تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
کد خبر : 69310

گوشی آنر X8 با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و پردازنده اسنپدراگون ۶۹۰ معرفی شد

گوشی آنر X8 با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و پردازنده اسنپدراگون ۶۹۰ معرفی شد

گوشی آنر X8 با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و پردازنده اسنپدراگون ۶۹۰ معرفی شدگوشی آنر X8 با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۶۹۰ امروز و در سکوت خبری معرفی شد. در ادامه به مشخصات فنی و قیمت ا..

گوشی آنر X8 با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و پردازنده اسنپدراگون ۶۹۰ معرفی شد

گوشی آنر X8 با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۶۹۰ امروز و در سکوت خبری معرفی شد. در ادامه به مشخصات فنی و قیمت این گوشی می‌پردازیم.

جدیدترین گوشی سری X آنر، با نام آنر X8 امروز رسما عرضه شد. این دستگاه به زودی برای مناطقی شامل اروپا و آفریقا ارائه می‌شود. گوشی آنر ۸X به عنوان یک گوشی میان‌رده، با یک نمایشگر ۶.۷ اینچی از نوع LCD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، چیپست کوالکام اسنپدراگون ۶۹۰ و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۲۲.۵ واتی عرضه می‌شود.

مشخصات فنی و قیمت گوشی آنر X8

آنر X8 در بخش دوربین از یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک سنسور ۵ مگاپیکسلی اولتراواید و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق‌سنج به عنوان ماژول چهارگانه دوربین استفاده می‌کند. حفره دوربین سلفی در مرکز نمایشگر میزبان سنسور ۱۶ مگاپیکسلی دوربین سلفی است.

گوشی آنر X8

پردازنده اسنپدراگون ۶۹۰ ۴G با همراهی ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، سخت‌افزار پردازشی گوشی را تشکیل داده است و در بحث نرم‌افزار، X8 با Honor’s Magic UI 4.2 مبتنی بر اندروید ۱۱ عرضه می‌شود. این گوشی در رنگ‌های نقره‌ای تیتانیوم، مشکی براق و آبی اقیانوسی عرضه خواهد شد. البته در حال حاضر جزئیات قیمت آنر X8 مشخص نیست.

منبع :gsmarenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.