تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
کد خبر : 583584

کانیه وست خودرو می‌سازد؛ هرآنچه که درباره خودرو مفهومی رپر معروف آمریکایی می‌دانیم

کانیه وست خودرو می‌سازد؛ هرآنچه که درباره خودرو مفهومی رپر معروف آمریکایی می‌دانیم

کانیه وست خودرو می‌سازد؛ هرآنچه که درباره خودرو مفهومی رپر معروف آمریکایی می‌دانیم کانیه وست، همسر سابق کیم کارداشیان، به تازگی از ساخت یک خودرو مفهومی و عجیب صحبت کرده است. در ادامه به تمام سناریوهای پیرامون خودرو کانسپت کانیه وست، نگاهی خواهیم داشت. رئیس جمهور احتمالی آمریکا، شوهر سابق کیم کارداشیان، باج گیرِ سایت‌های

کانیه وست خودرو می‌سازد؛ هرآنچه که درباره خودرو مفهومی رپر معروف آمریکایی می‌دانیم

کانیه وست، همسر سابق کیم کارداشیان، به تازگی از ساخت یک خودرو مفهومی و عجیب صحبت کرده است. در ادامه به تمام سناریوهای پیرامون خودرو کانسپت کانیه وست، نگاهی خواهیم داشت.

رئیس جمهور احتمالی آمریکا، شوهر سابق کیم کارداشیان، باج گیرِ سایت‌های غیر اخلاقی یا مدیر خلاق آمریکایی؟ تمام این موارد می‌توانند القابی باشند که بدون شک، برازنده کانیه وست هستند. او همچنین یک خواننده رپ، طراح فشن و مجری کاربلد برنامه‌های ریلیتی شو (reality shows) محسوب می‌شود. اما چیزی که کانیه را در روزهای اخیر به مرد اول صفحات شبکه‌های مجازی تبدیل کرده است، به هیچ کدام از این موارد مربوط نمی‌شود. بله او قصد دارد تا یک خودرو عجیب بسازد!

نگاهی به خودرو مفهومی کانیه وست

قبل از هر چیز باید به یک نکته مهم توجه کنید. کانیه قبل از هر چیزی، مدیر عامل و مالک شرکت دوندا (DONDA Company) است. شرکتی که کانیه وست رئیس آن باشد، باید انتظار هر چیزی را بکشد. در همین راستا در ساختمان این شرکت می‌توانید افرادی مثل، معمارها، طراحان لباس، آهنگساز، تهیه کننده، نویسنده، بلاگرهای مشهور، برنامه نویس‌های نرم افزار، وکیل، دلال‌های اسلحه، دی جی‌ها، متخصصین مغز و اعصاب و حتی طراحان ماشین را هم پیدا کنید.

خودرو مفهومی کانیه وست DONDA FOAM

نوشته داخل عکس: خودرو DONDA FOAM، طراحی، کانسپت و ساخته شده در ایالت متحده آمریکا، آمین

در اصل می‌دانیم که شرکت دوندا در 22 زمینه مختلف فعالیت می‌کند. اما داستان از جایی شروع می‌شود که یک برگه عجیب با طرحی از یک خودرو عجیب‌تر، از دفتر این شرکت لو می‌رود. البته این عکس همزمان در استوری اینستاگرام چند رپر مشهور دیگر هم حضور پیدا کرده است. به هر حال تنها چیز مشخصی که می‌دانیم این است که نام خودرو مفهومی کانیه وست، احتمالا “DONDA FOAM” باشد که باز هم کمکی به ما نمی‌کند. البته ظاهر این خودرو هم اصلا با عقل جور در نمی‌آید.

خودرو مفهومی کانیه وست DONDA FOAM

چرخ‌های عقب در برابر لاستیک‌های محور جلو، کاملا بزرگ‌تر هستند و به نظر می‌رسد که در طراحی آن‌ها از ایده «تایرهای بدون هوا» یا همان “airless tires” استفاده شده. فاصله کف خودرو از سطح زمین هم واقعا خنده دار است زیرا با توجه به فاصله کم لاستیک‌ها از گلگیرهای بدنه، جایی برای مانور سیستم تعلیق و مجموعه فنرها باقی نمی‌ماند. به علاوه اگر شیشه جلویی را به عنوان معیار در نظر بگیریم، باید گفت که فاصله محوری این خودرو هم اصلا استاندار نیست و اگر عرض آن هم کم باشد، باید منتظر آگهی فوت کانیه وست باشیم.

به هر حال این موارد تنها چیزی هستند که در مورد پروژه خودرو مفهومی کانیه وست یا همان “DONDA FOAM” می‌دانیم و شاید این موضوع، فقط یک شوخی ساده‌ از نوع شوخی‌های داخل دفتری باشد؛ کسی چه می‌داند!

جذاب ترین مطالب دنیای خودرو:

رنو ۵ الکتریکی به مناسبت تولد ۵۰ سالگی این هاچبک زیبا معرفی شد + ویدیو

ترامپچی تایم؛ خودرو مفهومی چینی با کپی از مرسدس بنز AMG ویژن + ویدیو

مرسدس بنز EQXX با یک بار شارژ، 1202 کیلومتر را طی کرد + ویدیو

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.