تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۰۸
کد خبر : 60653

پیش بینی جدید زمان اصلاح قیمت بعدی بیت کوین

پیش بینی جدید زمان اصلاح قیمت بعدی بیت کوین

پیش بینی جدید زمان اصلاح قیمت بعدی بیت کوینیکی از تحلیل‌گران معروف بازار ارزهای دیجیتالی زمان اصلاح قیمت بعدی بیت کوین را پیش بینی کرد. در ادامه وضعیت قیمتی این ارز دیجیتالی محبوب را برای سال ۲۰۲۲ مور..

اصلاح قیمت بعدی بیت کوینپیش بینی جدید زمان اصلاح قیمت بعدی بیت کوین

یکی از تحلیل‌گران معروف بازار ارزهای دیجیتالی زمان اصلاح قیمت بعدی بیت کوین را پیش بینی کرد. در ادامه وضعیت قیمتی این ارز دیجیتالی محبوب را برای سال ۲۰۲۲ مورد بررسی قرار خواهیم داد.

هنگامی که قیمت یک دارایی روند صعودی را طی می‌کند، این فرایند تا بی‌نهایت ادامه نخواهد داشت و سرانجام در یک بازه زمانی شاهد توقف این روند و تخلیه حباب قیمت‌ها خواهیم بود. چنین فرایندی که با نام اصلاح بازار شناخته می‌شود در بازار ارزهای دیجیتالی نیز رخ می‌دهد که البته بسیاری به اشتباه آن را سقوط ارزش یک دارایی می‌دانند؛ اما باید بدانید اصلاح بازار و سقوط ارزش یک دارایی کاملا متفاوت هستند.

نیکلاس مرتن (Nicholas Merten) که به عنوان یکی از تحلیلگران معروف بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود به تازگی با پیش‌بینی زمان اصلاح قیمت بعدی بیت کوین تاکید کرد انتظار من از ادامه چرخه صعودی بیت کوین نسبت به سایر تحلیلگران این حوزه محافظه‌کارانه‌تر خواهد بود.

زمان اصلاح قیمت بعدی بیت کوین

نیکلاس مرتن در خصوص اصلاح قیمت شدید بیت کوین پیش‌بینی کرد در آینده نزدیک سطح ۱۰۰ هزار دلاری بیت کوین به یک نقطه مقاومت بزرگ تبدیل می‌شود و پس از رسیدن به این نقطه احتمالا یک اصلاح قیمت شدید رخ خواهد داد. همچنین احتمال دارد بیت کوین به قیمت فعلی خود نیز برگردد.

وی بر این باور است که قیمت بیت کوین در ربع اول سال ۲۰۲۲ میلادی برابر با اردیبهشت سال ۱۴۰۱ به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید که البته این میزان یک پیش‌بینی محافظه‌کارانه است؛ به بیانی دیگر این تحلیلگر قیمت ۱۰۰ هزار دلار را حداقل انتظار خود برای ربع اول سال ۲۰۲۲ می‌داند و به همین دلیل احتمال دارد ارزش هر واحد آن به بیش از این مقدار نیز برسد.

نیکلاس مرتن تاکید کرد این قیمت ۱۰۰ هزار دلاری می‌تواند به یک مقاومت قدرتمند تبدیل شود؛ به گونه‌ای که اصلاح قیمت شدید بیت کوین پس از رسیدن به این عدد محتمل خواهد بود. وی پیش‌بینی کرد در این زمان بازار حدود ۴۰ درصد اصلاح را تجربه خواهد کرد و قیمت آن به شکل ناگهانی یا به تدریج به ۶۰ هزار دلار (حدود قیمتی فعلی آن در آبان ۱۴۰۰) خواهد رسید.

هرچند این میزان اصلاح بسیار شدید است، اما این تحلیلگر تاکید کرد این مقدار از آن چیزی که بین خرداد ۱۳۹۸ تا اسفند ۱۳۹۸ رخ داد، بسیار کمتر خواهد بود. همچنین نباید از اصلاح قیمت ۵۶ درصدی بیت کوین در ماه اردیبهشت ۱۴۰۰ غافل شد که به دلیل ممنوعیت کامل استخراج در چین اتفاق افتاد.

نیکلاس مرتن بر این باور است که بیت کوین این بار نسبت به چرخه قبلی در بازار گاوی گسترده با نوسان کمتر وارد می‌شود. طبق پیش‌بینی این تحلیلگر هرچند این اصلاح قیمت بیت کوین پس از رسیدن به سطح ۱۰۰ هزار دلار رخ می‌دهد، اما روند صعودی بعدی آن پس از رسیدن به سطح ۲۰۰ هزار دلار در آبان ۱۴۰۱ پایان خواهد یافت.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.