تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۱۹
کد خبر : 69307

نخستین تریلر سریال اوبی وان کنوبی را تماشا کنید

نخستین تریلر سریال اوبی وان کنوبی را تماشا کنید

نخستین تریلر سریال اوبی وان کنوبی را تماشا کنیددیزنی پلاس بالاخره نخستین تریلر سریال «اوبی وان کنوبی» – Obi-Wan Kenobi با بازی ایوان مک‌گرگور را منتشر کرد که در آن گرند اینکوزیتر با نقش‌آفرینی روپرت ف..

نخستین تریلر سریال اوبی وان کنوبی را تماشا کنید

دیزنی پلاس بالاخره نخستین تریلر سریال «اوبی وان کنوبی» – Obi-Wan Kenobi با بازی ایوان مک‌گرگور را منتشر کرد که در آن گرند اینکوزیتر با نقش‌آفرینی روپرت فرند را به عنوان شخصیت منفی داستان می‌بینیم.

در مینی سریال Obi-Wan Kenobi شاهد بازگشت دارث ویدر و اوبی وان (استاد جدای) هستیم و به همین خاطر این مجموعه‌ی شش قسمتی برای علاقه‌مندان به دنیای «جنگ ستارگان» بسیار مهم و مورد انتظار است. داستان و اتفاقات اوبی وان کنوبی ۱۰ سال پس از فیلم «جنگ ستارگان: قسمت سوم – انتقام سیت» رقم می‌خورد و مقطعی از زندگی اوبی وان را به تصویر می‌کشد که او می‌بایست با بزرگ‌ترین شکست زندگی‌اش و انحطاط آناکین اسکای‌واکر روبه‌رو شود.

اولین تریلر سریال اوبی وان کنوبی

این تریلر اطلاعات داستانی چندانی در بر ندارد و بیشتر به نمایش اتمسفر و جهان سریال می‌پردازد و شاید حضور کوتاه گرند اینکوزیتر، اوون لارس و کودکی لوک اسکای‌واکر مهم‌ترین نکات آن باشند.

همچنین مطالعه کنید:

تاریخ اکران قسمت‌های بعدی فیلم جنگ ستارگان مشخص شد

سریال Obi-Wan Kenobi به کارگردانی دبورا چاو و نویسندگی جابی هارولد در تاریخ ۴ خرداد (۲۵ می) از سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش خواهد شد. علاوه بر مک‌گرگور و فرند از میان بازیگران سرشناس این مجموعه می‌توان به جوئل اجرتون، هایدن کریستنسن و سانگ کانگ اشاره کرد.

منبعHollywoodReporterمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.