل تراریوم‌های شیک3

تراریوم جزیره‌ای

یکی از تراریوم‌های بسیار شیک و خاص تراریوم جزیره ای می‌باشد. به معنای واقعی این تراریوم می‌تواند جزیره کوچک را به خانه شما وارد کند. شما می‌توانید در یک روز خسته که روز کاری زیاد و مشغله کاری فراوان داشته اید با مشاهده این تراریوم‌ها خستگی خودتان را فراموش کنید. تراریوم جزیره‌ای فضای سرزنده و شاداب و می‌تواند برای خانه شما ایجاد کند. فضایی که شما به راحتی می‌توانید انرژی طبیعت سرسبزی بهار انرژی چوب را دریافت کنید.

قیمت تراریوم

تراریوم‌ها از جمله محصولاتی هستند که در انواع و اقسام مختلف از کمترین قیمت گرفته تا بینهایت ادامه دارد. قیمت تراریوم‌ها با توجه به اینکه در چه محفظه شیشه ای قرار گرفته است متفاوت می‌باشد. از سوی دیگر اینکه در این محفظه شیشه ای چه گیاهانی به کار رفته است نیز بر روی قیمت تراریوم موثر است.

همچنین برخی از تراریوم‌ها با جزئیات بسیار خاص و طراحی‌های ویژه طراحی شده اند به همین دلیل طبیعی است قیمت متفاوتی داشته باشند. وقتی که از محفظه شیشه ای تراریوم صحبت می‌کنیم باید به این نکته توجه داشته باشیم که همه محفظه‌ای شیشه‌ای کیفیت یکسانی ندارند. برخی از محفظه‌های شیشه دارای حباب دار هستند یا حتی شما می‌توانید پستی بلندی‌های غیر معمولی را نیز بر روی محفظه‌های شیشه ای مشاهده کنید. طبیعی است که هر کدام از این مسائل بر روی قیمت تراریوم موثر خواهد بود.

گیاهان داخل تراریوم نیز در قیمت تراریوم موثر هستند. همچنین خاک تراریوم و اینکه در آن چه مواد و عناصر تزیینی به کار رفته است هر کدام می‌تواند در قیمت تراریوم موثر باشد.

در انتخاب مدل تراریوم‌های شیک به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر می‌خواهید تراریوم شیک و با کیفیت خریداری کنید در درجه اول به محفظه شیشه‌ای آن توجه داشته باشید. تراریومی شیک است که علاوه بر ظاهر و طراحی بسیار چشم‌نواز کیفیت بسیار بالایی نیز داشته باشد. برخی از محفظه‌های شیشه ای دارای حباب‌هایی هستند و به صورت درست طراحی نشده‌اند. همچنین اگر شما بر روی محفظه‌ای شیشه‌ای دست بکشید و پستی بلندی‌های غیر معمولی را نیز بر روی آن مشاهده ‌کنید، بی کیفیت است. به همین دلیل محفظه شیشه‌ای از کیفیت بسیار بالایی باید برخوردار باشد.

امروزه در بازار محفظه‌های شیشه‌های مختلفی به شکل‌های توپی شکل، هندسی شکل، مستطیلی و مربعی شکل وجود دارد. حتی شما میتوانید تراریومهای مختلف خریداری نمایید که محفظه‌های شیشه ای معلق دارند.

عامل دیگری که به شما کمک می‌کند تراریوم شیک خریداری کنید این است که توجه داشته باشید در درون تراریوم چه گیاهانی به کار رفته است. معمولاً گیاهان ارکیده، خزه‌های مختلف، چمن سیاه موندو، گیاه عنکبوتی و گیاه دوستی از جمله گیاهان شیکی هستند که علاوه بر زیبایی بسیار و ناپذیر می‌توانند رشد مناسبی داشته باشد و تا مدتها طراوت و تازگی تراریوم شما را تأمین کنند.

نکته بسیار مهم در تشخیص تراریوم با کیفیت از بی کیفیت این است که از فروشگاه معتبر خریداری کنید، فروشگاهی که محصولاتش را از نظر کیفیت تضمین می کند و همواره درصدد جلب رضایت مشتریانش است.

تراریومی شیک است که عناصر و سنگ‌های تزئینی بسیار بسیار زیبایی نیز داشته باشدو در برخی از تراریوم‌ها عروسک‌های مینیاتوری بسیار زیبا، تیله‌های رنگی، سنگ‌های تزئینی و هر وسیله تزئینی دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر چه وسایل تزیینی کیفیت و جذابیت بسیار بالایی داشته باشد تراریوم نیز کاملا شیک و زیبا است و می‌تواند خانه و محل کار شما را دگرگون کند.

می‌توانید در فروشگاه اینترنتی گلوریا شیک ترین مدلهای تراریوم را مشاهده کرده و آنها را با قیمت مناسب خریداری نمایید. تمامی محصولات کیفیت بسیار بالایی دارند و از قیمت مناسب برخوردار هستند، از شیشه، سنگ و.. گرفته تا طراحی محصولات همه با توجه به جدیدترین متد های طراحی می‌باشد. اگر می‌خواهید دکوراسیون خانه و محل کارتان را تغییر دهید یا حتی به دنبال خرید هدیه و یا خرید گیفت تبلیغاتی کاربردی هستید، خرید تراریوم شیک را توصیه می‌کنیم.

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.