تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶
کد خبر : 590937

چگونه هتل خارجی را ارزان‌تر رزرو کنیم؟

چگونه هتل خارجی را ارزان‌تر رزرو کنیم؟

اگر شما هم جزء افرادی هستید که در فصل ‌های مختلف به کشور‌های متفاوتی سفر می ‌کنید، قطعاً تا به حال با این مشکل مواجه شده ‌اید که نتوانید به راحتی هتل خارجی رزرو کنید و یا در نهایت مجبور بودید هتلی را با قیمتی بالاتر رزرو کنید. شما بعد از تهیه بلیط هواپیما چارتر

اگر شما هم جزء افرادی هستید که در فصل ‌های مختلف به کشور‌های متفاوتی سفر می ‌کنید، قطعاً تا به حال با این مشکل مواجه شده ‌اید که نتوانید به راحتی هتل خارجی رزرو کنید و یا در نهایت مجبور بودید هتلی را با قیمتی بالاتر رزرو کنید. شما بعد از تهیه بلیط هواپیما چارتر و سفر به کشور مورد نظر نیاز دارید تا در یک هتل استراحت کنید. با توجه به این که افراد معمولاً سعی می‌ کنند در هزینه‌ های خود صرفه‌ جویی کنند، به دنبال رزرو هتلی هستند که ارزان‌ تر باشد. روش ‌های مختلفی برای رزرو هتل خارجی ارزان قیمت وجود دارد که ما آن ‌ها را به شما معرفی می ‌کنیم.

نحوه رزرو هتل‌ های خارجی ارزان
برای رزرو هتل‌ های خارجی در کشور‌های مختلف می ‌توانید از راهکار‌هایی استفاده کنید که هزینه هتل شما ارزان ‌تر شود. این راهکار‌ها به صورت زیر است.

زمان رزرو هتل
تغییر فصل ‌ها و کم شدن گردشگران در کشور‌های مختلف موجب خالی شدن اتاق‌ های هتل می ‌شود؛ این موضوع تأثیر زیادی روی قیمت هتل ‌های خارجی دارد. به همین علت قیمت هتل‌ ها همیشه در حال تغییر است. برای رزرو هتل خارجی ارزان شما می‌ توانید از طریق وب سایت ‌های مختلف از قیمت‌ ها و تخفیفات هتل ‌های خارجی مطلع شوید.
سایت برخی از هتل‌ ها زمان خاصی را برای تخفیف در نظر می ‌گیرند و شما با عضویت در این سایت‌ ها و اطلاع از تخفیف‌ ها می ‌توانید در زمان ‌های مشخصی با تخفیفات موجود هتل ارزان ‌تری را رزرو کنید.

شرایط برای تخفیف
در صورتی که در انجمن ‌های خاصی مشغول فعالیت هستید، در فرم های هتل این موضوع را ذکر کنید؛ زیرا برخی از هتل‌ ها برای برخی از شغل‌ ها و یا حتی دانشجویان تخفیفاتی را در نظر گرفته ‌اند.

مذاکره کنید
لازم نیست حتماً مجلل‌ ترین اتاق هتل را رزرو کنید، شما می ‌توانید یک اتاق معمولی را انتخاب کرده و بعد از حضور در هتل از مسئولین آن امکانات مورد نیاز را درخواست کنید. در چنین شرایطی معمولاً مسئولین هتل پیشنهاد تعویض اتاق را می ‌دهند و در صورتی که یک اتاق لوکس خالی باشد، می ‌توانید اتاقتان را تعویض نمایید. صحبت در این باره با مسئولین موجب می‌ شود تا شما اتاق جدید را با همان قیمت قبل رزرو کنید.

 

چگونه هتل خارجی را ارزان‌تر رزرو کنیم؟

افت قیمت
همان طور که تا به این بخش مقاله متوجه شدید، رزرو هتل خارجی ارزان کار دشواری نیست و شما باید برای این کار وقت بگذارید. همان طور که در زمان تهیه بلیط هواپیما چارتر سعی می‌ کنید بهترین پرواز را انتخاب نمایید، در خصوص این موضوع نیز باید حساسیت به خرج دهید. چک کردن مدام قیمت‌ ها برای رزرو کمی زمانبر است. در این صورت شما می‌ توانید در زمان افت قیمت اتاق مورد نظر خود را با قیمت کمتری انتخاب کنید.
البته این افت قیمت در فصول خاص و شرایط خاصی صورت می ‌گیرد؛ بنابراین باید صبور باشید و به صورت مداوم این قیمت‌ ها را بررسی کنید و در صورت مشاهده افت قیمت، اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید.

استفاده از رزرو‌های کنسل شده
با چند جستجوی ساده می ‌توانید کسانی را پیدا کنید که به دلایل مختلف مجبور به کنسل کردن بلیط هواپیما چارتر و هتل خود شده ‌اند. چنین افرادی معمولاً رزرو‌های خود را با قیمت کمتری به فروش می ‌رسانند. این یکی از رایج ‌ترین راه‌ ها برای رزرو هتل خارجی ارزان است.

رزرو کردن همزمان هتل و پرواز
رزرو هتل و رزرو بلیط هواپیما چارتر در یک زمان می ‌تواند باعث صرفه‌ جویی در هزینه ‌های شما شود. برخی از ایرلاین‌ ها برای رزرو هتل پیشنهادات خاصی را ارائه می ‌دهند و یا برعکس یک هتل برای پرواز خاصی تخفیفاتی را در نظر گرفته است.

استفاده از رزرو‌های لحظه آخری
شما می ‌توانید در دوران کاهش تب سفر و زمانی که برخی از هتل‌ ها کمبود مسافر دارند، اقدام به رزرو هتل‌ های خارجی نمایید. در چنین شرایطی معمولاً هتل ‌ها برای این که اتاق‌ های خود را پر کنند، آن‌ها را با قیمت کمتری در اختیار مسافران قرار می‌ دهند. اگر چنین فرصتی برای شما پیش بیاید، می‌ توانید یک اتاق با امکانات فوق‌ العاده را با قیمت مناسبی رزرو کنید.

 

چگونه هتل خارجی را ارزان‌تر رزرو کنیم؟

ررزو هتل مناسب
بهتر است در زمان رزرو هتل به برخی از نکات توجه کنید. برای مثال اگر شما مدام در حال رفت و آمد هستید و به دلایل مختلف مجبورید از هتل بیرون بروید، بهتر است هتلی را رزرو کنید که در مرکز شهر واقع شده باشد تا بتوانید به راحتی به امکانات مختلف دسترسی داشته باشید. اما اگر جزو افرادی هستید که نیازی ندارید مرتب از هتل خارج شوید، به سراغ رزرو هتل‌ هایی بروید که در اطراف شهر هستند.
این هتل‌ ها در مقایسه با هتل ‌های مرکز شهر با قیمت پایین ‌تری خدمات ارائه می ‌دهند و بدین شکل می ‌توانید تا هتل‌ های خارجی ارزان قیمتی را رزرو کنید.

جستجوی اینترنتی
جستجوی اینترنتی در مورد هتل‌ های مختلف و قیمت‌ های آن ‌ها می‌ تواند به شما کمک کند تا با فضای رقابتی هتل ‌های مختلف در کشور مقصد خود آشنا شوید. به عنوان مثال می ‌توانید هتل ‌های مختلف را از نظر قیمت، امکانات و موقعیت جغرافیایی مقایسه کنید و یکی از هتل هایی که قیمت مناسب‌تری خدمات ارائه می‌دهد را رزرو کنید.
همچنین در سایت برخی هتل ‌ها شما می ‌توانید خدمات و امکانات هتل را مشاهده کرده و بدانید اتاقتان چگونه است. قطعاً چنین شرایطی به شما کمک می ‌کند تا بتوانید هتلی را بر اساس بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید.

جمع‌بندی
انتخاب و رزرو هتل خارجی یکی از دغدغه اصلی افرادی است که می‌ خواهند به کشور‌های خارجی سفر کنند. شما با در پیش گرفتن یکی از روش‌ های فوق می ‌توانید هتل‌های خارجی را با بهترین امکانات و ارزان‌ ترین قیمت رزرو کنید. در این مورد آژانس گردشگری فلای تودی نیز می‌تواند به شما کمک کند.

 

برچسب ها : فلای تودی,رزرو هتل,بلیط هواپیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.