تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۷:۱۷
کد خبر : 610148

هنرمندان ارزنده ما با قیام و مجاهدت وجه همت خود را پیش روی مخاطبان قرار داده اند

هنرمندان ارزنده ما با قیام و مجاهدت وجه همت خود را پیش روی مخاطبان قرار داده اند

هنرمندان ارزنده ما با قیام و مجاهدت وجه همت خود را پیش روی مخاطبان قرار داده اند سینماپرس: رییس سازمان تبلیغات اسلامی هم در ادامه این مراسم گفت: اینجا سرزمینی است که مردمانش اهل قیام و جهاد هستند و چه خوب که تعدادی از هنرمندان ارزنده ما با این قیام و مجاهدت وجه همت خود

هنرمندان ارزنده ما با قیام و مجاهدت وجه همت خود را پیش روی مخاطبان قرار داده اند

سینماپرس: رییس سازمان تبلیغات اسلامی هم در ادامه این مراسم گفت: اینجا سرزمینی است که مردمانش اهل قیام و جهاد هستند و چه خوب که تعدادی از هنرمندان ارزنده ما با این قیام و مجاهدت وجه همت خود را پیش روی مخاطبان قرار داده اند.

به گزارش سینماپرس، حجت الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در آئین گرامیداشت و اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی «چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی» گفت: اینجا سرزمینی است که مردمانش اهل قیام و جهاد هستند و چه خوب که تعدادی از هنرمندان ارزنده ما با این قیام و مجاهدت وجه همت خود را پیش روی مخاطبان قرار داده اند. انسان های مجاهدی که تلاطم ها و آتش وجودی خود را در قاب هنر روایت کردند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود ضمن ارائه توضیحاتی درباره پیشینه فعالیت هنرمندان انقلاب در عرصه های مختلف بیان کرد: اینها جلوه و هنرمندان مردمی هستند که در مکتب حضرت روح الله فقط راوی فتح و ظفر نیستند آنها خود با این حقایق نسبت دارند و هنرمندانه و ستودنی حق همه مردم و حق طلبی را روایت می کنند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی در پایان صحبت های خود از همه هنرمندان فعال در عرصه هنر انقلاب تشکر و قدردانی کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.