تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
کد خبر : 609435

چرا توکیو مقصد رویایی هر گردشگری است؟

چرا توکیو مقصد رویایی هر گردشگری است؟

توکیو یکی از بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای ژاپن است که پایتخت این کشور سامورایی نیز محسوب می‌شود. وقتی به این شهر زیبا سفر می‌کنید، به احتمال زیاد در همان لحظات اول متوجه پیشرفته بودن فناوری‌ها و امکانات فراوان آن خواهید شد. امکانات و فناوری‌های موجود در این شهر به قدری زیاد هستند که به توکیو جایزه

توکیو یکی از بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای ژاپن است که پایتخت این کشور سامورایی نیز محسوب می‌شود. وقتی به این شهر زیبا سفر می‌کنید، به احتمال زیاد در همان لحظات اول متوجه پیشرفته بودن فناوری‌ها و امکانات فراوان آن خواهید شد. امکانات و فناوری‌های موجود در این شهر به قدری زیاد هستند که به توکیو جایزه “بهترین شهر زندگی در آسیا” تعلق گرفت.

توکیو علاوه بر شهر فناوری‌ها، شهری پر از اماکن تاریخی و فرهنگی مانند معابد، قصرها، موزه‌ها و بازارهای سنتی و رنگی است که هر گردشگری را با زیبایی‌های منحصر به فرد خود به ذوق می‌آورد. از آنجایی که این شهر پرجنب‌وجوش دارای تنوع بسیار زیادی از فرهنگ و هنر، غذاهای خوشمزه‌ها، اماکن تاریخی، موزه‌ها، طبیعت‌های بکر، مراکز خرید و تفریحات است؛ به جرئت می‌توان توکیو را یکی از رویایی‌ترین مقصدها برای گردشگران دانست.

به علاوه، توکیو یکی از قشنگ‌ترین شهرهای آسیا است که به وضوح می‌توان در آن دو دنیای مدرنیته و تاریخی را مشاهده کرد و سفری پر از کاوش و ماجراجویی داشت. تمام این جاذبه‌ها و زیبایی‌ها برای ‌آن که توکیو را به عنوان یک مقصد رویایی برای گذراندن تعطیلات نوروزی خود انتخاب کنید، بیش از حد کافی هستند.

اگر شما هم دوست دارید به این شهر زیبا سفر کنید، پیشنهاد می‌شود تور توکیو فلای‌تودی را هر چه سریع‌تر رزرو کنید. با تور توکیو 1403 از فلای‌تودی می‌توانید با کمترین هزینه به قشنگ‌ترین نقاط این شهر زیبا سفر کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا مختصرا به بیان برخی از زیباترین مناطق گردشگری و توریستی این شهر سامورایی بپردازیم.

  1. باغ ملی شینجوکو گیوئن توکیو یا “Shinjuku Gyoen National Garden”

از معروف‌ترین باغ‌های توکیو، باغ ملی شینجوکو گیوئن می‌باشد که در منطقه شین‌جوکو واقع شده است. این باغ با مساحت بزرگ و طراحی اصیل ژاپنی، یکی از جاذبه‌های گردشگری محبوب در توکیو محسوب می‌شود.

باغ شینجوکو گیوئن توکیو، در واقع شامل باغ‌های ژاپنی سنتی، باغ‌های فرانسوی و انگلیسی و همچنین گلخانه‌هایی با گیاهان و گل‌های متنوع و نادر است.

چرا توکیو مقصد رویایی هر گردشگری است؟

جالب است بدانید این باغ در همه فصول سال دارای چشم اندازهایی بی‌نظیر می‌باشد که می‌تواند زیبایی را به چشمان و آرامش را به قلبتان هدیه دهد. هر ساله در باغ زیبای شینجوکو، جشنی به نام هانامی یا همان شکوفه‌های گیلاس برگزار می‌شود که این جشن به قدری باشکوه است که بسیاری از گردشگران از سراسر جهان به سوی این بهشت جذب می‌شوند. اگر به توکیو سفر کردید، پیاده روی در این مکان دیدنی را از دست ندهید.

  1. معبد سنسو جی

معبد سنسوجی، یکی از مکان‌های مذهبی و تاریخی مهم در کشور ژاپن بوده که در شهر توکیو واقع شده است. این معبد از مقدس‌ترین و زیباترین معابد توکیو محسوب می‌شود که از دیرباز محلی برای عبادت، آرامش و دعا بوده است.

وقتی به معبد سنسوجی می‌رسیدید، به دلیل محیط دلنشین آن، آرامش و حس خوب به سراغ شما می‌آید. این معبد، با بناهای چوبی زیبا، باغ‌های سرسبز و فضاهای آرام و زیبای خود از گذشته های دور یک مقصد رویایی برای مسافران توکیو به شمار می‌رود . بناهای چوبی معبد سنسو جی که تحت تأثیر زمان برخی از آن‌ها پوشیده از خط و حک های باستانی است قطعا برای دوست‌داران تاریخ جز مکان‌های به یادماندنی محسوب می‌شود.

  1. درخت آسمانی توکیو

اگر به توکیو سفر کردید، حتما سری به درخت آسمانی توکیو (Tokyo Skytree) بزنید. به احتمال زیاد از نام این مکان حدس می‌زنید که درختی زیبا در انتظار شما است در صورتی که درخت آسمانی، در واقع یک برج تلویزیونی بلند و باشکوه در توکیو می‌باشد.

این برج در سال 2012 افتتاح شد و با ارتفاع بیش از 634 متر، بلندترین برج تلویزیونی در ژاپن و دومین برج تلویزیونی جهان (پس از برج خلیفه در دبی) محسوب می‌شود. دیدن این شاهکار از نزدیک، قطعا شما را به وجد می‌آورد.

این برج شامل رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، مراکز خرید و فضاهای تفریحی است که شما می‌توانید حتی برای عزیزانتان از این مکان‌ها سوغاتی‌های ژاپنی تهیه کنید. به دلیل موقعیت خوب برج، چشم اندازی فوق‌العاده از شهر ایجاد شده است. با این تفاسیر اگر دوست دارید شهر توکیو را از منظر بالا ببینید و عکس‌هایی فراموش نشدنی بگیرید، حتما سری به درخت آسمانی بزنید.

  1. پارک دیزنی لند

پارک دیزنی لند توکیو، یکی از محبوب‌ترین مکان‌های گردشگری است که به دلیل شهرت زیاد آن، چندان نیاز به معرفی ندارد. این پارک محیطی پر از سرگرمی، تفریحات و نمایش‌های شگفت انگیز است که می‌تواند هم کودکان و هم بزرگسالان را ساعت‌ها سرگرم کند و بهترین خاطرات را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد. دیزنی لند توکیو همچنین دارای فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و هتل‌های دیزنی می‌باشد.

چرا توکیو مقصد رویایی هر گردشگری است؟

  1. بازار ماهی سوکیجی

سفر به توکیو بدون امتحان غذای لذیذ سوشی، کامل نمی‌شود. در ژاپن هر تکه سوشی با دقت و مهارت خاصی طبخ می‌شود که در نهایت سبب شده تا طعم آن فوق‌العاده شود. البته توجه داشته باشید که این غذاهای در سراسر دنیا به شیوه‌های مختلف سرو می‌شود اما اگر به دنبال امتحان این غذا در قلب فرهنگ سامورایی هستید، پیشنهاد ما به شما گردش در بازار ماهی سوکیجی توکیو است.

انواع ماهی‌ها، میگوها، صدف‌ها و سایر محصولات دریایی با بهترین کیفیت در این بازار وجود دارد. جالب است بدانید بسیاری از رستوران‌های معروف توکیو، مواد اولیه خود را از این بازار تهیه می‌کنند.

رزرو تور توکیو از فلای‌تودی

اگر دوست دارید به شهر فناوری‌ها و امکانات سفر کنید، هر چه سریع‌تر تور توکیو ژاپن فلای‌تودی را رزرو کنید. به جرئت می‌توان گفت با سفر به توکیو جاذبه‌هایی را خواهید دید که شاید هیچ کجای دنیا، همانند آن‌ها را نمی‌توانید بیابید. فلای‌تودی به منظور رضایت بیشتر کاربران بهترین تورها را با ارزانترین قیمت ارائه می‌دهد.

چرا توکیو مقصد رویایی هر گردشگری است؟

کاربران می‌توانند خدمات دیگری مانند خرید انواع بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، خرید ارزانترین بلیط‌های قطار، دریافت انواع ویزا، رزرو بهترین هتل‌ها را از مجموعه فلای‌تودی دریافت کنند. دسترسی به تمامی خدمات ذکر شده هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی امکان پذیر است.

در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌دهیم با تیم پشتیبانی شرکت معتبر فلای‌تودی تماس بگیرید. تیم پشتیبانی به صورت 24 ساعته همراه شما است تا سفری خاطره انگیز و راحت را تجربه کنید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.