تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
کد خبر : 583824

هزینه ایمپلنت دندان در تهران

هزینه ایمپلنت دندان در تهران

هزینه ایمپلنت دندان در تهران حدودا از قیمت 3 میلیون تومان تا 16 میلیون تومان می باشد که عواملی مانند جنس ایمپلنت دندان، تعداد ایمپلنت و دستمزد متخصص ایمپلنت در آن تاثیرگذار است. اگر شماهم دندان از دست رفته دارید و از جای خالی دندان خود ناراحت هستید بهتر است ایمپلنت دندان را امتحان کنید.

هزینه ایمپلنت دندان در تهران حدودا از قیمت 3 میلیون تومان تا 16 میلیون تومان می باشد که عواملی مانند جنس ایمپلنت دندان، تعداد ایمپلنت و دستمزد متخصص ایمپلنت در آن تاثیرگذار است.

اگر شماهم دندان از دست رفته دارید و از جای خالی دندان خود ناراحت هستید بهتر است ایمپلنت دندان را امتحان کنید. پیشنهاد میکنیم تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

هزینه ایمپلنت دندان از نکات مهمی است که قبل از انجام ایمپلنت دندان باید بررسی کنید و از هزینه هر واحد ایمپلنت دندان آگاهی کامل داشته باشید تا بتوانید ایمپلنت دندانی راحت و بی دغدغه را تجربه کنید.

ایمپلنت دندان قیمت های مختلفی دارد که بر اساس عواملی تعیین می شود که در هزینه نهایی ایمپلنت دندان تاثیرگذار هستند.

عوامل تعیین کننده قیمت ایمپلنت

مواردی که هزینه ایمپلنت دندان را تعیین می کنند شامل موارد زیر هستند که باید قبل از انجام ایمپلنت توجه کنید.

  • تعداد ایمپلنت دندان
  • درمان های جانبی مورد نیاز ایمپلنت
  • دستمزد پزشک متخصص ایمپلنت دندان
  • محل کلینیک دندانپزشکی که مراجعه می کنید.

موارد بالا در هزینه ایمپلنت دندان تاثیر گذار هستند به عنوان مثال میزان دستمزد پزشکان متخصص ایمپلنت دندان در تهران متفاوت است و هرچه متخصص ایمپلنت خوب و باتجربه باشد دستمزد او بیشتر است.

هزینه درمان های جانبی نیز تاثیرگذار هستند، درمان های جانبی مانند هزینه کشیدن دندان – جراحی لثه و یا سینوس لیفت و پودر استخوان است که ممکن است در طی درمان نیازمند آنها باشیم.

بهترین راه برای کاهش هزینه ایمپلنت دندان

برای اینکه از تمامی هزینه درمان خود آگاه شوید باید قبل از ایمپلنت دندان بصورت کامل معاینه شوید و بررسی های لازم بر روی وضعیت دهان و دندان شما انجام شود.

به همین دلیل ما به شما پیشنهاد میکنیم از ویزیت و معاینه رایگان دندانپزشکی آیریک استفاده نمائید. دندانپزشکی آیریک مرکز ایمپلنت مجهز در تهران است که دارای دو شعبه در خیابان شریعتی و سعادت آباد دارد.

از ویژگی های خیلی خوب این دندانپزشکی بهره مندی از ویزیت رایگان توسط متخصص ایمپلنت دندان خوب صادق آقاجری است که قبل از کاشت ایمپلنت دندان تمامی هزینه ها و درمان لازم به شما گفته می شود.

این معاینه رایگان قبل از درمان باعث می شود که وضعیت دهان و دندان شما بخوبی بررسی شود و تمامی هزینه های جانبی ایمپلنت دندان به شما گفته می شود.

هزینه ایمپلنت دندان در تهران

 

لیست هزینه ایمپلنت دندان در تهران

 

هزینه ایمپلنت دندان در تهران از حدود 5.000.000 تومان تا 16.000.000 تومان است و تفاوت زیادی با قیمت ایمپلنت دندان در مشهد و اصفهان ندارد و دستمزد متخصص ایمپلنت دندان و هزینه درمان های جانبی است که در هزینه ایمپلنت دندان تاثیرگذار است.

در ادامه جدول هزینه ایمپلنت دندان دندانپزشکی آیریک را مشاهده میکنید.

جدول زیر قیمت ایمپلنت دندان های اقتصادی در تهران هستند که کیفیت و قیمت مناسبی دارند.

 

مارک ایمپلنت دندانقیمت ایمپلنت دندانضمانت
ایمپلنت کره ای Snuc3.390.000 تومانندارد
ایمپلنت کره ای Sewon medix7.000.000 تومان۲ سال
ایمپلنت کره ای بایوتک Neo-biotech5.000.000 تومان۵ سال
ایمپلنت کره ای Biotem5.890.000 تومان۵ سال
ایمپلنت کره ای Dio6.000.000 تومان۱۰ سال
ایمپلنت فرانسوی Mib4.890.000 تومان۱۰ سال
ایمپلنت ایرانی 3A3.000.000 تومانندارد

 

اگر بدنبال ایمپلنت بهترهستید در ادامه در جدول پایین لیست قیمت ایمپلنت دندان های پرطرفدار و باکیفیت را شرح میدهیم.

ایمپلنت های زیر جزو بهترین ایمپلنت دندان های با قیمت مناسب هستند که طرفداران زیادی دارند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

ایمپلنت های پرطرفدار در ایران شامل ایمپلنت کره ای و سوئیسی هستند که از قیمت و کیفیت مناسبی برخوردار هستند همچنین برای مشاهده قیمت ایمپلنت کره ای میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید.

قیمت ایمپلنت کره ای 1401

 

هزینه ایمپلنت دندان در تهران

لیست هزینه پرطرفدارترین ایمپلنت دندان های تهران

 

مارک ایمپلنت دندانقیمت ایمپلنت دندانضمانت
ایمپلنت سوئیسی Sic4.500.000 الی 6.000.000۵ سال
ایمپلنت سوئیسی Ihde3.500.000 الی 6.000.000۵ سال
ایمپلنت کره ای مگاژن8.500.000 تومان۱۰ سال
ایمپلنت سوئیسی اشترومن Neodent10.000.000 تومان۲۰ سال
ایمپلنت سوئیسی اشترومن
iti (SLA active)
14.000.000 تومان۱۰ سال
ایمپلنت سوئیسی اشترومن

iti (titanium)

14.000.000 تومان۲۰ سال

 

همانطور که در جدول بالا مشاهده کردید ایمپلنت دندان های پرطرفدار و محبوب را می بینید که کیفیت خوبی هم دارند و با ضمانت ویژه دارای طرفداران زیادی هستند.

اما ایمپلنت دندان های گرانقیمتی وجود دارند که از لحاظ کیفیت و طول عمر بهترین ایمپلنت های جهان هستند که اگر از نظر هزینه ایمپلنت نگرانی ای ندارید پیشنهاد ما این است که از این ایمپلنت دندان ها استفاده کنید.

این ایمپلنت دندان ها دارای بهترین نتیجه و مطمئن ترین کیفیت و طول عمر ایمپلنت دندان هستند به همین جهت بهترین ایمپلنت دندان های جهان می باشند.

لیست هزینه بهترین ایمپلنت دندان های موجود در ایران

 

مارک ایمپلنت دندانقیمت ایمپلنت دندانضمانت
ایمپلنت سوئیسی نئودنت

neodent acqua

11.000.000 تومان10 سال
ایمپلنت آمریکایی زیمر Zimmer12.000.000 تومانمادام العمر
ایمپلنت سوئیسی اشترومن

iti (Roxalid)

15.000.000 تومان20 سال
ایمپلنت سوئیسی اشترومن

iti (Roxalid active )

16.000.000 تومانمادام العمر
ایمپلنت سوئیسی اشترومن

iti titanium (active)

15.000.000 تومانمادام العمر

 

حال که از هزینه انواع ایمپلنت دندان آگاه شدید می توانید بهترین تصمیم را بگیرید و با آگاهی کامل ایمپلنت دندان خود را انتخاب کنید.

 

هزینه ایمپلنت دندان در تهران

آیا ایمپلنت دندان درد دارد ؟

 

یکی از سوالاتی که بیشتر افراد در مورد ایمپلنت دندان میپرسند این است که آیا ایمپلنت دندان درد دارد ؟ درد ایمپلنت دندان چند روز است ؟

درد ایمپلنت دندان کاملا بستگی به شرایط درمان و میزان تحمل بیمار دارد اما بطور کلی ترس ایمپلنت دندان یک نگرانی بیهوده است و عامه مردم فکر میکنند که ایمپلنت دندان خیلی درد دارد، اما درد ایمپلنت دندان به اندازه یک ترمیم معمولی است.

در حین جراحی ایمپلنت دندان که هیچگونه دردی حس نخواهید کرد و بعد از آن نیز متخصص ایمپلنت دندان نسخه ای آرامبخش و قرص و آمپول مسکن برای شما می نویسد و با مصرف آنها درد زیادی حس نخواهید کرد.

میزانی حساسیت لثه و متورم شدن همراه با درد تا 2 الی 3 روز بعد از کاشت ایمپلنت دندان طبیعی است و با قرص مسکن براحتی تسکین می یابد.

ایمپلنت دندان با بیهوشی (سدیشن)

 

اگر از ایمپلنت دندان میترسید بهتر است روش های ایمپلنت آرامبخشی یا ایمپلنت دندان با بیهوشی سدیشن را امتحان کنید. در این روش افرادی که ترس و نگرانی زیادی از ایمپلنت دندان دارند از سدیشن استفاده می کنند.

دندانپزشکی آیریک پیشتاز در روش ایمپلنت دندان بدون درد با بیهوشی می باشد که توسط متخصص ایمپلنت دکتر صادق اقاجری انجام می شود و درمانی امن و بدون نگرانی را برای شما به ارمغان می آورد.

با استفاده از روش ایمپلنت با بیهوشی توسط آرامبخش های قوی به یک خواب عمیق می روید که مانند بیهوشی می باشد و هیچگونه درد و استرس را تجربه نخواهید کرد.

بطور کلی درمان های دندانپزشکی درد زیادی ندارند که قابل تحمل نباشد و ایمپلنت دندان هم از این قاعده مستثنی نیست و درد خاصی ندارد اما این نگرانی و استرس افراد است که حس نگرانی و درد را به خود القا می کنند.

برای رزرو وقت و معاینه رایگان می توانید به سایت دندانپزشکی آیریک iricclinic.com   مراجعه کنید و از رزرو وقت و معاینه رایگان بهره مند شوید.

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.