تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
کد خبر : 603574

«نامیرا» به جشنواره فیلم فجر می‌رسد؟

«نامیرا» به جشنواره فیلم فجر می‌رسد؟

«نامیرا» به جشنواره فیلم فجر می‌رسد؟ به گزارش منیبان به نقل از تسنیم، «نامیرا» نام فیلمی است که از مدت‌ها قبل خبرهایی درباره ساخت آن منتشر می‌شد و حتی چندی پیش نامِ محمدحسین لطیفی به عنوان کارگردان آن به میان آمد. چرا که از ابتدایِ مطرح شدن نامِ «نامیرا» گفته می‌شد شهریار بحرانی قرار است

«نامیرا» به جشنواره فیلم فجر می‌رسد؟

    به گزارش منیبان به نقل از تسنیم، «نامیرا» نام فیلمی است که از مدت‌ها قبل خبرهایی درباره ساخت آن منتشر می‌شد و حتی چندی پیش نامِ محمدحسین لطیفی به عنوان کارگردان آن به میان آمد. چرا که از ابتدایِ مطرح شدن نامِ «نامیرا» گفته می‌شد شهریار بحرانی قرار است این فیلم را کارگردانی کند.

    محسن علی‌اکبری تهیه‌کننده این فیلم سینمایی به خبرنگار تسنیم گفت: قرار است با شهریار بحرانی این فیلم را بسازیم و فعلاً هنوز در بحث تأمین مالی «نامیرا» با مشکل روبرو هستیم و ان‌شاءالله مشکلات برطرف شود تا پایان سال می‌توانیم فیلمبرداری و تولید فیلم را به پایان برسانیم.

    او همچنین درباره رسیدن به جشنواره فیلم فجر این نکته را مطرح کرد: برای ما جشنواره هدف نیست بلکه ساخت یک فیلم خوب از هرچیزی اهمیتش بالاتر است.

    در برخی از رسانه‌ها این پیش‌بینی را کرده بودند در صورت تمام شدن فیلمبرداری و مراحل فنی پس از تولید «نامیرا» در جشنواره فیلم فجر امسال رونمایی شود.

    محسن علی‌اکبری، تهیه‌کننده تلویزیون و سینما در دهه 80 اقدام به تولید سریال «ثارالله» به کارگردانی شهریار بحرانی کرده بود که بعد از فیلمبرداری بخشی از سریال، نتوانست آن را به پایان برساند.

    حالا با همکاری دوباره شهریار بحرانی قرار است فیلم سینمایی «نامیرا» را بسازد؛ فیلمی که به‌گفته علی‌اکبری اقتباسی از کتاب نامیرای صادق کرمیار است و با موضوع «امام حسین(ع)» جلوی دوربین می‌رود. و البته داود میرباقری نویسنده این فیلم است.

    میرباقری در ماه‌های گذشته مشغول ساخت سریال «سلمان فارسی» بوده و بحرانی هم در کارنامه خود ساخت فیلم‌هایی همچون «حمله به اچ 3»، «مریم مقدس» و «ملک سلیمان» را داشته است.

    منبع خبر

    برچسب ها : ،

    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.