تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۶:۵۰
کد خبر : 604445

همکاری میثم و مائده پس از «زخم کاری»

همکاری میثم و مائده پس از «زخم کاری»

همکاری میثم و مائده پس از «زخم کاری» بابک خواجه‌پاشا کارگردانی که سال گذشته با فیلم اول خود «در آغوش درخت» در جشنواره فیلم فجر حضور داشت، این روزها «آبی روشن» را در دست کارگردانی دارد و این فیلم روزهای پایانی فیلمبرداری را سپری می‌کند. سارا حاتمی و مرتضی امینی‌تبار که پیش از این با

همکاری میثم و مائده پس از «زخم کاری»

    بابک خواجه‌پاشا کارگردانی که سال گذشته با فیلم اول خود «در آغوش درخت» در جشنواره فیلم فجر حضور داشت، این روزها «آبی روشن» را در دست کارگردانی دارد و این فیلم روزهای پایانی فیلمبرداری را سپری می‌کند.

    سارا حاتمی و مرتضی امینی‌تبار که پیش از این با ایفای نقش کاراکترهای «مائده» و «میثم» در فصل اول «زخم کاری» به عرصه بازیگری معرفی شده بودند، در این پروژه در قالب اولین همکاری سینمایی خود به ایفای نقش می‌پردازند. روح الله زمانی که پیشتر در «در آغوش درخت» با بابک خواجه پاشا همکاری داشت، در «آبی روشن» هم حضور دارد.

    سارا حاتمی سال گذشته در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر برای حضور در «کت چرمی» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد و مرتضی امینی تبار هم در فصل دوم «زخم کاری» که به تازگی پخش آن به اتمام رسیده است، بازیگر نقش اصلی بود.

    نقش‌آفرینی مرتضی امینی‌تبار در نقش میثم در فصل دوم «زخم‌کاری» هم در ماه‌های اخیر بازتاب‌های بسیاری در میان مخاطبان شبکه نمایش خانگی داشت.

    مهران احمدی نیز به‌عنوان بازیگر نقش اصلی در «آبی روشن» حضور دارد. این فیلم به تهیه‌کنندگی حسین میری قرار است در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش دربیاید.

    نگارش فیلمنامه «آبی روشن» به‌عنوان یکی محصولات سازمان هنری رسانه‌ای اوج را امیر ابیلی‌ و داوود گنجوی برعهده دارند و به نظر می‌رسد داستانی خانوادگی در حال‌وهوای تجربه قبلی بابک خواجه‌پاشا داشته باشد.

    منبع خبر

    برچسب ها :

    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.