تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
کد خبر : 53699

واقعا دوربین کانن بخریم؟!!!

واقعا دوربین کانن بخریم؟!!!

امروزه هر محصولی که در بازار تولید شود، یک و یا چندین سوال نیز به دنبال خود دارد. در ادامه قرار است به سوالات رایج درباره دوربین کانن و دیگر محصولات تولید شده توسط کانن نگاهی بی اندازیم به هر سوال، یک جواب جامع و مختصر بدهیم؛ پس اگر به دنبال اخبار دوربین عکاسی، برند …

امروزه هر محصولی که در بازار تولید شود، یک و یا چندین سوال نیز به دنبال خود دارد. در ادامه قرار است به سوالات رایج درباره دوربین کانن و دیگر محصولات تولید شده توسط کانن نگاهی بی اندازیم به هر سوال، یک جواب جامع و مختصر بدهیم؛ پس اگر به دنبال اخبار دوربین عکاسی، برند های تولید کننده تجهیزات عکاسی و آموزش های تصویر برداری و فیلم برداری هستید، توصیه می شود تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا جواب سوالات داخل ذهنتان را بدست آورید و یا از مخشصات برخی از محصولات مطلع شوید…

علاوه بر آن شما می توانید قیمت بروز دوربین های تصویر برداری و فیلم برداری canon را از کانن مشاهده کنید و در صورت نیاز آنها را با نرمال ترین قیمت داخل ایران آن محصول، از آدرس ذکر شده در بالا خریداری کنید.

سوالات متداول درباره دوربین های کانن

اصلی ترین محصول تولید شده توسط کمپانی canon، دوربین های عکاسی و فیلم برداری سری DSLR می باشند که طیف گسترده ای از دوربین ها را پوشش می دهند؛ همچنین به قدری تولیدات دوربین کانن افزایش یافته است که تعداد بسیار انبوهی برای ارسال به تمام نقاط جهان به صورت روزانه طراحی و توزیع می شود. از سویی دیگر امکانات، قابلیت ها و ویژگی دوربین های تصویر برداری و فیلم برداری کانن به قدری گسترده و پیشرفته می باشد که زبان زد تمام عکاسان و فیلم برداران آتلیه ای، خیابانی، ورزشی، مراسمات، حیات وحش و نظایر آنها… شده است!

سوال اول ) چند مدل دوربین DSLR کانن در بازار وجود دارد؟ مدل های بسیاری با توجه به نیاز کاربران و انواع مختلفی از دوربین های تصویر برداری و فیلم برداری کانن وجود دارد که به دوربین عکاسی تک رقمی کانن ( فوق حرفه ای )، دوربین عکاسی دو رقمی کانن ( حرفه ای )، دوربین عکاسی سه رقمی کانن ( نیمه حرفه ای )، دوربین عکاسی چهار رقمی کانن ( مبتدی ) تقسیم بندی می شوند و لازم به ذکر است که در تمام این چهار رده، ۳ الی ۴ دوربین پر فروش و قدرتمند وجود دارد که با مراجعه به لینکی که در ابتدای مقاله گذاشته شد، می توانید از قیمت، قابلیت و ویژگی هر کدام بهره لازم را ببرید.

سوال دوم ) بهترین دوربین کانن در سال ۲۰۱۹؟ در سال ۲۰۱۹ شرکت کانن با توجه به بررسی های میدانی و مجازی متوجه شد که دوربین های ۵d mark iv، ۸۰۰d، ۸۰d و چندین دوربین dslr دیگر در بازار جهانی بیشتر متقاضی را دارد.

سوال سوم ) برای شروع عکاسی کدام دوربین کانن را خریداری کنیم؟ برای شروع تصویر برداری و فیلم برداری و پس از گذراندن دوره های آموزشی عکاسی، پیشنهاد می شود از دوربین های چهار رقمی مانند ۲۰۰۰d و یا ۴۰۰۰d استفاده شود و یا اگر از قبل پیش زمینه ای داشته اید، دوربین ۸۰۰d و یا ۲۵۰d را به شما پیشنهاد می کنیم که جزو دوربین های محبوب و پر فروش چندین سال اخیر عنوان می شوند.

سوال چهارم ) دوربین های کانن در کدام زمینه های عکاسی و فیلم برداری نسبت به دوربین های نیکون برتری دارند؟ با توجه به تحقیقات میدانی و شبکه مجازی متوجه شدیم که اکثر کاربران حرفه ای در آتلیه ها، خیابان ها و فیلم برداران حیات وحش، از دوربین ۵d mark iv بیشترین استفاده را می کنند اما باز هم نمی توانیم به این سوال جوابی دقیق و… بدهیم زیرا که نیکون هم محصولاتی فوق العاده و تکرار نشدنی ای را طراحی و در بازار عرضه کرده است!

واقعا دوربین کانن بخریم؟!!!

سوال پنجم ) دوربین کانن بخریم یا نیکون؟ اصلی ترین و رایج ترین سوال در میان افرادی که به تازگی قصد دارند در زمینه های تصویر برداری و فیلم برداری فعالیت کنند این می باشد که از کدام برند دوربین عکاسی و دیگر تجهیزات خود را خریداری کنیم تا هم قیمت مناسبی داشته باشند و هم کیفیت و بازدهی آنها بالا باشد؛ به جهت پاسخ دهی به این سوال لزوم دارد که بگوییم محصولات تولید شده توسط کنون بسیار مقرون به صرفه می باشد، این بدین معنا می باشد که قابلیت و امکانات موجود در آنها بسیار بیشتر از قیمت تعیین شده برای آن محصول به زبان عامیانه می ارزد! علاوه بر آن اگر از عکاسان و کسانی که در زمینه تصویر برداری چندین سال است که فعالیت می کنن نیز پرس و جو کنید متوجه می شوید که کار کردن و استفاده از محصولات کانن بسیار آسان و حرفه ای می باشد و به هیچ وجه شما را در هنگام انجام فعالیت در پروژه های تان خسته نمی کند!

سوال ششم )  محصولات شرکت کانن به چندین بخش تقسیم می شوند؟ در صورتی که بخواهیم به محصولات تولید شده توسط کانن اشاره کنیم فقط می توانیم به دوربین عکاسی… و لنز های CANON اشاره کنیم.

سوال هفتم ) نرمال ترین قیمت با توجه به تورم بازار دوربین عکاسی متعلق به چه محصولی از کانن است؟ دوربین عکاسی ۸۰D، ۸۰۰D و چند محصول دیگر که زمانی که وارد سایت مکث شاپ شوید می توانید آنها را مشاهده کنید.

واقعا دوربین کانن بخریم؟!!!

نتیجه گیری و سخن پایانی

امیدواریم به اصلی ترین سوالات متقاضیان برند کنون پاسخ داده باشیم و اگر مایل هستید اطلاعات و ویژگی محصولات کانن، وبلاگ های معرففی و مقایسه کانن با دیگر کمپانی ها و سایر موضوعات را مشاهده کنید پیشنهاد می شود به لینک موجود در ابتدای مقاله مراجعه کنید تا از آنها بهره لازم را ببرید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.