تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
کد خبر : 65411

وزیر ارتباطات: ۲۰‌ میلیون پورت اینترنت پرسرعت فیبر نوری به منازل مردم می‌آید

وزیر ارتباطات: ۲۰‌ میلیون پورت اینترنت پرسرعت فیبر نوری به منازل مردم می‌آید

وزیر ارتباطات: ۲۰‌ میلیون پورت اینترنت پرسرعت فیبر نوری به منازل مردم می‌آید عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور عنوان کرد ۲۰ میلیون پورت اینترنت پرسرعت فیبر نوری تا پایان دو..

وزیر ارتباطات: ۲۰‌ میلیون پورت اینترنت پرسرعت فیبر نوری به منازل مردم می‌آید

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور عنوان کرد ۲۰ میلیون پورت اینترنت پرسرعت فیبر نوری تا پایان دولت به منازل مردم می‌آید.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در آخرین پست اینستاگرامی خود با انتشار نامه درخواست دو کودک از وی نوشت:

این نامه را یکی از دوستان با واسطه برای من ارسال کرده بود. نامه ۲ فرزند خردسالش خطاب به من و گله از بی کیفیتی اینترنت منزلشان بود. وقتی خواندم واقعا تحت تأثیر قرار گرفتم و خب حق دارند.

وزیر ارتباطات کشور افزود وضعیتی که این عزیزان به آن اشاره کرده‌اند، وضعیت نابه‌سامان اینترنت خانگی است که با سیاست‌های غلط و تلمبار شده یک دهه گذشته به وجود آمده،‌ به گونه‌ای که حالا بین ۱۸۱ کشور رتبه ۱۴۲ را داریم. وضعیت تلفن همراه هم اگرچه بهتر از ثابت است (رتبه ۷۰) اما آن‌ها هم نیازمند بهبود است که به صورت مستمر پیگیری می‌کنم.

اینترنت پرسرعت فیبر نوری در راه است

زارع پور ادامه داد نمی‌توان این رویه را در کوتاه مدت اصلاح کرد، اما به منظور افزایش کیفیت و سرعت شبکه ارتباطی کشور برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده‌ایم که در میان‌مدت و بلندمدت قابل اجرا هستند. از دهه فجر امسال شاهد آغاز پروژه فیبر نوری نقاط خواهیم بود و قرار است تا پایان دولت فعلی، ۲۰ میلیون پورت پرسرعت مبتنی بر فیبر نوری برای کسب و کارها و منازل ایجاد شود.

وزیر ارتباطات کشور در انتها خاطرنشان کرد به ثمر نشستن این پروژه به یک همکاری جمعی نیاز دارد که دولت سیزدهم آمادگی کامل را برای آن کسب کرده است. مردم ما شایسته سرعت‌های چند صد مگابایتی اینترنت هستند که دسترسی به آن امکان‌پذیر است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.