تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
کد خبر : 52328

نمایش «مرگ یک رویا» روی صحنه می آید 

نمایش «مرگ یک رویا» روی صحنه می آید 

کافه دانش: حمید عبدالحسینی، کارگردان جوان تئاتر، در تازه ترین تجربه نمایشی خود، نمایشنامه ای تحت عنوان مرگ یک رویا را به روی صحنه خواهد آورد. به گزارش فرهاد ملوندی مدیر روابط عمومی این نمایش٬ مرگ یک رویا نوشته ی علیرضا زارع و حمید عبدالحسینی به ماجرای آشنایی یک روزنامه نگار با دختری درخواب می …

کافه دانش: حمید عبدالحسینی، کارگردان جوان تئاتر، در تازه ترین تجربه نمایشی خود، نمایشنامه ای تحت عنوان مرگ یک رویا را به روی صحنه خواهد آورد.

به گزارش فرهاد ملوندی مدیر روابط عمومی این نمایش٬ مرگ یک رویا نوشته ی علیرضا زارع و حمید عبدالحسینی به ماجرای آشنایی یک روزنامه نگار با دختری درخواب می پردازد که پس از سی و یک شب رنگ واقعیت به خود می گیرد.

منصور یزدانی در موسسه فرهنگی هنری تصویر یزدان ایرانیان تهیه کنندگی این اثر را برعهده دارد که درآن امیر عبادی ، آرام طالشی و فرهاد ملوندی به نقش آفرینی می پردازند.

آرزو جابری و لیلا کوشکی( نورو صدا )، میلاد مقدم(سرپرست امور اجرا) ، افشین کامیاب فرد ( انتخاب موسیقی ) ، خدیجه امینی ( عکاس ) فرهاد ملوندی ( روابط عمومی ) ، آرام طالشی ( دستیار و برنامه ریز ) از دیگر عوامل این اجرا خواهند بود.

مرگ یک رویا٬ روزهای ۱۰ ، ۱۱ و ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ ساعت ۲۰ در تماشاخانه سیمرغ واقع در خیابان مفتح جنوبی، روبه روی ورزشگاه شیرودی، خیابان اردلان، پلاک ۲۵ به روی صحنه می رود و علاقمندان برای تهیه بلیت می توانند از طریق سایت تیوال اقدام نمایند.

به گفته ملوندی٬ مجری طرح این نمایش٬ موسسه فرهنگی هنری تصویر یزدان ایرانیان می باشد.

تنظیم و انتشار خبر: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.