تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۵:۴۱
کد خبر : 64949

گلکسی S21 FE یکی از بهترین ویژگی های گلکسی S20 FE را به ارث برده است

گلکسی S21 FE یکی از بهترین ویژگی های گلکسی S20 FE را به ارث برده است

گلکسی S21 FE یکی از بهترین ویژگی های گلکسی S20 FE را به ارث برده است سامسونگ سرانجام از جانشین گلکسی اس ۲۰ اف ای رونمایی کرد. یکی از بهترین ویژگی‌هایی که گلکسی S21 FE به ارث برده، دوام باتر..

گلکسی S21 FE یکی از بهترین ویژگی های گلکسی S20 FE را به ارث برده است

سامسونگ سرانجام از جانشین گلکسی اس ۲۰ اف ای رونمایی کرد. یکی از بهترین ویژگی‌هایی که گلکسی S21 FE به ارث برده، دوام باتری آن است؛ تا جایی که حتی از گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۱ پلاس هم شارژدهی بیشتری دارد.

گلکسی S20 اف ای از گوشی‌های خوش ساخت و پرفروش سامسونگ در سال ۲۰۲۰ بود. این گوشی هر چه که از یک پرچمدار انتظار داشتید را به شما ارائه می‌داد. از همه بهتر اینکه لازم نبود به اندازه گلکسی اس ۲۰ یا اس ۲۰ پلاس برای خرید آن هزینه کنید. گلکسی S21 FE هم از بسیاری جهات با گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۱ پلاس وجه اشتراک دارد؛ اما در ماندگاری باتری از گلکسی S20 FE الگو گرفته است.

گلکسی S21 FE سامسونگ
گلکسی S21 FE سامسونگ

بر اساس تست‌های صورت گرفته در شرایط واقعی، این گوشی به راحتی یک روز شارژدهی دارد؛ چیزی که حتی در گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۱ پلاس هم کمتر دیده می‌شود. آن هم در حالی که ظرفیت باتری گلکسی اس ۲۱ اف ای، ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت کمتر از گلکسی اس ۲۱ پلاس است. این دوام باتری طولانی در نسخه اگزینوس ۲۱۰۰ گوشی هم کاملا به چشم می‌آید.

علاوه بر عمر باتری، سرعت و عملکرد گوشی جدید سامسونگ نیز قابل توجه است؛ البته با قدرتی که سایر اعضای خانواده گلکسی S21 از خود نشان داده بودند، انتظار دیگری هم نمی‌رفت. با این تفاصیل، گلکسی S21 FE می‌تواند خود را یکی از گوشی‌های جذاب سال ۲۰۲۲ معرفی کند؛ اما شاید جا داشت قیمت آن از ۶۹۹ دلار کمتر باشد.

منبع :sammobileمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.