تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
کد خبر : 10889

نادر سلیمانی بازیگر سریال نوروزی شد/ "کامیون" در تهران و بندر انزلی

نادر سلیمانی بازیگر سریال نوروزی شد/ "کامیون" در تهران و بندر انزلی

نادر سلیمانی بازیگر سریال نوروزی شد/ “کامیون” در تهران و بندر انزلی ۸۰ درصد از تصویربرداری سریال “کامیون” گذشت؛ بازیگران و عوامل مجموعه نوروزی در تهران و بندر انزلی مشغولند. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، ۸۰ درصد از فیلم‌‌برداری سریال طنز «کامیون» به پایان رسیده و تدوین چند قسمت اول این سریال نیز آغاز شده است. دو گروه در تهران و انزلی مشغول فیلم‌برداری این سریالند تا نوروز ۱۳۹۹ این سریال از شبکه دو سیما روانه آنتن شود.
مجموعه طنز “کامیون” درباره یکی از پیشکسوتان فوتبال است که مدتی روی کامیون باربری کار می‌کند و پس از آشنایی با سه دانشجو که صاحبخانه به دلیل مشکلاتی اثاثیه‌شان را به خیابان ریخته است، درگیر ماجراهایی می‌شود. داستان این سریال را شهاب عباسی بر اساس طرحی از شهروز شکورزاده نوشته است.
اخبار و عکس‌های جدید از “شاه رگ” تلویزیون/ ویژوآل به قصه شهری کمک می‌کندبرداشت سطحی”جلال” از انقلاب اسلامی/ چرا سریال دهه‌فجری تلویزیون، درجه یک نشد؟مهدی هاشمی، لعیا زنگنه، جهانبخش سلطانی، نادر سلیمانی، بیتا سحرخیز، شهاب عباسی، سیاوش مفیدی، فرهاد بشارتی، سپند امیرسلیمانی، ماهان عبدی، گ..

نادر سلیمانی بازیگر سریال نوروزی شد/ "کامیون" در تهران و بندر انزلی

۸۰ درصد از تصویربرداری سریال "کامیون" گذشت؛ بازیگران و عوامل مجموعه نوروزی در تهران و بندر انزلی مشغولند.

نادر سلیمانی بازیگر سریال نوروزی شد/ "کامیون" در تهران و بندر انزلی – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ۸۰ درصد از فیلم‌‌برداری سریال طنز «کامیون» به پایان رسیده و تدوین چند قسمت اول این سریال نیز آغاز شده است. دو گروه در تهران و انزلی مشغول فیلم‌برداری این سریالند تا نوروز ۱۳۹۹ این سریال از شبکه دو سیما روانه آنتن شود.

مجموعه طنز "کامیون" درباره یکی از پیشکسوتان فوتبال است که مدتی روی کامیون باربری کار می‌کند و پس از آشنایی با سه دانشجو که صاحبخانه به دلیل مشکلاتی اثاثیه‌شان را به خیابان ریخته است، درگیر ماجراهایی می‌شود. داستان این سریال را شهاب عباسی بر اساس طرحی از شهروز شکورزاده نوشته است.

اخبار و عکس‌های جدید از "شاه رگ" تلویزیون/ ویژوآل به قصه شهری کمک می‌کندبرداشت سطحی"جلال" از انقلاب اسلامی/ چرا سریال دهه‌فجری تلویزیون، درجه یک نشد؟

مهدی هاشمی، لعیا زنگنه، جهانبخش سلطانی، نادر سلیمانی، بیتا سحرخیز، شهاب عباسی، سیاوش مفیدی، فرهاد بشارتی، سپند امیرسلیمانی، ماهان عبدی، گیتی قاسمی، آرزو نبوت، زهره فکوصبور، مهسا طهماسبی و علی هاشمی از بازیگران اصلی این سریال نوروزی محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.